GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 1 września 2022

2973. Avon TTA This Love woda perfumowana

 Witajcie!

Dziś czas na coś pachnącego.

Będę mówic o Avon TTA This Love woda perfumowana.

Słowo od producenta: "Nowość z kolekcji TTA. Wydana w 2021 roku woda perfumowana dla kobiet This Love z nutami różowego grejpfruta, płatków jaśminu i piżma."

Produkt w okazałości:











Szczegóły:

Cena i dostępność: powyższy produkt znalazłam na shopee.pl za ok. 9 zł.
Zapach: kwiatowy.
Konsystencja: perfumowa.
Opakowanie i pojemność: szklana, przezroczysta butelka, estetycznie wyglądająca z bielą napisów od producenta. Pojemność: 10 ml.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na dwa miesiące używania.
Działanie: średnie. Zacznę od tego, że do perfum z Avonu mam wielki sentyment, gdyż była to moja pierwsza marka zapachowa jeszcze za czasów liceum. Nie zliczę doprawdy, ile flakonów tej firmy zużyłam i mimo upływu lat, zawsze co jakiś czas kuszę się na zakup jakiegoś gagatka od nich. Tak też było w przypadku wody perfumowanej This Love. Zobaczyłam ją w atrakcyjnej cenie na shopee.pl, a że nuty zapachowe (m.in. jaśmin i piżmo) tam zawarte totalnie do mnie przemawiały, dokonałam zakupu. Jakie są więc moje odczucia co do tego specyfiku? Ano średnie... Produkt okazał się być totalnym przeciętniakiem, jeśli chodzi o kompozyt olfaktoryczny. Zaraz po aplikacji faktycznie, ta kwiatowa głebia wonii jest najbardziej intensywna i miła dla nosa, jednak w miarę upływu godzin, moc zapachu blednie i staje się nijaka. Ot jak jakiś mdły płyn do płukania naczyń. Co do trwałości perfum tu też jest kiepsko. Są one wyczuwalne maksymalnie trzy, cztery godziny. Także cóż, mimo taniości tegoż produktu nie jest on godny polecenia. Ja na pewno więcej do niego nie wrócę. 
 Ocena: 2/5

Miałyście?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. Kiedyś kupowałam w Avon , ale kilka razy zawiodłam się. Miłego dnia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiu fiu, brzmi kusząco. Oglądali by się za mną...

    OdpowiedzUsuń
  3. This is not a perfume I know! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zatem na pewno się nie skuszę na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracias por la información, siempre es bueno conocer estas opiniones. Abrazos

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie z Avonu tylko MAXIMA. Uwielbiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. This perfume has notes that I love. thanks for sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, I was hoping it would be good. These days, things aren't as good as they used to be.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale skoro tak słabo wypadł to z pewnością odpuszczę go sobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie maleństwo łatwo zgubić czy gdzieś zapodziać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglada na zdjęciach, szkoda, że taki słaby produkt.

    OdpowiedzUsuń
  12. I totally trust your review of the product. Although I like jasmine, I doubt it I''ll be buying this eau de perfume.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego zapachu akurat nie miałam. Szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się bardzo flakonik spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah eu também gosto da Avon, mas pelo jeito
    este produto não é mesmo bom.
    <3 Beijos! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że zapach mógłby mi się spodobać. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. cena naprawdę dobra no ale co po perfumie co płukankę do naczyń przypomina....

    OdpowiedzUsuń
  18. Produto maravilhoso minha querida amiga. Bom final de semana.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wody toaletowe od Avon, ale nie lubię w perfumetkach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są perfumy z Avonu, ale niestety nie są one trwałe 😕

    OdpowiedzUsuń
  21. Sounds good ^^
    Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam ale lubię TTA Always i z tej serii to jedyny zapach jaki uznaję. Także jak piszesz że te Love są średnie to się nie skuszę. Wystarczył mi zawód nad Today i Tommorow...

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh very nice fragrance darling
    Thank you for your review
    Happy Day

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze wiedzieć.. :) Nie skuszę się!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru