GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 28 kwietnia 2020

2381. NYX Professional Make Up Wonder Pencil wielofunkcyjna kredka

Witajcie!

Dziś czas na linię wodną.

Będę mówić o NYX Professional Make Up Wonder Pencil wielofunkcyjna kredka.

Słowo od producenta: "Wonder Pencil to nowy, sekretny niezbędnik makijażowy, bez którego żadna z kobiet nie będzie mogła się obyć! Wielofunkcyjna kredka Wonder Pencil łączy w sobie działanie korektora, rozświetlacza i konturówki, przez co pozwala opanować do perfekcji trzy podstawowe gesty makijażowe - tuszowanie niedoskonałości, rozświetlenie cery i spojrzenia oraz konturowanie ust. 

Aksamitnie miękka, kremowa formuła kredki, wzbogacona olejem jojoba, lanoliną oraz kompleksem wosków (wosk pszczeli, wosk Carnauba oraz wosk Candelila), z łatwością rozprowadza się na skórze i nie wysusza jej. 

Kredka ta często znajduje zastosowanie nakładana na linię wodną oka. 
Dostępna w trzech odcieniach."

Produkt w okazałości:




Od producenta:






Skład:




Odcień:




Na dłoni:





Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w kalendarzu adwentowym NYX. Normalnie jego cena to ok. 25 zł za pełen wymiar.
Zapach: kredkowy.
Konsystencja: typowa dla kredek makijażowych.
Opakowanie i pojemność: opakowanie jak kredka, minimalistyczne, w tonacji kremowej, z czarną zakrętką i takimiż napisami od producenta. Pojemność: 1 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok używania.

Działanie: dobre. Zacznę od tego, że rzadko używam tego typu wielofunkcyjnych mazideł; nie są mi one potrzebne zbytnio do makijażowego szczęścia. Jeśli mam bowiem ochotę na korektor - biorę takowy, jeśli chcę rozświetlacz - hajże idę po niego. Co do linii wodnej to tej nie tykam, bo wystarczy mi, że grzebię w oku podczas zakładania i zdejmowania soczewek. Tak więc sama z siebie Wonder Pencila bym na pewno nie kupiła... Ale od czego są kalendarze adwentowego! Jak już taki cudak z NYX tam się schował, to czemu by go nie przetestować. I o dziwo, mimo wcześniejszych obaw i zastrzeżeń, specyfik ten naprawdę przypadł mi do gustu. Stosowałam go głównie w makijażu brwi, jako rozświetlenie łuku brwiowego, jako korektor na drobne krostki a także podczas makijażu ust, gdy pomadka mi się gdzieś "rozlała". Zarówno w jednym, jak i drugim, a nawet trzecim zastosowaniu, kredka spisała się zacnie. Ładnie się aplikowała, była mięciutka w swej formule. Do tego przyjemnie rozjaśniała mi spojrzenie i precyzyjnie kamuflowała drobne niedoskonałości czy tzw. szczodry obrys warg moich. Warto wspomnieć, że mazidło było trwałe, dobrze napigmentowane i bezpieczne dla skóry. Myślę, że stanowczo kredka jest warta wypróbowania, ale ta jej cena regularna jest nieco kosmiczna...
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Looks good. This is not something I usually use. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam kredek, więc jednak spasuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. wolę ciemne kredki, ale w sumie mogłabym spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. This kind of pencils are really useful.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice colour, so neutrl. I like NYX products

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że jak będzie w jakiejś promocji to warto się na nią skusić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello! great entry.
    Have a lovely day too =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie potrafiłam używać takich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  9. 25zł za kredkę to jeszcze nie kosmos, najdrożsża widziałam chyba za ok 69zł a podejrzewam, że jeszcze droższe się też znajdą :) Mam kredkę w odcieniu cielistym, ale używałam jej tylko pod łuk brwiowy i na linię wodną oka. Super pomysł z tym, by używać jej jako korektora oraz wokół ust. Dzięki za patent! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie tylko czarna kredka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze to myślałam, że nie co droższa jest ale i tak bym nie dała tyle kasy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nunca testei este em específico, mas gosto destes produtos :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam takich kredek,ale kolor ładny naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już bardzo dawno nie używam kredek. Faktycznie cena dośc wysoka jak za kredkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ha nie używam kredek. A ta cena rzeczywiście trochę wysoka 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam takiej kredki i nie planuję póki co jej kupować. Niemniej dobrze, że jej jakość Cię zadowoliła. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę, zazwyczaj jak cos jest do wszystkiego, to jest do niczego, a ten gagatek jednak jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gracias por la recomendación. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że znalazłaś dla niej również inne zastosowania. Kolor jak najbardziej fajny do wielu makijażowych spraw. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez raczej po takie mazidla nie siegam. A okazuje sie ze mozna od czas do czasu

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru