GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 15 września 2020

2513. Olivia Garden ON THE GO D&S składana szczotka z włosia dzika

Witajcie!

Dziś czas na włosów rozczesywanie.

Będę mówić o Olivia Garden ON THE GO D&S składana szczotka z włosia dzika.

Słowo od producenta: "Potrzebujesz szczotki o unikatowym kształcie, która pozwoli masować skórę głowy oraz rozdzieli wszystkie splątane włosy? Chcesz znaleźć szczotkę, która pozwoli czesać zarówno na sucho, jak i na mokro? Zatem właśnie dla Ciebie jest Olivia Garden Szczotka ON THE GO Detangle&Style, która powstała specjalnie z myślą o wymagających użytkownikach. 

Olivia Garden Szczotka ON THE GO Detangle&Style – antystatyczne włosie

 

Szczotka powstała z myślą o codziennej pielęgnacji włosów – nadaje się do włosów normalnych, jak i tych wymagających. Antystatyczne naturalne włosie sprawia, że możesz zapomnieć o elektryzujących się i puszących włosach spowodowanych tarciem włosia szczotki o włókna włosów. To również ogranicza uszkodzenia struktury włosów. W efekcie włosy stają się zachwycająco proste oraz lśniące. W szczotce -oprócz naturalnego włosia z dzika – zastosowano również włókna nylonowe, których końcówki zaokrąglono, by nie kaleczyły skóry głowy, nie wywoływały podrażnień i nie uszkadzały włosów. Składana szczotka jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które chcą wyglądać doskonale w każdej sytuacji – szczotka ma niewielkie rozmiary i została wyposażona w małe lusterko. Duże otwory w korpusie szczotki zapewniają doskonały przepływ powietrza w czasie suszenia, co znacznie skraca tę czynność."

Produkt w okazałości:





Od producenta:







Lustereczko:



Włosie:





Po złożeniu:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt można znaleźć na stronie Fryzomania.pl, gdzie kosztuje ok. 34 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: szczotkowa.
Opakowanie i pojemność: składana szczotka z włosiem z dzika.
Wydajność: bardzo dobre. Taka szczotka posłuży nam na kilka lat użytkowania.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że do tej pory rzadko używałam szczotek. Kojarzyły mi się bowiem z pewną traumą z dzieciństwa, gdy to będąc małą dziewczynką, zaczęłam się bawić w Roszpunkę, używając do tego szczotki mojej mamy. Nie muszę mówić, jak owa przygoda się skończyła - poplątane, powkręcane włosy, których nijak nie dało się oswobodzić, tylko trzeba było je obciąć. Na szczęście teraz, gdy od kilku dobrych już lat siedzę w tematyce włosomaniactwa, dawna fobia szczotkowa minęła, ustępując miejsca zainteresowaniu i zaciekawieniu. I oto ku mojej uciesze na stronie 
Fryzomania.pl ujrzałam szczotkę, która - według obietnic producenta - ma delikatnie wędrować po włosach, nie plątając ich ani nie wyrywając. Brzmiało to jak produkt - wypisz/wymaluj - idealny dla mych pukli. I tak rzeczywiście jest. Specyfik od Olivi Garden okazał się bowiem być bardzo poręczną i komfortową w użytkowaniu szczotką, która szybko i bezproblemowo rozczesuje włosy. Moja czupryna z tzw. szopy i gniazda porannej rozpaczy, staje się w oka mgnieniu sypka, lśniąca i jedwabista. I to wszystko bez nieprzyjemnego ciągnięcia, wyrywania czy łamania włosów zarówno podczas czesania na sucho jak i na mokro. Szczotka od Olivia Garden jest ewidentnie warta swojej ceny, bo oprócz czystej przyjemności płynącej z użytkowania, mamy tu także kompaktowość przechowywania i przenoszenia - ot składamy i wkładamy do torebki, kiedy tylko mamy na to ochotę. Uwielbiam i polecam!
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Jaka ciekawa szczotka. Nie słyszałam o niej wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ją kupię , bo rozczesywanie to mój problem. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa i ergonomiczna szczotka. ��

    OdpowiedzUsuń
  4. It seems a good product, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznaję, że włosy puszą mi się piekielnie i przydałaby mi się tego typu szczotka, jednak nie ukrywam, że trochę mnie zniechęca fakt, iż jest z włosia dzika :/
    A traumę z dzieciństwa totalnie rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam jedną szczotkę z włosia dzika ale jest dla mnie zbyt delikatna bo nie ma tych dodatkowych wypustek

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy szczotki z włosia dzika. Ogólnie to muszę kupić nowa szczotkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez chwilę miałam deja vu jakbym o tej szczotce już na twoim blogu czytałam. Może pomyliły mi się blogi, w każdym bądź razie ja jestem zadowolona z mojej szczotki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, looks interesting!          

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nigdy takiej szczotki, ale skoro tak chwalisz, to pewnie też byłabym zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekałam na recenzję. Ciesze się, że sie sprawdziła. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że się sprawdziła. Plus za to, że po złożeniu zajmuje mało miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od kilku lat cieszę się wyłącznie drewnianym grzebieniem i myślę nad kupieniem szczotki. Może poleciałabyś mi jakąś? Do włosów cienkich. Bo ta wygląda na fajną, ale chyba wolałabym z naturalnym włosiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edit: chyba jednak ją kupię. Mieszanie nylonowych włosów z włosami z dzika działa antystatycznie, co ma swój duży plus. Nie cierpię naelektryzowanych włosów:D

      Usuń
  14. Też jako dziecko nie lubiłam szczotek do włosów, bo zawsze mnie targały przy rozczesywaniu włosów:D ta szczotka wydaje się bardzo fajna, miałam kiedyś szczotkę z włosiem dzika, tylko, że z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzieś mi już mignęła taka szczotka. Bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyglądałam się jej ostatnio, szukam jakiejś fajnej, nowej szczotki, ale bez opcji składania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam już swoją ulubiona szczotkę

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie miałam, nawet nie słyszałam o takiej.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru