GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 1 września 2020

2505. Ziaja Med Hydrating Care przeciwzmarszczkowy krem na noc do cery wrażliwej i suchej

Witajcie!

Dziś czas na gładkość skóry.

Będę mówić o Ziaja Med Hydrating Care przeciwzmarszczkowy krem na noc do cery wrażliwej i suchej.

Słowo od producenta: "Krem do twarzy Ziaja Med Hydrating Care codziennie zapewni Twojej twarzy dokładnie taką pielęgnację, na jaką zasługuje.
Właściwości:
  • regeneruje i witalizuje
  • redukuje zmarszczki i zapobiega ich powstaniu
  • łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia
  • intensywnie nawilża
Skład:
  • preparat jest hipoalergiczny
  • produkt wegański
Sposób użycia:
Nanieś na oczyszczoną skórę i wmasuj kolistymi ruchami. Nakładaj na twarz, szyję i dekolt.
Konsystencja
krem
Rodzaj skóry
wrażliwa, sucha
Efekt
łagodzenie, anti-age
Jak stosować
na noc."

Produkt w okazałości:




Od producenta:




Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na Notino.pl za ok. 24 zł.
  Zapach: delikatny, prawie niewyczuwalny.
 Konsystencja: krem.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie jak tubka biała z czarnymi i białymi napisami od producenta. Pojemność: 50 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na ok. trzy miesiące pielęgnacji.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że mój stosunek do marki Ziaja Med zmienił się z minusa na wielki plus! Wcześniej bowiem miałam raczej negatywne nastawienie do mazideł tejże firmy, gdyż większość produktów mnie zapychała i podrażniała. Dopiero niedawno, po przetestowaniu kilku naprawdę dobrych specyfików (krem pod oczy, czy maska do włosów), stwierdzam, że naprawdę zaczynam lubić kosmetyki Ziaji! Krem na noc Hydrating Care, który używałam przez ostatni czas, zdecydowanie należy do produktów godnych zaufania i polecenia. Przede wszystkim, lubię ową treściwą konsystencję, która szybko się wchłania, pozostawiając moją buzię nawilżoną i odżywioną przez długi czas. Skóra prezentuje się promiennie, wygląda zdrowo i świeżo przez cały dzień, nawet, jeśli poprzednia noc była niezbyt nieprzespana. Produktu używam zarówno na noc jak i czasami także i na dzień, kiedy chcę wyglądać nieskazitelnie rześko od świtu do zmierzchu. Warto wspomnieć, że krem bardzo dobrze współgra z podkładem i korektorem, gdyż nie waży ani nie ciastkuje makijażu buzi w ciągu dnia. Nie mogę zapomnieć o tym, że 
nic mnie nie podrażniło ani nie uczuliło w trakcie używania specyfiku. Jestem tym mazidłem szczerze zachwycona i polecam Wam go serdecznie. Jego zacne działanie, wydajność i niska cena są godne zakupu.
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy i Leon

28 komentarzy:

  1. This sounds good, have a wonderful day, valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Same superlatywy, więc warto przetestować. ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki Ziaja. kilka używam. Tego kremu jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziaja has really interesting products!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie się skuszę na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki z Ziaji. Ten produkt na razie mnie nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj niestety sama potrzebuję czegoś mocniejszego i z lepszymi składnikami, by zadowolić moją cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro polecasz, to chętnie przetestuje na sobie ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki z Ziaji, ale tego konkretnego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ziaja czasami ma fajne produkty, jestem ciekawa czy u mnie by się sprawdził ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale muszę przyznać, że brzmi ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki z ziaji lubię ale tego jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Ziaji miałam tylko kosmetyki do włosów i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Ziaja med jest sporo ciekawostek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam go, ale Ziaję bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie moge sie przekonac do tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Seems a good product, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  18. Może też się skuszę, skoro jesteś zadowolona. Dzięki za zrecenzowanie tego kremu, bo teraz wiem, że jest wart poznania. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam tego produktu, ale chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sin duda unos productos estupendos guapa!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  21. Smutno mi, że już muszę używać takich produktów :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam, ale chętnie mieć będę :D!!! Recenzja zachęca do wypróbowania tegoż kremu :D!!!
    Pozdrawiam serdecznie :D!!!

    OdpowiedzUsuń

  23. Thanks for the recommendation. I send a kiss.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ziaja ma bardzo fajne niektóre swoje produkty. Zresztą jak każda marka - są hity i buble.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ziaja to dla mnie taka marka, ze kupuje jak nie wiem co wybrać. Niedroga i nigdy sie na niej nie przejechałam, ale też nie mialam efektu wow

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru