GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 9 września 2020

2510. Aktualizacja włosów: wrzesień 2020 r.



Witajcie!

Dziś czas na włosiska.

W sumie od ostatniej aktualizacji niewiele się w mojej pielęgnacji zmieniło, oprócz tego, że minimalizm pielęgnacyjny dalej u mnie trwa.
Przestałam praktycznie olejować włosy, maskę traktuję jako odżywkę podczas mycia, wcierka i serum poszły gdzieś w odstawkę - czyt. nie mogę ich znaleźć więc nie używam.

Myślę, że moje włosy są na tyle ogarnięte i opanowane, że taki minimalizm kosmetyczny wychodzi im na dobre.
Zauważyłam bowiem, że im mniej mazideł stosuję na moje kosmyki, tym ładniej one wyglądają i nie puszą się.

Ale do rzeczy.
Teraz małe porównanie.

Oto jak moje włosy wyglądały w marcu tego roku:




A tak wyglądają obecnie:







Dane poglądowe:

Długość: ok. 76 cm
 Skręt: wywijas kokowy.
 Kolor: blondo-rudo-coś.
 Stan: walczę o grubość i długość
Grubość: ok. 7 cm
  Częstotliwość mycia: co 2/3 dni myję

Używane produkty:


Od od lewej:

a) Green Pharmacy szampon do włosów osłabionych i zniszczonych: Klik!
b) Vichy Dercos Nutri Reparateur maseczka odżywcza do włosów suchych i zniszczonych: Klik!
c) Matrix Oil Wonders Indian Amla olejek regenerujący do nabłyszczania i zmiękczania włosów: Klik!
e) Squamax emulsja salicylowo-mocznikowa do złuszczania martwego naskórka (niewidoczny na zdjęciach, używany sporadycznie na noc dwa razy w miesiącu).

A Wasze włosy jak się mają?

Kathy Leonia

23 komentarze:

  1. Your hair looks good. Mine is too dry after the hot summer. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny jakie długie włosy 😍 przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Już coraz dłuższe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy są w podobnym stanie, tylko walczę o mniej zniszczeń na nich, bo długie i grube już mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć takie grube włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne są te Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blondo rudo coś- hahahaha :D Piękne masz włosy. Ja też dużo nie używam i wychodzi to moim włosom na dobre. :0 Miłej środy kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Długość twoich włosów robi wrażenie. Lata temu miałam podobną, ale ścięłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładne włosy :-)

    O moje tez staram się reguralnie dbać i je troche podcinać :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne włosy. A co do kosmetyków, chętnie sama rozejrzę się za tym szamponem Green Pharmacy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na moje włosy nie narzekam, jednak mogłyby tak nie ochlapywać, gdy pada deszcz. Co do włosów, widać progres jak dla mnie ;)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wciąż piękne. :) Też używam tego szamponu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w sumie jedynie walczę o grubość, o długość przestałam, gdy zaczęły sięgać tyłka :P

    OdpowiedzUsuń

  14. Your hair looks great and very neat. The products seem to suit you. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  15. Też staram się dbać o włosy ^^ fajny post

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz śliczne i długie włosy, wow:) Ja jutro hennuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty ciągle walczysz, ale już masz piękne włosy

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru