GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 22 sierpnia 2022

2966. Wielkie Zakupisko!

 Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto przychodzę do Was z moim ostatnim łupem.

Tak się prezentuje ów gagatek:





Cały zestaw w okazałości:



O podobnym zestawie marzyłam już od dawna, zwłaszcza, że mój stary depilator w tym roku kończy ponad 3 lata.

Stwierdziłam więc, że czas najwyższy na coś nowego.

I tak przeglądając ofertę shopee.pl trafiłam na zestaw z marki Geemy. Mamy tu depilator wraz z kilkoma końcówkami dodatkowymi: masażer, szczoteczka do twarzy, pumeks do stóp i golarka.

I teraz najlepsze: dacie wiarę, że to wszystko kosztowało niecałe 120 zł?!
Musiałam zatem to mieć!
Ciekawam tylko co z jakością tegoż zestawu, także zabieram się za testy.

A Wy coś ostatnio kupiliście ciekawego?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. Mam nadzieję , że się dobrze sprawdzi. Miłego dnia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. It looks really complete with all that gadgets!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mega zakup. Oby się sprawdził ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakup. Oby dobrze służył jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój depilator też już nadaje się do wymiany, mam Browna, ale działa kupę lat:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się świetnie, więc czekam na wyniki testowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam Brauna i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is a wonderful set, it sounds fantastic. Have a great week, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  9. I hope all is good. I've never used something like that.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuuu co za cudne urządzenie:) ja się takich rzeczy boje XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda imponująco :D. Ja kupiłam ostatnio nowe książki, piłkę do siatkówki i testuję nowy krem do twarzy :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowe książki do mnie jadą :) Właśnie jutro będą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Looks like a great set.
    Happy Monday, Kathy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że mój depilator sie dobrze trzyma, mimo że jest dużo starszy od Twojego. :) Nie będe już nastepnego kupować, zdecydowałam, że jak sie popsuje, to koniec depilacji. Coraz mniej jej potrzebuję, bo na tych moich lekach to, że tak powiem, nic nigdzie nie rośnie. ;p a jak już raz na dwa miesiące mi się zachce depilacji, to potem zawsze sobie przypominam, że w sumie, to trzeba było tego nie robić - praktycznie z każdej "dziurki" po wyrwanym włosku mam krwotok...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bombowy zestaw. mam ochotę na zakupy, ale na razie nic się nie trafiło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda na znacznie droższy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się z Twojego szczęścia. Ciekawa jestem efektu, mam nadzieję, że będziesz zadowolona. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tiene muy buena pinta me ha gustado mucho
    Bss

    OdpowiedzUsuń
  19. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  20. Daj koniecznie znać, jak się sprawdza, bo sama zastanawiam się nad zakupem depilatora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Testuj, testuj ciekawa jestem jak Ci się sprawdzi 🙂

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru