GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 29 kwietnia 2020

2382. Makijaż paletą Beauty Glazed Perfect Mix

Witajcie!

Dziś czas na makijaż oczu.

Bohaterem postu będzie cudowna paletka Perfect Mix z Beauty Glazed.

Oto efekt końcowy:



Użyte produkty:

a) brwi: Kobo Eyebrow Palette 
b) baza pod cienie: Artdeco baza pod cienie
c) tusz do rzęs: Loreal False Lash Telescopic Mascara
d) eyeliner: Focallure
e) cienie do powiek: Beauty Glazed Perfect Mix:






Uwielbiam, kocham, adoruję tę paletę od pierwszej chwili, gdy tylko do mnie dotarła.
To najlepiej napigmentowana paleta z niższej półki cenowej, jaką miałam przyjemność używać!

Cienie te są jak masło; mięciutkie, jedwabiste, idealne do blendowania i łączenie się ze sobą.
Na bazie pod cienie wytrzymują spokojnie ponad 12 godzin bez żadnego osypywania się czy rolowania.

Sami spójrzcie na tę niezwykłą pigmentację:



Ta paleta jest warta każdej złotówki, a na Aliexpress kosztuje niecałe 20 zł (!)

Nie muszę mówić, że jaram się tym makijażem jak pijak do piwa?

A Wy co dziś na oczach macie?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Lots of beautiful colours, love the shine they have. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna paleta kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory i świetna pigmentacja. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie kolory cudowne i to za taka cenę :o wow

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc, zostanę przy moich dobrych cieniach����

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne cienie, ja nie umiem się tak malować, połączenie 2 kolorów to już dla mnie wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się jeszcze nie malowałam 😁
    Piękny ten Twój makijaż 😍
    Paletka też mi się baaardzo podoba-moje kolorki 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten błyszczący super ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory. Makijaż odważny, świetnie podkreśla oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ladne ma kolorki :) Ja nie mam nic dzisisj ale ostatnio bawilam sie kilkoma :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę wspaniałe kolorki :D Jestem zachwycona! Można z nich tworzyć bajeczne makijaże :) Pigmentacja, widać, naprawdę na poziomie. A cena zachwyca! Jak skończą mi się obecne paletki na pewno się na tę skuszę, dziękuję za podpowiedź :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny makijaż - zarówno pod kątem doboru ślicznych kolorów, jak i ze względu na profesjonalne wykonanie. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne odcienie,chociaż lubuję się bardziej w szarosciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne kolory i jaka pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja mam dzis dzień wolny więc jestem bez makijażu i w piżamie. :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Woooo
    Very nice palette
    Xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja gustuję w ciemnych fioletach, brązach lub ewentualnie różach 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie, pigmentacja robi wrażenie i ta cena paletki, połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorystyka i pigmentacja super, ale mam wrażenie jakby się źle blendowały. Przynajmniej patrząc na makijaż. Ale może to kwestia zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  20. 2 lata temu na aliexpress kupiłam bardzo podobną paletke (podobne opakowanie oraz cienie) za jakieś 16zł. Używam ją do dzisiaj i jestem meega zadowolona. Makijaż rewelacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I look good on you, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękna pigmentacja! Świetny makijaż, zjawiskowy!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru