GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 31 października 2017

1608. Recenzja: Make Up Revolution błyszczyk do ust

Witajcie!

Dziś podumamy sobie o błyszczyku do ust.

Będę to produkt z Make Up Revolution.

Słowo od producenta: " MAKEUP REVOLUTION Błyszczyk Tube TOO SHY

Usta błyszczące jak tafla wody, to efekt o którym marzy każda kobieta. Błyszczyk Makeup Revolution Too Shy spelni jedno z Twoich życzeń!

Makeup Revolution Tube Too Shy to fantastyczny, klasyczny błyszczyk. Efekt tafli wody na Twoich ustach dodadzą makijażowi świeżości oraz młodzieńczego charakteru. Niebywale wydajny. Idealny na każdą okazję. Kosmetyk może być użyty samodzielnie lub na pomadkę w celu podkreślenia koloru. Makeup Revolution Tube Too Shy spakowany jest w wygodnej tubce, dzięki czemu będziesz mogła mieć go zawsze przy sobie. Dzięki błyszczykowi Makeup Revolution Too Shy Twoje usta staną się pełniejsze i bardziej uwydatnione. 

 

Właściwości błyszczyka Makeup Revolution:

  • idealny na każdą okazję
  • kosmetyk bardzo wydajny
  • tworzy na ustach efekt tafli."

 


Mazidło w opakowaniu:




Otworek:



Na dłoni:



Na ustach:



Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt wygrałam w jakimś rozdaniu. Normalnie można go ucapić w Internetach za 5 zł.
  Zapach: ciepły, przyjemny.
 Konsystencja: błyszczykowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie jak tubka, w tonacji przezroczystej z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 3,8 grama.

Wydajnośćbardzo dobra. Takie opakowanie starczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: zacne.  Zacznę od tego, że - z zasady - nie lubię błyszczyków. Bo się lepią, bo się kleją, bo mi po prostu nie pasują. Dlatego też byłam bardzo sceptyczna, sięgając po ów produkt i nie pokładałam w nich zbyt wielkich nadziei. Na szczęście pozytywnie się zaskoczyłam tymże mazidłem, gdyż, jak na błyszczyk, spisywał się na moich ustach całkiem dobrze. Produkt bowiem ładnie podkreślał naturalną barwę warg i - o dziwo - nie przyciągał swą kleistością wszystkich fruwających farfocli z otoczenia. Specyfik przy tym nawilżał i koił spierzchnięte zimnym powietrzem usta. Warto wspomnieć, że produkt nie podrażnił ani nie uczulił mnie. Jedyne, co mi się niezbyt podobało to fakt, iż błyszczyk zbyt szybko się zjadał i aplikację trzeba  było powtarzać kilkakrotnie w ciągu dnia. Nie mniej jednak, jak za tak niską cenę, wydajność i Internetową dostępność, błyszczyk jest wart wypróbowania. Polecam.

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy i Leon

46 komentarzy:

  1. Ja akurat błyszczyków nie używam ale ten jest ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny błyszczyk.
    Bardzo lubię wszystko, co jest takie delikatne na ustach.
    Doskonale się prezentuje. No i nie kleisty :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny efekt, dobry na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę błyszczyki z lekkim lub mocnym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Za błyszczykami nie przepadam i nie pamiętam już kiedy takowy kosmetyk na ustach miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś uwielbiałam błyszczyki, dzisiaj rzadko je używam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię błyszczyków, źle się w nich czuję. Wolę tradycyjne pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię błyszczyki, zawsze to miła odskocznia od matowych pomadek. Ten daje bardzo naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko używam. Wolę szminki. A ostatnio w tą zimną porę to tylko pomadka ochronna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie jakoś nie zachwycił. Ale recenzją świetnie napisana

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie nie będzie dla mnie nie lubię błyszczyków w takiej formie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dla mnie ;) Błyszczyków nie lubię, wolę po prostu pomadkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedyny błyszczyk jaki mam to ten powiększający usta z wibo ! Jest świetny i zarówno tani. Tak poza tym to jestem fanką matowych pomadek z GR 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio raczej po olejki sięgam, niż po błyszczyki :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Really interesting. Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja za błyszczykami nie przepadam, chociaż po ten może bym sięgnęła, skoro się nie lepi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie błyszczyki odeszły w kąt na rzecz matowych pomadek obecnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nienawidzę błyszczyków. Ble, fuj i włosy w zebach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też nie lubię błyszczyków :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ostatnimi czasy lubie MUR wiec pewnie i błyszczyk do mnie przemówi

    OdpowiedzUsuń
  22. Looks so interesting! Thanks a lot for the post)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny delikatny kolorek:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za błyszczykami z taką formą aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze cos takiego mi by sie przydalo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama nie wiem... Jakoś mnie nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dawno nie używałam błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie przepadam za błyszczykami, tymi w tubce zwłaszcza.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru