GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 14 września 2022

2980. Jak wygląda mój brzuch 3 miesiące po porodzie?

 Witajcie!

Dziś czas na trochę pogawędki fitnesowej.

Pokażę Wam mianowicie, jak wygląda moj brzuch 3 miesiące po porodzie.







Jak widać na załączonych zdjęciach jeszcze idealnie nie jest.

Mimo powrotu do swojej wagi sprzed ciąży (plus minus 1 kg) mój brzuch dalej nie chce się zrobić płaski. 

Nie przeszkadza mi to jakoś bardzo, ale nie czuję się dobrze we własnym ciele, które się nagle zrobiło jakieś takie sflaczałe i wiotkie...

Wiem, że to wszystko wymaga czasu i przede wszystkim ćwiczeń, albo masaży, na które obecnie ciężko mi znaleźć czas...

Mam nadzieję, że w przeciągu najbliższych miesięcy uda mi się odzyskać dawną, płaską brzuchowo figurę.

A u Was mamuśki jak było z powrotem do dawnej formy po ciąży?

Kathy Leonia


18 komentarzy:

  1. Ja dosyć szybko straciłam i wagę i chociaż brzuch mam dosyć płaski to niestety po ciąży została mi naciągnięta skóra koło pępka oraz rozstępy... cóż poradzić

    OdpowiedzUsuń
  2. Calma, que pronto estarás igual que antes, pero se te ve bastante bien. Aún es pronto.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety z brzuszkiem potrzeba czasu,bo skóra jest naciągnięta, mięśnie nie te. Mnie powrót do formy sprzed porodu zajął rok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już po miesiącu miałam płaski brzuch, ale to wszystko zależy od oragnizmu. Na pewno macica ci się obkurczy do końca i będziesz znowu miała płaski.

    OdpowiedzUsuń
  5. I still have a fat belly nearly 60 years later! You look great! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno brzuch wróci do formy. Trzeba tylko trochę cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  7. I think you look great! Just stay active, strong and enjoy these moments as the baby grows. Some of us don't know what a flat stomach really is. And even when we might have had it we didn't really appreciate it. Some of us have Mona Lisa bodies. Some have thin legs and bosoms of warriors. You just have to embrace the evolution of your life, but I am sure you will find a way to be thin as you want. Stay healthy. Stay happy.

    OdpowiedzUsuń
  8. spokojnie! wyglądasz i tak rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. It's complety normal. When you have more time for yourself, you'll be able to do strengh exercises and the body will look more toned and armonic. But now, just enjoy your baby ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Lleva su tiempo, puedes usar una faja post natal, a mi me fue muy bien. Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  11. Powoli powoli wszystko wróci do normy. Ale to prawda, trzeba ćwiczyć, masować, smarować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję, chyba czas się wziąć za ćwiczenia. Może to coś da? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 miesiące to krótko, także bym się nie przejmowała za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz :) Ja 100 lat temu, po ciąży, też szybko wróciłam do swojej wagi, ale brzuszek..... uuuu niestety, został trochę naciągnięty jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko w swoim czasie :) I tak wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz uważaj.... choć ja jestem szczupła to strasznie mam odstający brzuszek, co nie raz słyszałam, że wyglądam jak w ciąży... ale się w sumie nieprzejmuję:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Animo y te ves bonita. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru