GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 14 września 2020

2512. Wishlista z Feelingirldress.com!

Witajcie!

Hello!

Dziś czas na idealną sylwetkę.

Today is time for a perfect figure.


Oto Feelingirldress official, czyli sklep z modnymi ubraniami, elegancką, modelującą bielizną, najlepszymi pasami do kształtowania talii dla kobiet z całego świata.

Here is  
Feelingirldress official, an online shop with fashion clothes, various kinds of elegant shapewears, best body shaper for women from over the world!


Slender Black Detachable Straps Full Body Shaper Big Size Comfort Revolution
Klik!

Znajdziemy tu sexowną bieliznę, wygodne legginsy do ćwiczeń czy wyszczuplające body.
Do wyboru, do koloru, w różnych odcieniach kolorystycznych i wykończeniach.

Z  kolei panie o większych kształtach mogą tu znaleźć także specjalne pasy do ćwiczeń talii.
Dzięki szczupłej talii każda sukienka będzie wyglądała na naszej sylwetce zjawiskowo.

In
 
Feelingirldress official we can find sexi underwear, comfortable leggings for everyday exercise or slimming bodysuit. All those items are in many sizes and colors; you can choose what you want.
What is more, we can find here also waist trainer wholesale.

After using those kind of item, you can wear all sexi dresses, just like that one:

Stretchable Red Sling Square Neck Bodycon Dress Ruched Feminine Grace
Klik!

Feelingirldress official wiedzą, że bycie sexi to nie tylko dopasowana sexi bielizna, ale także aktywność fizyczna. Niestety przez pracę i obowiązki domowe, coraz więcej kobiet nie ma czasu na ćwiczenia... Wtedy z pomocą przychodzi specjalny pas do ćwiczeń. Dzięki temu niepozornego produktowi mamy większą kontrolę nad tym, co spożywamy w ciągu dnia. Pas został wykonany z neoprenu, materiału, który dopasowuje się do kształtu naszej sylwetki i stopniowo uciska nam żołądek, przez co nie czujemy głodu i jemy mniejsze porcje jedzenia. Noszenie takiego pasa natychmiast zmniejsza naszą talię aż o trzy rozmiary!

Feelingirldress official, knows that being sexi is not just sexi lingerie, but also physical activity. Unfortunately, because of work and household duties, more and more women don't have time for exercise. There is a solution - waist trainer wholesaleThanks to this product, we have more control over our daily menu. This belt is made of neoprene, a special material that adapts to the shape of our figure and gradually compresses our stomach, so we don't feel hungry and eat smaller portions of food. Wearing such a belt instantly reduces our waist by up to three sizes!



Waist Slim Ladies Sexy 25 Steel Boned Latex Corset
Klik!

I to wszystko z prostymi zasadami płatności - można płacić przez kartę kredytową, PayPal, lub przelew - oraz możliwością dostawy na cały świat.

In everything is simple; you can easily make and order and make payment in many way (for example via bank transfer, PayPal or credit card).
What if more you can also  make an order from the world.


A Wam co się spodobało najbardziej?

What item do you like the most?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Nice things, but not for me! Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, taka bielizna potrafi wiele zdziałać, zapewne da dużo pewności siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście narazie nie potrzebuje bielizny modelującej choć ten czerwony ciuch super

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Jak urodzę to na pewno na coś się skuszę. Póki co rosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O sylwetkę już dawno zadbałam, więc nie potrzebuję bielizny modelującej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo tego sklepu to ja jeszcze chyba nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pas uciskający żołądek to chyba nie jest przyjemne w noszeniu ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Very helpful post! I like 3 item)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że coś dla siebie znajdę. ��

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta czerwona sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka ładna bielizna przydałaby mi się, daawno nic nowego nie kupowałam :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamiast bielizny spodobała mi sie sukienka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam na sobie wyszczuplającej bielizny, aczkolwiek gorset mi się spodobał:)
    Tak na marginesie pamiętasz, że sto lat temu założyłam bloga Klaudkowy Kącik? Przypomniałam sobie o nim i wrzuciłam posta z włosową historią, zapraszam serdecznie^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przydatna bywa taka bielizna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja noszę tego typu gorset wyszczuplający od święta, ale na co dzień to nie dla mnie :P Nie da się i tyle

    OdpowiedzUsuń
  16. Pas mnie najbardziej zaciekawił 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwona sukienka jest the best! :)

    OdpowiedzUsuń

  18. Thanks for the recommendation. I gave you a good week and I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  19. ujarku ngisore bolong kae sing pertama koh

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru