GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 30 sierpnia 2022

2971. Lily Cute Gel Polish lakiery hybrydowe

 Witajcie!

Dziś czas na moc kolorów na paznokciach.

Będę mówić o lakierach Lily Cute, jakie upolowałam na shopee.pl

Słowo od producenta: "Specyfikacja:
Nazwa marki: LILYCUTE
Typ artykułu: żel do paznokci
Składnik: lakier żelowy UV
Pojemność: 7ml
Ilość: 1 butelka
Typ: żel polski
Rozkoszuj się: tak
Utwardzony: lampa LED UV
Zaleta: łatwy w obsłudze

Opakowanie:
1 butelka 7ml LILYCUTE czerwony, cielisty żel polski

Funkcja:
Wykonany ze zdrowych, przyjaznych dla środowiska, bez trujących, ostrych materiałów chemicznych.
Szybko schnie każde światło ultrafioletowe.
Kolor będzie lśniący do 30 dni.
Pozwala na profesjonalny lub domowy artystyczny design paznokci.
Hotting kolory opcjonalne, nadaje się na każdą okazję.
Profesjonalny prezent artystyczny do paznokci dla siebie lub twojej dziewczyny.

Krok po kroku:
1. Oczyść paznokcie, a następnie powierzchnię paznokcia jako normalny proces malowania paznokci.
2. W pełni wstrząśnij żelem, dzięki czemu kolor żelu będzie zrównoważony. (Ważne)
3. Najpierw nałóż żel bazowy, który może sprawić, że polski będzie trwał dłużej, utwardza się lampą UV lub lampą LED. (Jest to konieczne)
4. Nałóż pierwszą warstwę lakier żelowy kolorowy bezpośrednio. Utwardzanie: 30 sekund w lampie LED lub 2 minuty w lampie UV.
5. Zastosuj drugą warstwę lakier żelowy kolorowy. Utwardzanie: 30 sekund w lampie LED lub 2 minuty w lampie UV.
6. Płaszcz bez lakieru nawierzchniowego. Utwardzanie: 30 sekund w lampie LED lub 2 minuty w lampie UV.

Jak usunąć żelowy lakier do paznokci UV:
• Namoczyć paznokcie w misce wypełnionej niewielką ilością acetonu lub owinąć każdy gwóźdź w wacik kosmetyczny nasączony acetonem przez około 5 do 10 minut.
• Produkt zacznie stać się miękki i można go delikatnie złożyć lub zsunąć za pomocą małego drewniany patyczek."

Produkty w okazałości:





Szczegóły:

Cena i dostępność produkty można kupić na shopee.pl za ok. 5 zł każdy. Ja powyższy zestaw dorwałam w promocji za 10 zł.
 Zapach: delikatnie lakierowy.
 Konsystencja: płynna.
Opakowanie i pojemność: butelka mała, czarna, z kolorową etykietką wybranego odcienia i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 7 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Opakowanie mazidła starczy spokojnie na kilka miesięcy malowania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że uwielbiam testować różne nowe lakiery hybrydowe do paznokci. Wychodzę bowiem z założenia, że nie będę przepłacała za polskie marki mazideł do szponów, które zwykle jedną buteleczkę cenią na 40 zł (!), tylko poszukam tańszego rozwiązania. I tak oto buszuję sobie czy to na AliExpress czy na shopee.pl i niucham okazje cenowe. Tym sposobem trafiłam na produkty marki Lily Cute. I zakochałam się w nich. Te kolory, ten pigment, ta łatwość aplikacji i trwałość są godne podziwu i zachwytu! Chyba jeszcze nigdy nie miałam tak tanich lakierów hybrydowych, które by wytrzymały ponad 14 dni bez żadnego uszczerbku w swojej prezencji. Specyfiki mają fajny, precyzyjny pędzelek, którym szybko i bezproblemowo można nałożyć dany odcień na płytkę paznokcia. Już jedna warstwa kryje cały pazur, ale wiadomo, dla zasady, ja zawsze nakładam wybrany kolor dwukrotnie. Co do zapachu mazideł, bo o to na pewno będą pytania, nie jest on szczególnie nieprzyjemny. Ot wonieje standardowo, jak typowy lakier hybrydowy. Najważniejsze jest, że lakiery mnie nie uczulily ani nie podrażniły. Są tanie, wydajne i mega genialne w swoim działaniu. Na pewno kupię więcej odcieni! Polecam. 
Ocena: 5/5 

Miałyście?

Kathy Leonia

22 komentarze:

  1. I like nail art too dear...and now i'm still find a brand that give my nail has glossy effect perfectly

    By reading this review, i can get new knowledge bout this brand dear. Thank you^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Same plusy 😃 ja na przykład bardzo zawiodłam się na lakierach semilac, drogie i beznadziejne krycie. Ta więc, cena nie idzie z jakością. Z chęcią wypróbuje te o których piszesz😊

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja widzę że godne są uwagi i warto zwrócić na nie uwagę właśnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście cena okazyjna i super, że się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze lakierów z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiły mnie te lakiery naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  7. My nails are too bad for polish! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna recenzja, kto nie ma niech kupi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chodzę do salonu, więc tam korzystam z ich asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio rzadko maluje paznokcie jakoś polubiłam je naturalne ale lakiery jak najbardziej fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Such a great selection. But I haven't invested in anything quite like it. I just like the quick dries. I guess my biggest investment is a crystal file and I'm glad I did.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że się sprawdziły. :)
    P.S. Ta instrukcja obsługi to z translatora? Trochę nie po polsku brzmi.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale mają urocze opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kolory :) Ja rzadko maluję paznokcie... z powodu grzebania w ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie stosowałam hybryd. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena za taki zestaw jest bardzo atrakcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cena i przede wszystkim działanie - przekonywujące! A myślałam ostatnie jakie inne lakiery hybrydowe wypróbować...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru