GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 11 sierpnia 2022

2961. NYX Slip Tease Lip Lacquer kryjący błyszczyk do ust

 Witajcie!

Dziś czas na usteczka w kolorze.

Będę mówić o  NYX Slip Tease Lip Lacquer kryjący błyszczyk do ust.

Słowo od producenta: "Luksusowe kryjące błyszczyki są dostępne w bogatych kolorach z lakierowym wykończeniem. Aplikator w kształcie klepsydry sprawia, że każdy z nich łatwo i gładko się rozprowadza, zapewniając intensywne i równomierne pokrycie ust kolorem. Pomadki mają miętowo-waniliowy zapach."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Mój odcień to STLL16 Last Frontier:



Aplikator:



Na dłoni:



Na ustach:



Szczegóły:

Cena i dostępność: pomadkę znalazłam w kalendarzu adwentowym NYX z 2019 r. Normalna jej cena to ok. 35 zł.
Zapach: przyjemny, słodki.
 Konsystencja: pomadkowa.
Opakowanie i pojemność: plastikowy, przezroczysty pojemnik z aplikatorem jak błyszczyk z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 3 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na rok używania.
 Działanie: zacne. Zacznę od tego, że od kilku już miesięcy lubuję się w pomadkach o ciemnych odcieniach czerwieni i brązów. Te bowiem kolory sprawiają, że moje zielone oczy wyglądają na bardziej kocie, dzięki czemu całość makijażu nabiera od razu pazura i takiej sexownej, tajemniczej otoczki. Wiadomo, że na co dzień - zwłaszcza przy małym dziecku - nie maluję się obecnie tak często jak kiedyś, ale gdy tylko jest okazja na tzw. wyjście z chaty, wtedy sięgam po takowe odcienie. Dlatego też błyszczyk NYX jest dla mnie mazidłem idealnym! Ten piękny, głęboki, soczysty odcień burgundowej czerwieni jest niezwykle efektowny i daje niesamowity efekt na ustach. Wargi nasze prezentują się soczyście, świeżo, jakby były gotowe od razu do rozdawania pocałunków.  Już jedna warstwa produktu sprawia, że usta są pokryte kolorem, który jest naprawdę intensywny i nie blednie w trakcie dnia. Z racji na formułą błyszczykową, gagatek z NYX niestety nie jest zbytnio trwały i zwykle po jedzeniu i piciu zaczyna nam uciekać... Nie jest to dla mnie coś bardzo dokuczliwego, bo zawsze w torebce mam ze sobą małą kosmetyczkę z lusterkiem, przez co mogę aplikację specyfiku powtórzyć. Rozumiem jednak, że jest sporo kobiet, które taka reaplikacja mazideł do ust drażni, przez co formuły błyszczykowe u nich odpadają. Ja jednak wraz z upływem lat przestaję być aż taka kapryśna, jeśli chodzi o makijaż usta. Ale wracając do recenzji. Warto dodać, że błyszczyk mnie nie uczulił, ani nie podrażnił. Myślę, że z pewnością go zużyję do ostaniej kropelki. Także polecam.
 Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. Jeśli byłby dostępny delikatniejszy i bardziej naturalny kolor, to mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę bardziej pastelowe kolorki, ale najważniejsze, że błyszczyk nie podrażnia i nie uczula.

    OdpowiedzUsuń
  3. To raczej nie jest kolor dla mnie, za to ważne cechy, o których piszesz np. to, że nie uczula mnie zachęcają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to zdecydowanie za mocny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. The colour si really pretty for autumn!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie zbyt intensywny kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. nieco zbyt ciemny, ale w sumie każdy lubi co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This looks good! Have a great day, hugs to baby! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałaś piękny produkt. Ja dałbym 5. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ sexy kolor 🔥
    Nie miałam tego kosmetyku,ale ja od błyszczyków wolę pomadki i to te matowe - a te Nyx ma akurat bardzo dobre 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo głęboki i wyrazisty kolor, super to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie trochę za mocny kolor 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. So amazing color
    Thanks for sharing, i love it! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Boa tarde. Uma excelente quinta-feira com muita paz e saúde. Obrigado pela dica minha querida amiga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hola! es un labial super bonito, me gusta mucho estos tonos. Besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie ten odcień zdecydowanie za ciemny, jeśli chodzi o błyszczyki to zawsze wybieram jakieś lekkie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny kolorek, chociaż niestety ja w takim odcieniu fatalnie wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Great color! I do like their products.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lindo color, gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten kolor podkreśla biel Twoich zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow niezłe ma krycie ten błyszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor bardzo intensywny, ale te z nyx są bardzo fajne. Ogólnie wolę pomadki od błyszczyków

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie nie mój kolor 😀

    OdpowiedzUsuń
  25. Wolę delikatniejsze kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie 35 zł to dużo za błyszczyk ☺️ kolor też nie mój, wolę trochę jaśniejsze i bardziej w różowych tonach 😀

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie używałam błyszczyków, zawsze pomadkę z konturówką. Błyszczyki zawsze jakoś mi się rozlewały, rozmazywały... aż tego lata nabrałam ogromnej ochoty na zmianę i sobie sprawiłam błyszczyk... i muszę przyznać, ze jestem bardzo zadowolona. Jedynie kolor znacznie jaśniejszy, bo mam zbyt małe usta na taki ciemny.
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru