GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 8 września 2020

2509. Alterra Concealer korektor w płynie

Witajcie!

Dziś czas na korektorowanie.

Będę mówić o Alterra Concealer korektor w płynie.

Słowo od producenta: "Naturalny korektor do twarzy o lekkiej konsystencji z ekologicznego oleju jojoba i granatu organicznego. Łagodzi podrażnienia."

Produkt w okazałości:




Od producenta:




Aplikator:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukty kupiłam na Allegro za ok. 6 zł
.
  Zapach: delikatny.
 Konsystencja: korektora.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie na kształt długopisu z gąbkowym aplikatorem w tonacji kremowej i z białymi napisami od producenta. Pojemność: 9 ml.

Wydajnośćdobra. Takie opakowanie starczy na dwa miesiące używania.
Działanie: dobre. Zacznę od tego, że powyższy gagatek to moja pierwsza styczność z kolorówką Alterry. Do tej pory jakoś mazidła te nie korciły mnie na tyle mocno, aby wydawać nań pieniądze. Ale jak widać po dzisiejszej recenzji, postanowienia nie dotrzymałam i produkt zakupiłam - bo przecie ostatnio promocja była. Co sądzę zatem o korektorze z Alterry? Ano jest całkiem sympatyczny w swoim działaniu i właściwościach kryjących. Za co go lubię? Przede wszystkim za świetną pigmentację, która zakrywa wszystko to, co chcemy zatuszować. Dobre wypryski, piegi, cienie pod oczami, plamy słoneczne, czy blizny znikają jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki już po pierwszej, dość szczodrej warstwie specyfiku. Skóra pokryta tymże specyfikiem prezentowała się ładnie i naturalnie, ot tak dyskretnie wyblurowana i wygładzona. Precyzyjny aplikator dozował idealną ilość mazidła wszędzie tam, gdzie tego potrzebowałam, a więc na buzię, pod łuk brwiowy, czy na powieki - jako baza i jako mazidło do tzw. cut crease. W każdej z tych ról, korektor spisał się genialnie. Warto wspomnieć, że sama
 aplikacja i wklepywanie specyfiku, była błyskawiczna i sprawiała mi czystą przyjemność. Dodam od siebie, że korektor mieszałam też często z ciemnym podkładem, aby ujednolicić kolor gagatka, coby nie wyglądać jak córka młynarza - bo zaznaczyć trzeba, że odcień korektora jest naprawdę bardzo, bardzo jasny. Mazidło mnie nie podrażniło ani nie uczuliło. Jest wydajne, łatwo dostępne i działające. Jedyne do czego mogę się przyczepić to słaba dostępność produktu - zwykle jest on bowiem wykupiony... Ale od czego są Internety. Polecam.
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy i Leon

28 komentarzy:

  1. Całkiem niezły produkt. Warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  2. This look good. Have a wonderful day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. It's very interesting for me, because usually I don't find this kind of colour that is perfect for my skin

    OdpowiedzUsuń
  4. Korektor to nieodłączny element mojego makijażu, a takiego w płynie jeszcze nie miałam. Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. korektora używam codziennie, tego jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, jeśli kiedyś skuszę się na taki kosmetyk, to warto wiedzieć, że ten jest wart uwagi. Dziękuję za recenzję <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I don't know this brand, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nigdy nie miałam ich kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się, że ten korektor byłby idealny dla mojej karnacji. Ciężko jest znaleźć jasne kosmetyki, a ten jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się być fajny:) Chyba bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam korektora na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten korektor:) U mnie średnio się sprawdza... :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zwróciłam od razu uwagę na to, że on jest prawie biały...

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nie stosuję korektorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie też sobie taki sprawię, zwłaszcza że cena przystępna i jakość ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. very interesing! Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny produkt, choć musiałabym szukać ciemniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie to nie wiedziałam, że alterra ma w ofercie też kolorówkę 😜 ciekawy gagatek choć bałabym się że dla mnie zbyt zimny odcień

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się waham kiedys nad nim . Po Twojej recenzji się zastanowię bardziej

    OdpowiedzUsuń

  20. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  21. Akurat po korektory rzadko sięgam, więc na razie się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Korektorów nie używam, więc tym prazem propozycja nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest tak jasny, że aż prawie biały ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru