GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 17 września 2020

2514. Golden Rose Brow Color Tinted Eyebrow Mascara przyciemniająca maskara do brwi

Witajcie!

Dziś czas na brewki.

Będę mówić o Golden Rose Brow Color Tinted Eyebrow Mascara przyciemniająca maskara do brwi.

Słowo od producenta: "Przyciemniająca mascara do brwi to połączenie szybkoschnącego żelu i kremowej konsystencji, co pozwala na uzyskanie określonego kształtu i koloru brwi, zapewniając im naturalny wygląd.

Formuła zawierająca specjalne włókna uwydatnia brwi i nadaje im elegancki, gładki wygląd bez sklejania i grudek. Sprawia, że oko staje się wyraziście podkreślone. 

Produkt dostępny w 7 różnych odcieniach."

Produkt w okazałości:






Skład:


Aplikator:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam na Allegro za ok. 10 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: typowa dla maskar do brwi.
Opakowanie i pojemność: opakowanie jak miniaturowy tusz do rzęs, w tonacji czarnej z białymi napisami od producenta. Pojemność: 4,2 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok lata malowania się.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że chyba nigdy wcześniej nie miałam w użytku mascary do brwi. Wcześniej bowiem stosowałam zwykle jakąś pierwszą lepszą kredkę lub po prostu szaro-brązowy cień do powiek. Gdy jednak buszowałam razu pewnego na Allegro, w oczy me wpadł powyższy produkt w formie maskary do brwi. I stwierdziłam, że muszę go mieć, bo wygląda bardzo obiecująco. Myślę, że była to naprawdę dobra decyzja, bo dzięki temu specyfikowi, mój poranny makijaż brwi, zrobił się naprawdę błyskawiczny. Maskara jest bowiem świetnie napigmentowana, ale zarazem naturalnie wyglądająca. Stosując tego cudaka wiem, że nie zrobię krzywdy w postaci przerysowanych mocno brwi w stylu roźnej Karyny. Praca z tą maskarą to czysta przyjemność; wystarczy dosłownie jedno przeciągnięcie produktem po włoskach, aby nadać kolor, wyczesać i idealnie ułożyć brewki naszych marzeń.  Nieskazitelna, cudowna, kusząca oprawa mojego spojrzenia jest już na swoim miejscu i to na wiele godzin. Jestem zachwycona tym produktem i wiem, że zużyję go do cna. Warto wspomnieć, że maskara mnie nie uczuliła, ani nie podrażniła. Ta trwałość, jakość, moc koloru i idealnie dopracowana "włoskowa" kolorystyka są godne polecenia. Kupujcie śmiało!

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy z Leonem

45 komentarzy:

  1. Ja akurat nie mam takiej potrzeby, ale polecę siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. moje brwi są naturalnie aż za ciemne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam, ale chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno już nie miałam nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena bardzo przystępna, więc chętnie skuszę się na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale z chęcią po Twojej recenzji się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super, że jesteś zadowolona, ja codziennie podkreślam swoje brwi, naturalnie są bardzo jasne a tego nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje brwi z natury są ciemne, więc ja nie stosują takich produktów. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie produkty Golden Rose, a tą maskare do brwi bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I have a similar one but of another brand

    OdpowiedzUsuń
  12. eyebrow masquerade look so perfect....

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, ale chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja brwi zawsze robię u kosmetyczki henna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam niczego do brwi. Ważne, że ty jesteś zadowolona z efektu.

    OdpowiedzUsuń
  16. SUper, że jesteś zadowolona, ale szkoda że nie pokazałaś efektu na brwiach :( Ja lubię mocno podkreślone brwi, używam pasty którą mogę cieniować tworząc mój ulubiony efekt ombre :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam dosyć ciemne brwi, więc jak na ten moment produkt nie jest dla mnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam takich maskar do brwi, ale dobrze, że ów produkt sprawdził się u Ciebie. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. It's been a long time since I don't use this brand.

    OdpowiedzUsuń
  20. Brwi nie maluję, tylko rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę się rozejrzeć za tą mascarą do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny produkt, zresztą GR ma fajne produkty do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for the recommendation. Good weekend

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już tyle tuszów wypróbowałam i one wszystkie dla mnie tak samo wyglądają na rzęsach :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam, ale na pewno wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie stosuję , bo są ciemne. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię kosmetyki do stylizacji brwi. Swojego czasu malowałam je delikatnie maskarą do rzęs:) Obecnie używam kredki do oczu i cieni do brwi, ale taka maskara typowo do drwi by mnie skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Coś nie umiem takich produktów stosować . Może po Twojej recenzji się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  29. nie znam, ale lubię takie produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam wrażenie, że ostatnio przerzedziły mi się brwi. Muszę wypróbować ten kosmetyk :) Ciekawa jestem efektu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Od dłuższego czasu szukam produktu idealnego do brwi...możliwe, że to jest właśnie to :) Chętnie wypróbuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja noszę hennę pudrową, więc przez większość czasu nie muszę się martwić brwiami, ale kiedy zaczynają blaknąć, takie mascary doraźnie mnie ratują.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi jakoś nie po drodzę z kosmetykami Golden Rose. Niby fajne ale jakoś wolę kupić inne;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Me too... I've never tried a brow mascara before.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru