GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 25 stycznia 2013

23. ZaTAGowana (2)

Witajcie!

Dziś obiecany post tagowany.
Otagowały mnie dwie przeurocze osobistości, mianowicie Madziiulka (Klik!) i Aga eS. (Klik!).

Dzięki Wam składam ogromne!

Obowiązki bloggera zaproszonego do zabawy są takie:

-podziękować za zaproszenie
-umieścić nagrodę ze zdjęcia
-ujawnić 7 faktów o sobie
-otagować 15 blogów do dalszej zabawy.

7 faktów powiadacie.
 No dobra to jazda:

1. Jak byłam mała brałam pajączki za nóżki i kręciłam kółka z nimi. Zabawa się kończyła, gdy pajączkowi nóżka odpadła.
2. Kocham szpinak miłością wszelaką i dozgonną.
3. Mam brata. On jest jak robocop - nie je, nie pije, tylko siedzi przed kompem 24/dobę. Jakby mógł to by i do wychodka zabierał komputer.
4. Mój drugi człon pseuda - Leonia - wzięło się od przezwiska nadanego mi w czasach liceum, kiedy to notorycznie piłam soczek "Leon" (taki z lwem w tle). A że Leon to chłopiec, to przez wzgląd na płeć zostałam Leonią.
5. Kocham oglądać krwiste horrory. Im więcej wyrwanych oczodołów i jelitek tym lepiej.
6. Założyłam bloga, by mieć wymówkę że COŚ piszę. Jak nie praca magisterska, to blog.
7. Jestem perfumoholiczką. Mam 19 flakonów perfum w chałupie. Tak wiem to chore. Ale powoli z tym walczę.

A nominujta się sami dalej.
 Kto chce, to niech się przyłącza.

Kathy Leonia

62 komentarze:

  1. w pierwszej chwili jak napisałaś u mnie nie dowierzałam :D jak dobrze,że jesteś!!! tak mnie to ucieszyło :* a wiesz,że ja też uwielbiam perfumyyy bardzo fest :)a ten Twój brat zdał maturę i poszedł na te studia?zechciało mu się uczyć?? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już myślałam że o mnie zapomniałąś :** tak braciszek studiuje na polibudzie, ale nadal ma fizia na punkcie kompów więc u niego wszystko po staremu:) u mnie wiele się działo przez ten czas, więc będę miała co pisać na starym blogu ;)

      Usuń
    2. eee o moich ulubieńcach ja tak szybko nie zapominam! :) eee to bez zmian u niego i czekam na nowości u Ciebie :*

      Usuń
    3. ojej miło to słyszeć że mimo upływu czasu nadal się znajduję w gronie Twych ulubieńców:D:*

      Usuń
    4. no to ba!! :) muszę uzupełnić linki :) :* booo nigdy nie mogę się jakoś do tego zabrać.

      Usuń
    5. a czemu uciekłaś z onetu?:D bo mnie to ciekawi?:D

      Usuń
    6. uciekłam choć nie chciałam, ale musiałam..bo onet w tym czasie przechodził kryzys i mój blog wiecznie nie istniał :) ale chyba na dobre mi to wyszło :)

      Usuń
    7. dużó osób uciekło z onetu

      Usuń
    8. teraz znasz powód :) a ja Ci powiem,że ja przywiązuje się do miejsca

      Usuń
  2. normalnie jesteś sadystka:)biedne pajączki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ile kasy musiałaś wydać na te perfumy głowa mała hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te perfumy to ja zbieram do 5 lat xd niektóre stoją jeszcze nierozpieczętowane ;D ale i tak jest lepiej bo w zeszłym roku miałam ich 30 ;p;p 10 sprzedałam z bólem serca;p

      Usuń
    2. ja ci powiem ze miałam, mam 3 jakiś 5 lat ;) Jakoś ostatnio sobie kupilam, bo promocja byla ale tak srednio mi sie podoba ;) A jakie masz, ktore mozesz polecic i super pachną :D

      Usuń
    3. ja mam najwięcej tych z Avonu;p jedyne burżujskie to Davidoff cool water wave, które kupiłam na przecenie za... 60 zl:D I bardzo Ci je polecam, zapach jest świeży, morski no CUDO:D

      Usuń
    4. Z avony to ja mam eternal magic i jeszcze jakaś jedną ale nie pamiętma nazwy ;) A to polukam co to jest co napisalas :)

      Usuń
    5. polecam Ci bardzo:D jesli lubisz świeże pachnidła to to będzie idealne dla Ciebie:D i na Allegro są okazje cenowo na te perfumy często:)

      Usuń
    6. Już wyszukałam myślę, że mi się spodoba. Jeszcze oblukam w drogeriach czy jej nie ma :D

      Usuń
    7. ja Ci powiem jak robię:D idę do Sephory, udaję burżuja i proszę o próbkę zapachu. to jest bezpłatne:) i dzięki temu mam w domu ze 20 próbek, za które nie dałam ani grosza:D

      Usuń
    8. U mnie nie ma sephory a w innych tak chyba sie nie da wziać próbek ;-/

      Usuń
    9. w Douglasie też dają próbki:) w każdej perfumerii Ci muszę dać:D inaczej byś nie kupiła nic xd

      Usuń
    10. Douglasa też chyba nie przynajmniej nie kojarze żeby była. No dadzą mi popsikać sobie na papierek i to wszystko ;p

      Usuń
  4. Lubisz horrory? To kto zakrywał oczy jak gościu w Pile odcinał sobie brzuszek?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heloł rozwinęłam się horrorystycznie;D ps oglądałeś ludzką stonogę?:D:D

      Usuń
    2. Oglądałem. Obrzydliwie widowisko, a nie horror. Jak dla mnie film im nie wyszedł i myśleli, że na kontrowersję coś ugrają;p

      Usuń
    3. ale przyznaj śmiesznie chodziła :D:DD:D:

      Usuń
    4. Śmiesznie to było w parodii jednego z odcinków South Parku właśnie nawiązującej do tego filmu;p

      Usuń
  5. też kocham szpinak :d
    a z tym pseudo to fajna sprawa :D ciekawieee :)
    fajnie, że odpowiedziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oł je ktoś ze szpinakożerców :D:DD: ciężko znaleźć takie osoby:))

      Usuń
    2. o ile masz na myśli szpinak to mogę zakładać takowy klub :d
      najbardziej uwielbiam pierogi ze szpinakiem :D

      Usuń
    3. tak tak:LD klub szpinakowy:D a pierogi ze szpinakiem i fetą jadłaś?:D:D:D

      Usuń
  6. Czerwone półsłodkie i różowe;D białe od czasu do czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. co do perfum to Ty chyba kiedyś w perfumerii pracowałaś ;D jak dobrze pamiętam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty potworze :D Biedne pajączki :D O a co do perfum, to u mnie akurat dziś pojawiła się recenzja. Ciekawe czy takie masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pajączki nie wyglądały na nieszczęśliwie;D;D dałam kilka chwil szczęścia im:D

      Usuń
  9. Świetny blog
    zapraszam na mojego bloga
    http://moiezyciemujswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam dużo perfum:D wolę mieć ich więcej:D
    a 1 punkt jest przerażający :D

    a szpinak może nie kocham ale uwielbiam, szczególnie krokiety albo naleśniki z nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z mróweczkami też się bawiłam;p lubiłam zwierzątka;D

      Usuń
  11. Ja także kiedyś uwielbiałam perfumy, im więcej ich miałam, tym lepiej się czułam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest taki nałóg:D wiem że mi to niepotrzebne ale wącham kolejną próbke i odlatuje xd

      Usuń
  12. Każdy ma jakiś nałóg :P. Przez jakiś czas... kolekcjonowałam buty ;D, teraz biżuterię.. więc może następnym razem będą perfumy :P.

    Mi nawet blog nie pomaga, żeby mieć wymówkę :P.

    Buziak :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniś Twe zaproszenie wygasło ;/

      Usuń
    2. http://znalezione-szczescie.blogspot.com/

      spróbuj wejść jak jesteś zalogowana ;)
      bo zaproszenie po prostu aktywuje tylko.

      Usuń
  13. haha pierwszy fakt jest niezły ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe fakty :) ale pierwszy mnie przeraża, ja się boję pająków :D

    OdpowiedzUsuń
  15. też lubię szpinak ;) ja się grzecznia bawiłam z żabami ;) głaskałam je po główkach, a one przymykały oczy ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez mam stertę perfum :D Jaki mam rano humor to takimi sie psikam ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. No mi siadla, siadla, ale dupa ;C

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru