GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 4 sierpnia 2022

2957. Green Pharmacy Argan Oil & Pomegranate szampon do włosów suchych z olejkiem arganowym i granatem

 Witajcie!

Dziś czas na włosów mycie.

Będę mówić o Green Pharmacy Argan Oil & Pomegranate szampon do włosów suchych z olejkiem arganowym i granatem.

Słowo od producenta: "Szampon do włosów suchych. W ziołowych szamponach serii Green Pharmacy zebraliśmy wszystko czym obdarza nas Matka Natura. Od wieków naturalny olej arganowy, marokańskie złoto, przywraca włosom blask, regeneruje, wygładza, ułatwia czesanie i stylizację, nadaje miękkość, elastyczność, chroni przed czynnikami zewnętrznymi. Wzmacnia i odżywia skórę głowy. Pantenol nawilża i regeneruje tak jak ekstrakt z granatu, który dodatkowo odświeża kolor włosów. Szampon daje im lekkość, blask, elastyczność i nawilżenie."

Produkt w okazałości:







Od producenta:





Skład:



Otworek:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt możecie kupić w Internecie i drogeriach stacjonarnych za ok. 8 zł. 
Zapach: przyjemny, słodko-kwiatowy.
Konsystencja: szamponowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, czarne, z białym tłem z akcentem graficznym i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 350 ml. 
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy używania.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że jeśli chodzi o szampony Green Pharmacy to przetestowałam ich chyba wszystkie wersje. Miałam na pewno rumiankowy, nagietkowy, pokrzywowy i każdy z nich dla mojej czupryny był zacny w działaniu. Dlatego nic więc dziwnego, że i powyższy arganowy gagatek spisał się świetnie. Przede wszystkim, cudownie mył i odświeżał mi skalp, sprawiając że czułam się od razu rześko jak po wiosennym deszczu. Skóra głowy była ładnie domyta, a wszelakie brudy i kurze jakie tam się gromadziły, zostały usunięte już po jednym szorowaniu. Szamponu używałam tak jak zawsze, czyli rozcieńczając go w pojemniczku z wodą (metoda pojemniczkowa), przez co bardzo dobrze się pienił i był mega wydajny. Warto zaznaczyć, że specyfik nie plątał mi włosów, natomiast ja zawsze do mycia stosuję też odżywkę lub maskę, aby owe kołtunienie nie miało miejsca. Dodam jeszcze, że gagatek mnie nie podrażnił, ani nie uczulił, ani też nie szczypał w oczy podczas mycia. Do tego ładnie pachniał i był mega tani. Podsumowując: nic tylko brać na zapas. Polecam! 
Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Hi!
    I didn't know this brand, but it looks good! Maybe I can try it.
    Take care!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię szampony z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely products, argan oil is so good for the skin! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię tę markę i ich szampony:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie kupić ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale widzę skład, markę i wiem, że musi być dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja babcia ma bardzo suche włosy, więc na pewno kupię jej ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for the great review. Looks amazing!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam firmę. Tego jeszcze nie miałam, nastepnym razem nabędę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale chętnie kiedyś wypróbuję na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi zachęcająco, więc bardzo prawdopodobne, że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I'll looking for it
    Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Produtos maravilhosos minha querida amiga. Uma excelente tarde.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie rewelacja, sam bym chętnie kupił ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. know this brand, it is very natural ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo kuszą mnie szampony z tej marki, muszę koniecznie któryś wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello!! Really interesting. Thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gracias por la recomendación te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem pewna, czy go czasami nie miałam. Opakowanie wydaje się znajome :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś kupowałam kosmetyki tej marki, teraz jakos mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O proszę w takim razie trzeba będzie kupić. Wydaje się naprawdę fajny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje mi się, że miałam ten szampon, ale nie jestem pewna, kojarzę opakowanie. Lubię tą firmę, mój ulubiony olejek do włosów to serum silikonowe z Green Pharmacy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for sharing this product
    Have a nice day ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. I have never heard this brand, thanks for your sharing:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh this looks like a good shampoo
    I like the packaging

    OdpowiedzUsuń
  26. Me vendría muy bien, pues tengo el pelo seco. Gracias

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo chętnie wypróbuję kiedyś ten szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawno nie miałam żadnego ich szamponu, ale kiedyś bardzo chętnie je używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. this brand is not available in Indonesia. But the content in this shampoo seems to be very good

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru