GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 15 września 2022

2981. Loreal Infaillible Blush Paint paleta róży do policzków

Witajcie!

Dziś czas na policzków zaróżowienie.

Będę mówić o Loreal Infaillible Blush Paint paleta róży do policzków.

Słowo od producenta: "Zestaw 5 róży do policzków. Sprawi, że cera nabierze zdrowego i promiennego wyglądu. Produkt posiada jedwabistą formułę, która bezproblemowo się rozprowadza. Dzięki mocnej pigmentacji utrzymuje się na skórze przez cały dzień oraz pozwala na budowanie intensywności koloru. Komplet umożliwi podkreślenie kości policzkowych oraz wymodelowanie twarzy. Odcienie mogą być stosowane samodzielnie lub łączone ze sobą. ze sobą łączone. Całość umieszczono w eleganckiej palecie."

Produkt w okazałości:





Od producenta:





Po otwarciu wieczka:



Na dloni:




Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt znalazłam na Allegro w paczce z kosmetykami. Normalna jego cena to ok. 80 zł.
Zapach: delikatny, lekko kwiatowy.
Konsystencja: delikatna, cieniowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie czarnej, plastikowej kasetki z białymi napisami od producenta. Pojemność: 10 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok używania.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że - jak już wiecie - bardzo lubię kosmetyki Loreal. Nie zliczę doprawdy, ile mazideł z tej marki przetestowałam. Od tuszy, poprzez cienie do powiek, bronzery czy rozświetlacze. Z paletką róży natomiast mam styczność pierwszy raz. Normalnie - znając moje zamiłowanie do taniości - w cenie regularnej na pewno nie kupiłam owego gagatka, natomiast traf chciał, że upolowałam go w zestawie innych mazideł po bardzo okazyjnej cenie. Nie muszę mówić, że byłam bardzo zadowolona z takich łowów. Paletkę z różami pokochałam bowiem od pierwszego użycia. Ten cudowny, niezwykłe napigmentowany specjał nadaje moim policzkom zdrowego wyglądu i świeżości. Wystarczy dosłownie jedna aplikacja - ja do tegoż używam puchatego pędzelka - aby buzia nabrała kolorytu i kuszącego, młodzieńczego blasku. Efekt ten wygląda niezwykle naturalnie i utrzymuje się na twarzy ok. 8 godzin. Dzięki pięciu różnym odcieniom możemy śmiało wybierać w intensywności naszego rumieńca. Paletka ta jest także uniwersalna, stosuję ją bowiem nie tylko na policzki, ale także na powieki, jako cienie do powiek. Dodam jeszcze, że produkt jest mega wydajny, odpowiednio napigmentowany i uroczo pachnący. Jedyne, do czego mogę się przyczepić to fakt jego wysokiej ceny regularnej..
. Ale od czego są promocje w Internetach. Polecam!
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. La marca L'Oreal tiene muy buenos cosméticos, me gusta esta paleta con diferentes tonos de colorete, son muy bonitos.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paleta, na pewno można dzięki niej pięknie pomalować buzię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. Mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny produkt i jestem pewna, że wielu osobom bardzo się przyda. Ja powiem szczerze, że mi w zupełności wystarczają dwa odcienie różu, takie, które przypasowały mi najbardziej, jeden w ciepłym odcieniu, drugi chłodnym, więc podejrzewam, że pozostałe po prostu by leżały nieużywane. W ogóle ostatnio z takiego samego powodu rezygnuję z palet cieni do powiek, wolę sama sobie zestawiać kompozycję takich, które używam najczęściej. Ostatnio mnóstwo palet oddałam, gdzie zużyłam dosłownie kilka kolorów, a reszta nawet nie ruszona ;)
    Przesyłam serdeczności, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great review, and it looks like a great product too!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry pomysł na prezent na imieniny. Muszę to rozważyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the review. I haven't used anything like this in a while.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym najciemniejszym to trzeba bardzo umiejętnie, bo można z siebie zrobic Maryne na weselu. ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory ładne, takie na co dzień:)
    Jak będzie na promocji to może się pokuszę ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Boa tarde minha querida amiga. Obrigado pela dica de produtos maravilhosos.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam wcześniej takiej paletki, czego bardzo żałuję. Przepiękne odcienie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lindos colores. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  13. Me encanta, tengo una muy parecida. Buen fin de semana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabym ją kupić , bo używam róże. Miłego weekendu 🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  15. I use many Loreal cosmetics, I love its eyeliner for example
    I didn't know this product, but... thank you for sharing
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Me parece muito bom, pelo
    menos gostei das cores!
    Um abraço!🌼

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę, pierwszy raz widzę tą paletkę

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzadko używam różu, więc nie potrzebuję aż tylu kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful color color, I would love to be able to dress up, but I am not confident in myself

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru