GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 6 września 2022

2975. Lamuseland Liquid Glitter Eyeshadow brokatowe cienie

 Witajcie!

Dziś czas na błysk i blask na oku.

Będę mówić o Lamuseland Liquid Glitter Eyeshadow brokatowe cienie.

Słowo od producenta: "【Glitter Liquid Eyeshadow】The glitter liquid eye shadow is perfect to wear alone or blend with other shades, which effectively highlight the eyes contour and make you be the eye-catcher in every occasion.
  • 【HOW TO USE】 Simply swipe, blend, and go. The LAMUSELAND Liquid Eyeshadow is pretty effortless to use. Start at the lash line in the middle of the eye and then build up from there. Use a fluffy kind of eye shadow blending brush that allows you to blend and apply at the same time. If you want to step it up a notch, you can lay down powders to build shadow and depth, then add the liquid as the topper. "

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Moje odcienie:



Aplikator:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność specyfik kupiłam na shopee.pl w cenie ok. 2 zł za sztukę.
Zapach: bez zapachu jakiegoś specyficznego.
Konsystencja: cieniowa w płynie.
Opakowanie i pojemność: plastikowy, przezroczysty pojemnik z aplikatorem jak do pomadki, z czernią napisów od producentów. Pojemność: 2,4 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Specyfik spokojnie starczy na kilka miesięcy użytkowania.
Działanie: dobre. Zacznę do tego, że to moja pierwsza styczność z marką Lamuseland. Gdyby nie shopee.pl to prawdopodobnie o owej firmie nigdy bym nie usłyszała. A tak skusiłam się na powyższe mazidła, nie ukrywam, że ze względu na niewiarygodnie niską cenę. I była to bardzo dobra decyzja! Te miniaturowe cienie do powiek kryją w sobie taką moc pigmentu, że wystarczy dosłownie ociupina, aby wyczarować na powiekach taflę skrzącego się koloru. Specyfiki bardzo łatwo i sprawnie się nakładają i stanowią cudne urozmaicenie codziennego makijażu. Ja najczęściej używam ich w kącikach oczu - jako rozświetlenie spojrzenia - albo za pomocą pędzelka - robię nimi cienką kreskę nad linią rzęs. Oko z dodatkiem takich błyszczących gagatków od razu nabiera cudownej wielowymiarowości i głębi. Co do trwałości, cóż, nie jest ona zbytnio powalająca, bowiem cienie w większej ilości nałożone mają tendencje do rolowania się. Niemniej jednak, jeśli będziemy owe specyfiki stosować z umiarem, to na pewno nasz makijaż przetrwa długie godziny w nieskazitelnym stanie. Warto też dodać, że specyfiki mnie nie podrażniły, ani nie uczuliły. Są tanie, wydajne i uniwersalne. Myślę, że w niedalekiej przyszłości dokupię jeszcze jakieś nne odcienie z tej serii. Polecam.

 Ocena: 4/5 

Miałyście?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Tiene que quedar un maquillaje muy bonito con esos tonos mezclados con otros.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że za tak przystępną cenę dostałaś tak świetny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taką cenę to na pewno warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Nie miałam, ale wyglądają ciekawie :) Ładne kolorki, ja lubię brokat. Chodź rzadko używam, to lubię od czasu do czasu mocny błysk w makijażu :) Super recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow i like the texture...it's so shining and fancy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. This kind of product is so cool to see but it's dificult to work with them.

    OdpowiedzUsuń
  7. To naprawdę fajne, gdy się idzie na zabawę. Dodają sporo uroku kobiecie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Very nice. But I would have to pass. Looks like a fun shadow for certain occasions.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra!!! Czekałam, aż pokażesz efekt na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory wyglądają pięknie, ale niestety to nie produkt dla moich opadających powiek ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglądają, ale ja nie lubię takiej formy cieni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam, jak coś jest mocno napigmentowane 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Bałabym się kupić kosmetyk w takiej cenie (i z tej stronki), bo obawiałabym się głównie reakcji alergicznej. Twoja dość wysoka ocena i pozytywna opinia mnie zaskoczyła, trzeba przyznać, że kolorki ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudne kolorki i ten błysk <3

    OdpowiedzUsuń
  15. jak już się przekonam do shoppe to i na nie się chętnie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie używałam tego typu cieni, jakoś nie specjalnie mnie przekonują;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie że tak dobrze oceniasz te cienie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bellas sombras, gracias por la recomendacion

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru