GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 7 września 2022

2976. Szybki letni makijaż dla matki karmiącej

 Witajcie!

Dziś post z makijażem.

Uznałam, że fajnie będzie pokazać Wam, że mimo małego dziecka, da radę zadbać także o siebie.
Wiadomo, że obecnie na kosmetyczne zabawy nie mam tyle czasu, co wcześniej, ale i tak zawsze znajdę chwilę, aby oderwać się od pieluch i mleka.

Oto więc mój szybki makijaż ostatnich dni:









Użyte produkty:



















Lista produktów:
a) twarz:
- Revers Cosmetics Rice Derma Fixer puder prasowany ryżowy,
- Bourjois 123 Perfect podkład  (nr 52 Vanille),
- Maybelline Master Hi-Light by Facestudio paletka konturująca brązer i róż (nr 30 Coral).

b) usta 
- NYX Soft Matte Lip Cream pomadka matowa (Cannes).

c) tusz do rzęs i czarny eyeliner
- Lancome Hypnose Mascara tusz do rzęs (Black, miniaturka),
- Eveline Advance Volumiere skoncentrowane serum do rzęs 3w1,
- Kat Von D Tattoo Liner eyeliner w płynie.

d) cienie do powiek
- Marc Buse Eyeshadows Sparkling Eyeshadows cienie do powiek nr 02.

A Wy używacie lubicie robić delikatny makijaż?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. Dear Kathy! I hope Fasolca is healthy and happy! You are beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  2. Enhorabuena por tu hijo. Te queda muy bonito el maquillaje, estás muy guapa.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na co dzień w ogóle się nie maluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. You look beautiful, well done. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. I super. Trzeba znaleźć czas dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z perspektywy mężczyzny makijaż słabo widoczny, być może bym się zapytał partnerki: czemu nie masz dzisiaj makijaży? Jeśli na tym to polega, to świetny efekt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. They're colors so lovely for autumn!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio jakoś się nie maluję :) tylko balsam do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i słusznie, jak bambino otworzy oczęta to musi widziec zadbaną mamma. ;)
    (swobodna interpretacja cytatu z ksiązki "Boleske dojrzewanie Adriana Mole'a" ;p )

    OdpowiedzUsuń
  10. też swojego czasu używałam tego białego serum z Eveline. Fajne pod tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie nawet jak kobieta nie ma za dużo czasu bo wiadomo cała masa obowiązków to mimo wszystko warto znaleźć chwilkę choćby na prosty make up :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. So cool and natural. Great products and use. All the best to your daily adventures.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genial maquillaje , estas muy linda

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny :) Ja na co dzień się nie maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo kosmetyków poszło w ruch:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru