GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 5 września 2022

2974. Wielkie Zakupiska!

 Witajcie!

Dziś kolejna porcja zakupowych cudów.

Oto co ucapiłam:





I w okazałosci.

Baza pod makijaż Benefit niwelująca widoczność porów:





Tusz do rzęs Benefit They Are Real:





Pomadka matowa Mac Mocchi:





Powyższe cuda to kolejne mazidła, które odhaczyłam z mojej chciejlisty.

Zakupiłam je w promocyjnej cenie z myślą o testach drogich kosmetyków.
Ciekawa jestem bardzo jak te gagatki się sprawdzą w codziennym makijażu i czy faktycznie są godne tych wszystkich zachwytów.

Także niedługo na pewno będzie jakiś test.

A Wy co ostatnio kupiliście ciekawego?

Kathy Leonia


24 komentarze:

  1. Look like some great products. I hope they test well.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukam dla siebie jakiegoś nowego fajnego tuszu do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  3. I only bought a bar of chocolate! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak sprawdzi ci się ten tusz do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks like great products:) thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te zakupiska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to sobie kupiłem mleczko kokosowe i aż mi się wierzyć nie chce, że to było mleczko a już tym bardziej, że kokos. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z jakości tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zakupy, ale wcale nie takie duże ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tusz do rzęs mnie najbardziej ciekawi :) Ja chyba już dawno nie robiłam zakupów kosmetycznych.. Może dwa tygodnie temu w Rossmannie kilka maseczek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam nowe syngonium :) Ciekawa jestem tego tuszu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Me gusta el labial que has comprado.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe produkty, nie znałam ich wcześniej 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Looks like good products, thanks for your sharing :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zakupiska:) Ja ostatnio nic z kosmetyków nie kupiłam:D

    OdpowiedzUsuń
  16. znam Pore Fessional ale nie przepadam... jakoś mimo problemów z porami nie podoba mi się to że zaklejam sobie te biedne pory codziennie tym specyfikiem, chociaż jeśli dla kogoś efekt jest spoko to oczywiście nie neguję że warto mieć coś takiego w kosmetyczce, po prostu mi nie podeszło :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru