GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 12 września 2022

2978. Kalendarze adwentowe we wrześniu?

 Witajcie!

Dziś czas na pewną kwestię, która w ubiegłym tygodniu mocno mnie zdumiała.

Mianowicie, przeglądając ofertę sklepu Asos, trafiłam na adnotację, że zaczęli oni już sprzedaż kalendarza adwentowego na ten rok...

Jak tylko to przeczytałam, to dosłownie zdębiałam.

Ludzie drodzy, mamy wrzesień!
Święta Bożego Narodzenia, jeśli nic się nie zmieniło w tej kwestii, mamy dopiero w grudniu.
Adwent zaczyna się 01.12...

Kto o zdrowych zmysłach wrześniową porą, jeszcze mając w głowie wspomnienia wakacji, będzie kupował kalendarz adwentowy?!

I to za niemałe pieniądze, bo prawie 500 zł!

Sam gagatek prezentuje się tak:


Co prawda zawartości, jest ona całkiem ciekawa: Klik!, ale w tym roku na pewno nie pozwolę sobie na tak drogi zakup, zważywszy na Młodą i jej potrzeby higieniczno-jedzeniowe.

A Wy co sądzicie o kalendarzach adwentowych reklamowanych tak wcześnie?

Kathy Leonia


29 komentarzy:

  1. Szczerze? to jakaś paranoja xD ale nie przywiązuję do tego jakiejś szczególnej uwagi, bo i tak nie mam zamiaru kupić żadnego kalendarza :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja widziałam niedawno w sklepie bożonarodzeniowe akcenty. Niektórzy chyba naprawdę upadli na głowę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kalendarzami adwentowymi jest tak, że bardzo wielu blogerów, YouTuberów i influencerów prezentuje je na długo przed świętami Bożego Narodzenia, aby ich odbiorcy mogli zastanowić się, czy chcą, a jeśli tak, to jaki kalendarz kupić dla siebie. Między innymi dlatego pojawiają się tak wcześnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. I think it's much too early. Here Christmas cookies etc are already being sold, crazy!

    OdpowiedzUsuń
  5. o świętach nie myślę, nie przeglądam kalendarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to przegięcie! Cena zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, I won't be worrying about anything like this. Usually, we just get one with chocolate and it's not even for us. And I won't even look for that until after Thanksgiving. Halloween stuff started here at the end of July.

    OdpowiedzUsuń
  8. I don't buy them anymore because finally,they bring a lot of things I don't use.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świat po prostu zwariował. Zaraz pojawią się zapowiedzi świątecznych książek co też jest dla mnie niezrozumiałe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie pod koniec sierpnia mignęła reklama jednej książki okołoświątecznej (zapowiedź premiery), więc już przestaje mnie to powoli dziwić. Niemniej również uważam, że zdecydowanie za wcześnie na tego typu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. No trochę przegięcie bo jeszcze mamy kalendarzowe lato. Niektórzy dopiero jadą na urlop, a tu już mowa o świętach.

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym roku tak bardzo chcę, żeby czas szybciej płynął, że chyba sobie normalnie bym kupiła nawet teraz. ;p Ale nie za taka cenę....

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kupuję takich kalendarzy, więc nie mam dylematu czy kupić, czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooooo
    They like amazing!!!
    Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa co się pojawi w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. trochę za wcześnie na taki kalendarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cada vez se adelanta mas la Navidad, llega a cansar. Con Diciembre es suficiente. Abrazos.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzisiaj słyszałam piosenkę świąteczną w radiu. Jak dla mnie to zdecydowanie zbyt wcześnie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Parece que los comerciantes anticipan cada vez más la Navidad, eso es algo que aún puede esperar. El contenido se ve muy interesante, aunque ahora mismo tu bebé ya te ocasiona muchos gastos.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  20. hahaha, niedługo będziemy już zarzucani świąteczni ofertami na wakacje :D Szkoda, bo właśnie przez takie sytuacje Boże Narodzenie straciło swój urok..

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie to przesada ,żeby były tak wcześnie. Rynek sam się rządzi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę , że to jest głupie. Zawsze mnie denerwują dekoracje świąteczne zaraz po Wszystkich Świętych. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  23. Uy recién estamos en septiembre. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam wrażenie, że te kalendarze adwentowe są cały rok xD Ja nie kupuję takich rzeczy 😉

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru