GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 14 kwietnia 2020

2372. Kobo Professional Eyeshadow Palette Glamour 02 paleta cieni

Witajcie!

Dziś czas na paletkę mazideł do oczu.

Będę mówić o Kobo Professional Eyeshadow Palette Glamour 02.

Słowo od producenta: "Dziesięć wysokiej jakości cieni do powiek przeznaczonych do profesjonalnego makijażu w magnetycznej palecie. Cienie znakomicie przylegają do powieki, dobrze się rozcierają i zachowują trwałość przez długi czas."

Produkt w okazałości:







Skład:





Po otwarciu wieczka:




Na dłoni:





Na oku:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt wygrałam w rozdaniu. Normalnie można go ucapić w Internetach za ok. 60 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: typowa dla cieni do powiek.
Opakowanie i pojemność: opakowanie a'la kasetka z lusterkiem, w tonacji czarnej z białymi napisami od producenta. Pojemność: 20 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok malowania się.

Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że nigdy wcześniej nie miałam w użytku paletki cieni Kobo. Mimo, że Internety huczały na temat tejże marki i zachwalały ichniejsze wyroby pod niebiosa, ja jakoś się nie dawałam skusić. I sama z siebie bym nic nie kupiła, ale traf chciał, że wygrałam powyższą paletkę w rozdaniu. Zatem, nie pozostało mi nic innego, jak testowanko! Tak więc od razu przystąpiłam do działania i zaczęłam pracę z cieniami. I tu się pojawił pierwszy klops... Cienie owe praktycznie w ogóle nie chciały się łączyć ze sobą. Nieważne, jaką ilość produktu bym nałożyła, efekt był ten sam - dumna plama i elegancki prześwit. Nie pomogła wysokiej jakości baza pod cienie ani precyzyjny pędzelek. Moja powieka wyglądała na pokiereszowaną jakimiś dziurami. Co z tego, że pigment cieni był cudowny, wspaniały i naprawdę dawał radę, skoro stworzenie makijażu z połączeniem kilku cieni na raz, było praktycznie niemożliwe. Co innego, jak na powiekę dałam jakiś cień w pojedynkę - tu było wszystko ok i prezentowało się naprawdę zacnie. Trwałość takiego samotnego cienia na bazie pod cienie była również imponująca, bo aż do 10 godzin bez osypu czy rolowania się. Myślę jednak, że nie o to chodzi, aby paleta cieni była do użytku typu "makijaż jednym cieniem"... Co mi po 10 odcieniach, które są wyjątkowo nieprzyjazne w stosunku do siebie? Ano mały z tego przydatek. Warto jednak wspomnieć, że produkt mnie nie podrażnił, nie uczulił. Nie polecam jednak tejże paletki, bo jak na cenę ponad 60 zł, nie robi zgoła nic godnego uwagi.

Ocena: 2/5

Miałyście?

Kathy z Leonem


42 komentarze:

  1. Beautiful colours. Stay safe, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ktoś lubi tak mocno i intensywne kolory makijażu, to na pewno będzie zadowolony z tej paletki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż bardzo ładny, szkoda jednak że paletka się nie sprawdziła. Dużo osób chwali cienie tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie za ciemne kolory zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Za ciemna byłaby dla mnie ta kolorystyka. Poza tym na oczach też mi się nie podobają. Zbyt plamiście wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  6. ŁAdna kolorystyka nawet wieczorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow I love the make up that you create

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice colour 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele osób chwali cienie Kobo, chyba musiałabym sama spróbować, żeby sobie o nich wyrobić zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam ze na oku będą te ciebie ponuro wyglądać . Ale się myliłam bomba - co widać na Twoim makijażu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja firmę Kobo lubiłam parę lat temu

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat lubię takie ciemniejsze kolorki, bo mam wrażenie że oko jest wyraźniejsze. Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  13. I think it's a fabulous palette!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerń wygada dobrze, lubię taką intensywność :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory ma przepiękne ale hmmmm po Twojej opinii to nie jestem do niej przekonana. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne intensywne kolory, szkoda że nie sprawdzają się kiedy chce się je połączyć:/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory ładne, ale jak i tak nie używam cieni.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda że bubel ,bo kolorki mi się podobają...
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyli lepiej, jakby te cienie pakowano oddzielnie, bo tak w zestawie człowiek nastawia się na częstsze łączenie kolorów, a wtedy niestety zawód. Sam dobór odcieni ładny, swoją drogą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory ładne, dużo dobrego o nich słyszałam, a tu się okazuje, że jednak nie do końca...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorystycznie bardzo fajna i trochę jestem zaskoczona. Mam dwie ich paletki i obie są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne kolory, ale skoro działanie kiepskie...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Cena zdecydowanie kolosalna. A że efekt marny, to tym bardziej szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zupełnie nie moje barwy.
    Całe szczęscie, że nie wydałaś tej kasy, bo się nie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że cienie tak kiepsko się zachowują, bo patrząc na nie, kolory są cudne. A i bronzer tej marki jest u mnie w stałym użyciu. Czyli wyszedł im niewypał :/
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kobo skojarzyło mi się z czytnikiem. Kolory raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow the colors have a great pigmentation darling
    Great palette
    xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow.. I like the colors. But I don't know how to put makeup on. I never put makeup on my face, haha. Happy Easter by the way. I hope you and your family are doing fine. Stay safe and healthy!!

    OdpowiedzUsuń
  29. You did great to mix these shades!
    Look wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  30. Like you, I'm not convinced by the colors. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  31. How are you, Kathy? Lovely eyeshadow! Feel happy!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny makijaż ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  33. dla mnie zdecydowanie zbyt ciemne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Great review, interesting product!
    Stay safe dear! :*

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru