GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 6 listopada 2017

1614. O żelu pod prysznic z Isany co zepsute opakowanie miał

Witajcie!

Dziś sobie podumamy o żelu pod prysznic.

Będzie to produkt z Isany, którego tandetne opakowanie i przeciekający otworek, skutecznie mnie do niego zniechęciły.

Oto i ów ziomek:



Od producenta:


Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Znacie to uczucie, kiedy zależy Wam na każdej minucie i spieszycie się, by poranny prysznic trwał kilka sekund, a butelka od żelu pod prysznic za nic nie chce się otworzyć, a jeśli już się otworzy to połowa opakowania wycieka Wam na twarz?

Ano taka właśnie smutna historia spotkała mnie z powyższym ziomkiem od Isany.

Używanie go to był jakiś dramat.

Fatalne otwieranie mazidła przyprawiało mnie o ciarki każdego poranku do tego stopnia, że gotowa byłam iść już brudna, niż dalej bawić się z tym dziadostwem.

Co z tego, że żel sam w sobie był naprawdę ładnie pachnący i skórę dobrze oczyszczający, skoro aby się do tych dobroci dostać, trzeba było przejść istne katusze?

Produkt jest co prawda bardzo tani i być może to jest wina tego nieszczęsnego opakowania.

Mimo, że w działaniu był dobry to wiem, że nigdy więcej po podobne jemu żele pod prysznic z Isany nie sięgnę...

A Wy spotkaliście się z podobnym problemem?

Kathy Leonia

43 komentarze:

  1. Przyznam, że używam kilku produktów Isany i nie spotkałam się jeszcze z takim problemem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego ja wybieram żele z pompką! Chyba najbardziej podoba mi się w nich to, że są takie wygodne w używaniu...
    W końcu nie ma co się mocować ze złośliwą zakrętką bez końca...
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tha packaing is something that matters, a pitty this one was so bad!

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the pinky lotion, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ich żele, popsutego opakowania nigdy nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze można przelać do innego opakowania.. np. z pompką. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm nie lubię żeli w takich tubkach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę na oczy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że tak się stało, że opakowanie sie nie spisało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go w zapasie, więc mnie trochę zdołowałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam produktów tej firmy raz mi taką krzywdę zrobiło że leczyłam to pół roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami zdarzają się takie buble, a ja z isany lubię najbardziej mydła w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowania zdarzają się różne z Isany rzadko kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żele w takich tubkach są nie praktyczne

    OdpowiedzUsuń
  15. E szkoda, że taki niewypał :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam podobne przejścia z innym produktem. Wkurzające.

    OdpowiedzUsuń
  17. To jednak dobrze, że nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że opakowanie takie nieudane jest :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda troche, ja jeszcze sie z czyms takim nie spotkałam i na szczęscie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może to kwestia tego konkretnego opakowania? Aż kiedyś kupię i sama zobaczę, jak to z tym opakowaniem będzie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wąchałam ten żelik i faktycznie ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. z isany polecam mydła z pompką - nigdy nie miałam zepsutej

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam odżywkę do wlosow, ktora jest boska ale zeby wycisnąć cos z opakowania potrzebuje męskiego wsparcia. Tylko dla silnych kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  24. Widać, że ma rzadką konsystencję. Ja z Isany kupuję żele, ale te w innych opakowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie miałam problemów z opakowaniami Isany.

    OdpowiedzUsuń
  26. Może trafiło Ci się felerne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Spotkałam się, ale to był szampon i odżywka Wella. Wkurzające.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ja znam to z autopsji -> często bardziej wkurza mnie samo opakowanie jakiegoś produktu niż jego jakość :(((

    OdpowiedzUsuń
  29. Looks very interesting. Thanks a lot for sharing and have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dostałabym szału z takim opakowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello, thanks for the information.

    OdpowiedzUsuń
  32. Czasami zdarzają się buble:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  33. nie lubię takich "trudnych" opakowań :P

    OdpowiedzUsuń
  34. To raczej wina opakowania :) Ja lubię żele pod prysznic. One mają dobry zapach :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że na taki trafiłaś, ale może akurat ten był uszkodzony? Skoro nie wiele kosztuje, a ogólnie był spoko, to bym zaryzykowała kupieniem kolejnego na próbę:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam jeszcze żadnego żelu z Isany, ale bardzo kuszą, m.in ze względu na cenę :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru