GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 23 października 2017

1602. O szamponach dla dzieci z Pilomaxu, które plączą włosy niemiłosiernie...

Witajcie!

Dziś ponarzekam sobie z Wami na szampony, które - z założenia - miały być tymi idealnymi mazidłami.

Będę mówić o szamponach dla dzieci z Pilomaxu, jakie otrzymałam na spotkaniu łódzkich blogerek, o którym to pisałam Klik! i Klik!.

Mazidło 1 w butli:



Od producenta:



Skład:



W butli:




Otworek:



Na dłoni:



Mazidło drugie:



Od producenta:



Skład:



W butli:




Otworek:



Na dłoni:



Czemu tak pomstuję na owe produkty?

Ano temu, że rozczarowały mnie bardzo...

Przede wszystkim, zgodnie z obietnicami producenta, produkty te miały ułatwiać włosów rozczesywanie i uprzyjemniać tenże proces obcowania ze szczotką czy grzebieniem.

Niestety, gdy tylko po raz pierwszy umyłam włosy tymi mazidłami, nałożywszy wcześniej solidną dawkę odżywki, i chciałam je rozczesać, dosłownie wyłam z wściekłości i żałości...

Kudełki zbiły mi się bowiem w strąki, których to rozplątywanie trwało prawie pół godziny...

Na dodatek włosy były oklapłe, szorstkie i nieprzyjemne w dotyku.

Delikatny szampon?
Dobre nawilżenie?
Bezproblemowe rozczesywanie?

Wolne żarty...

Jedyne co mi się spodobało to ładny zapach mazidła, ale to chyba nie o to do końca chodziło.

Produkty zużyłam do końca - bo nie lubię niczego wyrzucać - ale nie jako szampony, tylko płyny do prania ubrań.

Nigdy więcej nie sięgnę po szampony z tej firmy...

A Wy mieliście styczność z tymi produktami?

Kathy Leonia

33 komentarze:

  1. I hate shampoos that doesn't make my hair smoother.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te szampony i myję włosy nimi dzieciom. Jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon nie jest od nawilżania i ułatwiania rozczesywania, od tego są odżywki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, taki bubel. Będę go omijać szerokim łukiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ich, ale splątanym włosom mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo nawet nie wiedziałam, że coś takiego mają :/

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie chcę... Mi tylko jeden szampon plątał włosy i wystarczy mi :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak plączą włosy to zdecydowanie podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam styczności i jakoś po Twoim poście nie spieszy mi się aby kiedykolwiek mieć :-) Dzięki za recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie cierpię szamponów plączących włosy.

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze wiedzieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej firmy, ale dzięki Tobie wiem, że nie sięgnę po ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szampony dla dzieci często plączą włosy i robią je szorstkie, co ciekawe u dzieci wywołują inny efekt...sprawdzałam na Babydreamie i Hippie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam i mieć nie będę tego szamponu:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Ich szampony (wszystkie!) bardzo mi plączą włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam tego szamponu, ale dzięki Tobie nie popełnię błędu i się w niego nie zaopatrzę. Dzięki, Leon :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też niektóre szampony plączą włosy. Szampony, które inni cenią. Może to jakaś specyficzna reakcja włosów danej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam żadnego szamponu z tej marki. Jakoś nie przepadam za szamponami dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks really interesting! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  20. To się trzymam od tego z daleka, córka i tak ma problematyczne kudełki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nienawidzę jak szampon plącze włosy, chyba jak każdy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szampony niby dla dzieci, a składy mają takie, że nawet pędzli bym nimi nie umyła:/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też mam podobne wrażenie co do dziecięcych szamponów, ale nie tylko tej marki. One są dobre, ale bez odżywki po myciu ani rusz :) Polecam maski tej marki Wax. Uratowały mojej mamie włosy przed całkowitym wyłysieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio mam wrażenie, że znalezienie dobrego szamponu do włosów graniczy z cudem :/

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru