GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 30 stycznia 2013

27. Wielkie zakupiska!

Witajcie!

Już małe dziewczynki w przedszkolu wiedzą, że nic tak nie poprawia humoru babie jak zakupy.
Nie zależnie od tego, jak wielkie są.

Oto co upolowałam dnia wczorajszego, po relaksacyjnej wyprawie na bazarek i z powrotem:


 Produkty z tyłu są następujące:
- a) Isana Creme Bad, płyn do kąpieli z aloesem i jogurtem (zapach boskiiii!), 750 ml, Rossman, ok. 6 zł.
- b) Eveline Slim Extreme 3D serum do biustu push up, 200 ml, Rossman, ok. 15 zł.
 
Produkty z przodu:
- c) Gumki do włosów typu frotki, bazarek, ok. 3 zł za sztukę.

Czemu powyższe zakupy poczyniłam:
a) do mycia się - logiczne.
b) co by mi cyc się powiększył.
c) do miętoszenia, czyt. wiązania kłaków.

Zaszalałam nie?

Kathy Leonia

79 komentarzy:

  1. Też mam to serum do cyców :D Chociaż wątpię, że na moje pomoże coś oprócz operacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak sobie myślę, że jak się pomasuje to się zwiększą:D więc od roku się masuję hahaah xd zawsze jakoś psycha lepiej się czuje wtedy:D

      Usuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że istnieje takie serum do powiększania cycków :D Napisz potem na blogu czy choć trochę pomogło, wtedy może też spróbuję ;)
    I dziękuję za komentarz na moim blogu, Twoje włosy też są ładne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest kupa takich produktów;p a że ja mam na punkcie cyców manię to zawsze jak skończę jedno mazidło kupuje kolejne;D

      Usuń
  3. Miałam to serum wiele razy, powiem, że jest bardzo dobre. Nie wiem, jak na Ciebie podziała, ale uważam, że to bardzo dobry wybór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już mam je drugi raz:) jakoś mi nie urosły specjalnie, może trochę się ujędrniły;p ale lepiej się czuję jak je mam i stosuję:D

      Usuń
  4. na powiększenie cycków polecam ciąże ;) ale efekt utrzymuje sie 9 mcy i ewentualnie okres karmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha rozwaliłaś mnie xd jednak ja na razie nie planuję takiego powiekszania piersi hahaha xd

      Usuń
  5. Ja teraz czekam na recenzje tego cuda z esotiq :D Jak podziała to i te 70 złoty za ten krem do cycków dam :D... a taką jak masz frotke w kratke to mój tż ma takie spodnie od piżamy haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo a to nei słyszałam o tym kremie:D to jak będziesz znała recenzję to weź daj mi linka;D

      Usuń
  6. jak ja dawno frotek nie nosiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo krem do cycków by mi się przydał :D tylko żeby chociaż trochę zadziałał... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Cię normalnie loffciam;p ratujesz mi dumę że też wierzysz w działanie magic kremów;D:D

      Usuń
    2. ooo to mam pomysł :D kupisz ten krem z Allegro i napisz jego recenzje, no a ja na podstawie Twojej opinii zadecyduję, czy go kupie czy nie :P

      A jak powiedziałam narzeczonemu, że zamierzam zbierać na operacje powiększenia cycków, to powiedział, że jak powiększę, to ich nie dotknie:P ufff, jeden wydatek mniej :D

      Usuń
    3. ja się śmiałam kiedyś z kumpelą, że powinnysmy szukać chłopa co by się znał na chirurgi plastycznej;p chodziłyśmy nawet na imprezy gdzie się medyk bawił hahaha xd

      Usuń
  8. Ten krem na cycki działa w ogóle coś?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę ujędrnia, poza tym ładnie pachnie a zresztą jestem naiwna i wierzę takim specyfikom dlatego je kupuje to już moje 2 opakowanie:D no i moje ego się lepiej czuje, że COŚ robię w kwestii cycowej:D

      Usuń
    2. Jest taka gadatliwa baba, która prowadzi taki cykl ćwiczeniowy, w którymś z programów kulinarnych i ona tam pokazuje jak się ujędrnia cyce, może taniej Ci to wyjdzie... chociaż ten krem drogi nie jest :).

      Usuń
    3. wiesz ja robiłam pompki jakieś tam kobiecie wygibasy ale coś cyc nie zwiększył swej objętości:D a ćwiczyłam tak przez ok. rok:)

      Usuń
  9. Ciekawa jestem tego serum Eveline, moja mama dostała próbkę i była zachwycona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go od roku uzywam;p i się juz przyzwyczaiłam:D co prawda do rozmiaru c mi nie urosło;p

      Usuń
  10. Ciekawa jestem czy to serum do biustu coś da hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dla polepszenia samopoczucia swego ego stosuję;p

      Usuń
    2. To takie pic na wode, ale dla lepszego samopoczucia to rozumiem :D

      Usuń
  11. ciekawe zakupy :P

    aww. dziękuje <3
    Tak, przyjaciele są ważną częścią naszego życia, ale nieraz trafiamy na nieodpowiednie osoby. Myśląc, że to właśnie on/ona to nasz prawdziwy przyjaciel, a okazuje się , że nie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z czasów licealnych, gimnazjalnych niestety nie mam żadnych już przyjaciół.. wszystko się zmyli :(

      Usuń
    2. Naturalne te włoski :) Szkoda mi ich niszczyć farbą, poza tym lubię swój kolor :)
      Teraz akurat mam zrobione czerwone ombre, ale robiłam je pianką która schodzi całkowicie po 8 myciach max ^ ^

      Usuń
    3. ale wyglądają na bardzo grube;d

      Usuń
  12. Te kremy do cycków to ściema ;/ a szkoda ... Ale zawsze warto próbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ściemia;D ja w nie wierzę:D wiara czyni cuda;p

      Usuń
  13. hahahaha a ty dalej z tymi pierściami:D jeszcze jest dobry sposób na powiększenie to trochę przytyć;D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam żele z Isany :)
    a co do współprac róznie, czasem piszę sama do firm, ale bardzo często też dostaję wiadomości od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lepsza metodą będzie jak znajdziesz sobie wielbiciela małych cycków, co ogólnie nie powinno być trudne, bo pomimo tego co się mówi prawie połowa facetów woli mniejsze;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chodzi o to czy ma się chłopu podobać czy nie. To jest moja bolączka i sama chce sobie zrobić lepiej na duszy a nie dla kogoś . :)

      Usuń
    2. To w takim razie weź pompkę i pompuj^^

      Usuń
  16. Ciekawe jak sprawdzi się krem powiększający piersi :P Moja koleżanka go używała, ale ona standardowo ma czym oddychać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja koleżanka się śmieje ze mnie że wierzę w takie kremidła;p;p ale ona też ma CZYMŚ oddychać;p;p i nie powiem że mam kompleks jak na jej balony patrze;p

      Usuń
  17. co by cyc się powiększył :P daj znać jak się uda, mi to się przyda bezapelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem opinii o tym kremiku do cyca :) Mam nadzieje, ze recenzja będzie, może być bez zdjęć przed i po ;) Uwierzę na słowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, nie. Zdjęcia muszą być, żeby był dowód! Cyc na tle żyda! O!

      Usuń
    2. hahahaha dobra coś wykombinuje;D

      Usuń
    3. Mastiff właśnie przez Ciebie oplułam ze śmiechu monitor :D mam za dużą wyobraźnię chyba :D

      Usuń
  19. Świetne zakupy, zaciekawił mnie ten płyn do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem zła! jak przeczytałam o miętoszeniu to myślałam, ze nadal mówimy o biuście :D:D daj znać jak Ci się powiększy to ja chętnie też zacznę używać

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakbym sobie taka frotę owinęła na włosach, to by tylko ją było widać ;)
    Cycki rosną podobno po kozieradce, ale też się ciekawie pachnie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba kupie sobie to serum...i sie powiekszy cyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. szaleństwo! ja nawet z takich pierdół się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru