GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 15 kwietnia 2020

2373. Moda na wiosnę z Femne Luxe, cz. 4!

Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is time for a fashion.

Oto Femme Luxe, czyli sklep z eleganckimi kreacjami dla kobiet z całego świata.

Here is  
Femme Luxe, an online shop with different kind of dresses for every woman from over the world!

Znajdziemy tu piękne ubrania sportowe dla kobiet, codzienną bieliznę, czy wygodne bluzki.
Do wyboru, do koloru, w różnych fasonach i odcieniach kolorystycznych.
Możemy sobie do woli wybierać w rozmiarach, stylach, materiale czy długości wybranej przez siebie kreacji.

In 
Femme Luxe we can  find pretty Joggers for woman, everyday Loungewear, comfy T-shirts.
All those items are in different sizes and colors; you can choose what you want.
You surely find it here!


I to wszystko z prostymi zasadami płatności - można płacić przez kartę kredytową lub przelew - oraz możliwością dostawy na cały świat.

Na dodatek mamy 14  dni na zwrot lub wymianę zakupionego przez nas towaru.


In everything is simple; you can easily make and order and make payment in many way (for example via bank transfer or credit card).
What if more you can also  make an order from the world.

And you have 14- day return on refund of guarantee.


Oto co do mnie przybyło:


Here are items which have come to me:


a) sukienka 1:

a) dress 1:









Nigdy nie miałam sukienki z dżinsu i wreszcie ją mam!
Jest wykonana bardzo dobrze.
Jedyne co mi przeszkadza to te ogromne rękawy; czuję się jakbym była jakimś ptakiem.

This is my first jeans dress in my life.
I love it!
It is very comfy and nice.

b) sukienka 2:

b) dress 2:











Sukienka ta urzekła mnie od pierwszego wejrzenia.
Jest prześliczna, cudownie wykonana. 

This dress is so pretty.
 It looks amazing.


c) sukienka 3:

c) dress 3: 








Sukienka na ramiączka jest bardzo miła  w dotyku i elastyczna.
Idealnie sprawdzi się w gorące, letnie dni.

This dress is really comfy and very soft.
It will be perfect for hot, summer days.


c) sukienka 4:

c) dress 4:













Ta sukienka jest bardzo elegancka i elastyczna.
Z pewnością nada się na jakąś imprezę.

This dress is really elegant and elastic.
It will be perfect for party.

A Wam jak się podobały rzeczy z Femme Luxe?

Do you like items from Femme Luxe?


Kathy Leonia

39 komentarzy:

  1. Beautiful clothes - you look wonderful in all of them! Stay safe, drink coffee! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ostatnia sukienka jest cudowna! Bardzo pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki numer 2 i 3 według mnie są najładniejsze, a do tego jak pięknie w nich wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne sukienki :) ta druga mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w tych sukienkach. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw z jeansu. Ależ ty masz figurę Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. druga ma ładny kolor :) Rękawy w 1 są faktycznie dziwne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta szara sukienka jest super i wyglądasz w niej wystrzałowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. W drugiej i trzeciej sukience wyglądasz zjawiskowo pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta bordowa sukienka jest mega gustowna! Normalnie kobietka z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka dżinsowa sukienka to zapewne wygodne ubranie. Druga sukienka super <3

    OdpowiedzUsuń
  12. i really love the red wine one is wonderful

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, chciałabym mieć tak idealną figurę jak Twoja. Wyglądasz pięknie w tych wszystkich kreacjach.

    OdpowiedzUsuń
  14. You look gorgeous, I loved the second and third dresses!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tych, które pokazałaś, to chyba ostatnia mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice clothes!
    Have a good day ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza byłaby super gdyby nie te rękawy. Ale w trzech pozostałych wyglądasz świetnie! 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzis jakos nic mnie nie porwało....

    OdpowiedzUsuń
  19. Molto carini, soprattutto quello blu. Buona serata:)
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie moje kroje, ale na Tobie fajnie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zupełnie nic nie jest w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza sukienka to już chyba wiosenny klasyk.

    OdpowiedzUsuń
  24. A widzisz, nie słyszałam wcześniej o tym sklepie. Ale patrząc na te sukienki, bardzo mnie nim zaintrygowałaś i przekażę dalej informacje (czyt. do mamy i siostry :D), a ja przejrzę sobie sportowy dział w tym sklepie. :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  25. Druga sukienka zdecydowanie do mnie przemawia;) Reszta też jest fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne kreacje, a na I miejscu stawiam czerwoną. :)

    OdpowiedzUsuń

  27. Nice dresses, I like the blue I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  28. W drugiej wyglądasz naprawdę świetnie. Pasuje Ci ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  29. Te sukienki są śliczne i myślę, że przy dobrym oświetleniu wyglądałyby jeszcze lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi najbardziej podoba sie nr 2. Jeansowa ma faktycznie za duże rękawy

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru