GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 30 października 2017

1607. Czy szklany pilnik niszczy płytkę paznokcia?

Witajcie!

Dziś weźmiemy na klatę przedmiot użytku codziennego, czyli pilnik do paznokci.

Ale nie będzie to tradycyjny, papierowy pilniczek, tylko taki szklany ziomek.

Oto mój egzemplarz:





Pilniczek kupiłam gdzieś na bazarku za kilka złotych.

I używam go praktycznie non stop, kiedy tylko potrzebuję spiłowania pazurków.

Szklany pilnik, używany bowiem rozsądnie, tzw. delikatne piłowanie w jedną stronę, nie szkodzi szponom ani trochę.

Moje pazurki nie rozdwajają się, nie łamią, nie mają białych wykwitów:





Tak więc powszechna opinia o tym, że szklane pilniki są zabójcze dla płytki paznokcia można sobie włożyć w mity.

Dlatego też nie bójmy się używać tego typu pilników.
Są one o wiele dokładniejsze i przede wszystkim szybsze w działaniu niż ich papierowi bracia.

A Wy jakie pilniki lubicie używać?

Kathy Leonia


53 komentarze:

  1. Jak widać nie wszystko co kupione na bazarku do bubel ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak wolę jakoś papierowe, choć mam gdzieś tam szklany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbuję przy najbliższej okazji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szklane są dobre (jak i papierowe), metalowe są złe bo niszczą płytkę :) Nigdy nie spotkałam się z opinią, że szklane są złe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam szklany pilnik i jestem z niego zadowolona :) paznokcie mam ok i nigdy na ich stan nie narzekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie Ty czytałaś że szklane pilniki szkodzą??? Metalowe tak, ale szklane?

    OdpowiedzUsuń
  7. szklany! i jestem mega zadowolona! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja słyszałam, że metalowe są szkodliwe a szklane i plastikowe spoko.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam i szklane i zwykłe, papierowe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że jeżeli chodzi o szklane pilniki, to trzeba troszkę zainwestować. Miałam jakiś tani kiedyś i posłużył mi na kilka użyć...

    OdpowiedzUsuń
  11. Metalowe potrafia zaszkodzic, szklane sa jak najbardziej polecane :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez lata używałam szklanych pilników i je uwielbiałam, nie robiły mi krzywdy :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam tylko szklanego, ale obecnie moimi paznokciami zajmuje się kosmetyczka raz w miesiącu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo nie lubię szklanych, a przynajmniej te co miałam były beznadziejne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się jeszcze nie spotkałam z teorią że szklane pilniki niszczą płytkę paznokcia, jedynie o metalowych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Leon po przerwie:). Ja tez uzywam tego pilnika i jest Ok

    OdpowiedzUsuń
  17. szklane nie - słyszałam że metalowe niszczą bardzo

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam jeszcze takiego pilnika.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam taki pilnik, ale przerzuciłam się na miększy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja słyszałam, że szklane są właśnie lepsze. :) Tylko jeden mi się potłukł...
    Ale ja to w ogóle nie umiem piłować i po jest gorzej niż przed. :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Szklane pilniki sa świetne, nie trzeba się 'męczyć' zbytnio przy długich paznokciach jak z papierowymi!
    Jeżeli odpowiednio się stosuje pilnik szklany to raczej paznokcie na tym nie ucierpią, chyba, że naprawdę ktoś ma bardzo słabe pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam takiego pilnika, ale twoje paznoknie są śliczne, więc raczej nie ma się czego bać tylko kupować:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie szklany pilnik starł się po dwóch razach od zakupu...
    Nigdy więcej do tego typu pilniczków nie wróciłam...
    Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam jeszcze takiego pilniczka, brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Od lat używam tylko szklanych pilników, ale i tak rozdwajają mi się paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiele razy zastanawiałam się nad zakupem takiego pilnika. ;) Obecnie jednak używam jakiegoś papierowego od semliac, który był w zestawie startowym. Bardzo fajny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello, thanks for the information. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  28. nie lubię szklanych pilniczków, wolę papierowe;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam dokładnie taki sam. Byłam zadowolona. Ale się zużył już niestety...

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny post kochanie, pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Szklanego pilnika jeszcze nie miałam:)

    xxbasia

    OdpowiedzUsuń
  32. kiedyś własnie gdzieś czytałam ,że szklany pilniczek niszczy paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  33. Dawniej używałam szklanych, ale teraz przerzuciłam się na frezarkę :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś używałam szklanego pilniczka, ale u mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tam lubię metalowe i nie zgadzam się z tymi co twierdzą, że niszczą one płytkę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Słyszalam, że łatwo je zbić i są szczerze mówiąc drogie podobno...

    OdpowiedzUsuń
  37. Używam szklanego, a raczej używałam, bo wczoraj złamałam identyczny jak ten co prezentujesz na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja zawsze używam papierowe 😊 szklanych nigdy nie używałam . Zapraszam na mojego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Szklanego nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru