GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 1 listopada 2017

1609. Przesyłka z Rosegal.com, cz. 2!

Witajcie!

Dziś cuda z Rosegal.com.

Oto co do mnie przybyło:

a) sukienka w azteckie wzory:


Klik!


Klik!

Klik!

Klik!

Sukienka  wygląda ślicznie i jestem z niej naprawdę zadowolona.

Niestety przez wzgląd na obecną pogodę panującą za oknem, za bardzo się z niej nie nacieszę teraz.
Ale na przyszłe lato będzie idealna.

Dla przypomnienia:

a) sukienka w azteckie wzory: Klik!

A Wam podoba się to azteckie cudo z Rosegal.com?

Kathy Leonia

56 komentarzy:

  1. Niepozornie ta sukienka wyglądała, ale na Tobie ślicznie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. na plażowanie latem będzie w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka :) Na ciepłe dni będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, nice dress. I am your new follower 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka całkiem fajna, ale kolory i wzory zdecydowanie nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfect for summer!! Have a good day dear

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukieneczka, ale raczej już nie na taką pogodę. Bardzo mi się spodobał Twój blog. ♥ Pozdrawiam zyskałaś nowego stałego czytelnika :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Leon wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten wzór i kolory to akurat nie dla nas ale wygląda na Tobie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

  10. Tak to już jest, że takie zwiewne sukienki przy bliższym poznaniu nas przekonują.
    Piękna jest! Fajnie CI w niej.
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna - a jaka jest z tyłu? Myślę że na lato będzie naprawdę idealna:)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabym napisać"ładna sukienka".. ale wiesz? Moja pierwsza myśl jak zobaczyłam zdjęcie to: "Boże nie" ... Najważniejsze, ze Tobie się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka, ma piękny wzór i kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna. może sobie taką też sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. That looks so perfect for the summer!
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie w niej wyglądasz, a najważniejsze, że jesteś z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie na kolejne lato idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna sukienka :) bardzo lubię aztecki motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna ta sukienka! Idealna na następne lato 😋

    OdpowiedzUsuń
  20. Na przyszłe lato będzie jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyjemna dla oka :) ja lubię takie wyraźne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie tak pomyślałam, że poleżeć musi trochę ta suknia, zanim się w niej publicznie zaprezentujesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo piękna sukienka, szczególnie ten piękny wzorek :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru