GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 8 września 2022

2977. Loreal Plump & Set Brow Artist tusz do brwi

 Witajcie!

Dziś czas na brwi ujarzmienie.

Będę mówić o Loreal Plump & Set Brow Artist tusz do brwi.

Słowo od producenta: "Kosmetyk pozwalający na wykonanie precyzyjnego makijazu brwi w 3 minuty. Długotrwały tusz do brwi pozwala ułożyć, zdefiniować i zdyscyplinować brwi. Utralekka formuła doskonale rozprowadza się po włoskach brwi."

Produkt w okazałości:





Od producenta:




Szczoteczka:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w kalendarzu adwentowym Loreal z 2021 r. Normalna cena mazidła to ok. 45 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: typowa dla maskar do brwi.
Opakowanie i pojemność: opakowanie jak miniaturowy tusz do rzęs, w tonacji brązowo-szarej z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 4,9 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesiecy lata malowania się.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że lubię kosmetyki marki Loreal. Co prawda, nie są one tanie, więc najczęściej poluję nań na promocjach lub wyprzedarzach. I tak właśnie było w przypadku powyższego tuszu do brwi. Normalnie w życiu bym nie dała prawie 50 zł za produkt do brwi... jednakże, gdy znalazłam go w kalendarzu adwentowym Loreal - kupionym za ułamek ceny wyjściowej - to co innego. Ale do rzeczy. Jestem naprawdę zadowolona z tego gagatka, gdyż dzięki niemu makijaż brwi zajmuje dosłownie chwilę. Specyfik z Loreal nie dość, że jest dobrze napigmentowany, to jeszcze na dodatek po aplikacji wygląda bardzo naturalnie. Brwi są ładnie podkreślone i układają się w idealnie równej linii na wiele godzin. Myślę, że to zasługa dobrze wyprofilowanej szczoteczki, która jest na tyle precyzyjna, że potrafi wyczesać każdy, nawet najmniejszy włosek. Dodam, że tusz jest bardzo wydajny i praca z nim to czysta przyjemność. Warto również wspomnieć, że maskara mnie nie uczuliła, ani nie podrażniła. Jedyne, co mi się niezbyt podoba to wysoka cena regularna, zatem polecam kupować na promocjach. Tak czy inaczej polecam.

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. I am using one of Catrice now, but it left a lot of product in my eyebrows.

    OdpowiedzUsuń
  2. Habrá que aprovechar alguna promoción para poder probarlo. Gracias.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks good, have a great day! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, że warto kupić ten produt w promocji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli całkiem spoko produkt. Ja jakoś nie przywiązuje większej uwagi do swoich brwi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hola! gracias por la recomendacion, parece un buen producto. Besos

    OdpowiedzUsuń
  7. I haven't used it in a while, but I like this product.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam. Jak dla mnie cena z kosmosu za kosmetyk do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy ten tusz, ale od kiedy mam permanentne brwi, to już nie używam takich produktów 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomocnik kobiety w torebce, dobrzy by się nie brudziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam tuszu do brwi. Tyle kosztują często fajne zestawy do brwi i można wypróbować różne odcienie cieni, wosków.

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie używałam takich produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tego produktu , ale raczej nie używam takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. También me gustan mucho los cosméticos de L`Oreal, este nunca lo he usado, pero lo tendré en cuenta. Abrazos.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh! I like it!!!
    Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Na promocji może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niedawno wycofali mój ulubiony produkt do brwi z Delii więc jeszcze szukam ulubieńca

    OdpowiedzUsuń
  18. Przypomniałaś mi, że muszę kupić coś do brwi, ale to jest ciut za drogie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie tusze do brwi np. z benefitu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobry produkt. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny produkt. Ostatnio się nad nim zastanawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uso lápis pra sobrancelha, mas gostaria de experimentar
    este produto. Hum...o efeito deve ser muito bom.
    😘

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja głównie używam bezbarwnych żeli chociaż ostatnio zakupiłam w kolorze od Catrice zobaczymy jak się sprawdzi 😀

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja robię hennę i po hennie mam zawsze brwi pięknie ujarzmione, ale z czasem przed kolejnym zabiegiem takie kosmetyki bardzo się przydają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam tego produkty i go nie znałam, ja do brwi stosuję tylko transparentny żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja to sobie średnio radzę z moimi brwiami :p

    OdpowiedzUsuń
  27. Sounds amazing!
    Happy Monday, Kathy 🌹🌷🌻🌺🌼

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy produkt, choć ja do podkreślenia brwi używam kredki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super propozycja, przydałby mi się taki kosmetyk do brwi. Najczęściej używam kredki :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru