GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 22 września 2020

2516. Garnier Intensywna Pielęgnacja regenerujący krem do rąk

 Witajcie!

Dziś czas na dłonie.

Będę mówić o  Garnier Intensywna Pielęgnacja regenerujący krem do rąk.

Słowo od producenta: "Regeneruje i odżywia zniszczoną skórę dłoni. Zawiera alantoinę, znaną ze swych właściwości regenerujących, glicerynę, która chroni ręce oraz czynnik filtrujący, który zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry dłoni."

Produkt w okazałości:



Od producenta:



Skład:



Otworek:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam w Biedronce za ok. 7 zł.
Zapach: przyjemny, trochę słodki, jak pianki Marshmallows.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, czerwone z białymi napisami od producenta. Pojemność: 100 ml.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy regularnego kremowania się.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że uwielbiam treściwe kremy do rąk. To jedyny produkt, który zawsze muszę mieć w zapasie, bowiem i tak na pewno zużyję wszystko co do cna. Kremy do rąk bowiem - przez moje wieczne suche łapki - schodzą dosłownie u mnie tonami. Zdarza się, że kremuję dłonie po kilka, a nawet i kilkanaście razy dziennie. Nic więc dziwnego, że jedna tubka takiego zwykłego specyfiku starcza mi na tydzień - max - dwa. Na szczęście, odkąd odkryłam krem od Garnier, kondycja skóry moich rąk poprawiła się na tyle, że nie potrzebuję nawilżać ich więcej niż dwa, max trzy razy na dzień. Produkt ten jest tak bardzo odżywczy i bogaty w treściwe składniki, które sprawiają, że skóra jest nawilżona, gładka i szczęśliwa przez wiele godzin. Krem Garniera to profesjonalny zabieg nawilżający, kojący suchość, niwelujący spękanie i dający komfort skórze. Warto wspomnieć, że produkt jest wydajny, szybko wchłaniający się i przyjemny dla nosa. Dodam, że kremik mnie nie uczulił, ani nie podrażnił. Myślę, że jest to gagatek wart zakup i ewidentnie w większej pojemności. Najlepiej tak z 500 ml!
Ocena: 5/5


Miałyście?

Kathy z Leonem

36 komentarzy:

  1. Stosowałam już ten krem i również Podobało mi się jego działanie. ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, ze ma shea w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam, ale na moje suche ręce jest za słaby

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten krem i całkiem dobrze się u mnie sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for the suggestion dear

    OdpowiedzUsuń
  6. I have never used a hand cream of Garnier, interesting!

    OdpowiedzUsuń
  7. gdy byłam w liceum używałam niemal wyłącznie kosmetyków garnier, wtedy one rządziły, już dawno nie miałam niczego tej marki

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszelkiego rodzaju kremy do rąk i w ogóle wszystko do rąk. Tym bardziej, że po takich ilościach płynów do dezynfekcji wyglądają strasznie. Dlatego totalnie rozumiem, że czasem te kremy starczają Ci na tydzień ;) Tego kremu jeszcze nie miałam, ale skuszę się na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  9. I don't try it but it seems a good product

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat kończy mi się krem do rak wiec może skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby nie to , że testują na zwierzętach mógłby być to zacny produkt .

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę o nim pamiętać jak zużyję zapasy kremów do dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I know this product, it's good! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale zamierzam kupić. Miłego dnia 💟 💟💟

    OdpowiedzUsuń
  15. Oszalałabym gdybym musiała kremować ręce, nie cierpię tego. Na szczęście nie muszę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, ale koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś go miałam i był całkiem dobry❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam tego kremu. Fajnie, że jesteś zadowolona. Ja mam jeszcze spory zapas kremów do rąk więc póki co się nie skuszę na zakup 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam i byłam bardzo zadowolona. Ostatnio korzystam z Isany, ale może jeszcze do niego wrócę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kremy z Garniera to sztosik
    Ja mam zawsze mnóstwo kremów do rąk nawet nie wiem czemu

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam kiedyś ten krem, świetny był ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam jakiś czas temu taki krem, ale w wersji do stópek. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kto go nie miał :D. Kiedyś i ja używałam, ale dawno już nie kupowałam i raczej nie wrócę do tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ah te kremy do rąk, często zapominam o ich stosowaniu. Dzięki że mi przypomniałaś.

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for the recommendation I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam ten krem i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyda się zwłaszcza jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru