GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 27 kwietnia 2020

2380. Przesyłka od Delia Cosmetics!

Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto co do mnie dotarło z wygranej w rozdaniu Delia Cosmetics:



I w szczególe.

Tusz do rzęs:




Pomadka matowa:



Baza pod tusz do rzęs:




Konturówka:




Nie muszę Wam chyba mówić, że jako kosmetyczny maniak bardzo się ucieszyłam z powyższej wygranej.

Moja radość jest tym większa, że są to kosmetyki polskiej marki, którą należy wspierać i promować w tym trudnym dla wszystkich czasie.

Na pierwszy ogień idzie do testów baza pod tusz do rzęs oraz pomadka, bo są to dwa produkty, których nigdy nie mam dość.
Tusz do rzęs oraz konturówka grzecznie poczekają na swoją kolej.

Dziękuję Delia Cosmetics za docenienie w konkursie!

A Wy coś wygraliście ostatnio?

Kathy Leonia

PS. Anna Idczak nie mogę wejść na Twego bloga!
Profil jest niedostępny...

38 komentarzy:

  1. Gratuluję ciekawej nagrody i czekam na wyniki testów. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice cosmetics. Have a good and safe week, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kathy, nice cosmetics! Stay happy and healthy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna nagroda! Gratuluję Kochana :) Ja staram się brać udział w każdym konkursie, który spotkam, niestety, nie zawsze mam szczęście. W tym roku nie mam co narzekać, bo udało mi się wygrać w konkursach aż dwa razy :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie miałam nic z Delii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusz do rzęs bardzo mnie ciekawi :D Ostatnio poszukuję "tego jedynego" do moich rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, great products. Congratulations dear!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wygrana. Będziesz miała co testować.

    OdpowiedzUsuń
  9. The liquid lispticks looks fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm.. w sumie nie pamiętam, żebym coś wygrała:)
    Zaciekawiła mnie ta pomadka, ma piekny kolor. Konturówka sie oczywiście zawsze przyda. A jeśli chodzi o bazę pod tusz- to uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. miło dostawać takie przesyłki, uwielbiam kosmetyki do ust

    OdpowiedzUsuń
  12. Już się nie mogę doczekać recenzji tej bazy . Fajna paczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Cool review! Thank you very much!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nigdy nie mam dość pomadek, zwłaszcza matowych i zwłaszcza w tak pięknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taką przesyłką bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super przesyłka do Ciebie trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Ja jeszcze nic nie wygrałam:) Może kiedyś mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanego testowania. Ja najbardziej czekam aż opowiesz o bazie pod tusz, bo jeszcze nigdy nie używałam takiego cuda 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nic z tej marki jeszcze więc jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zestaw. Mam nadzieję, że poszczególne produkty okażą się solidnej jakości. Pozdrawiam i życzę owocnego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great set 😊 have a lovely day 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio wygrałam kosmetyki od Body Boom :D Wielkie gratulacje! Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez bym sie ucieszyła z takiej paczuszki :D widzę wreszcie ktos poruszył także moj problem : brak możliwości wejścia do Ady :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie gram więc nie wygrywam 😁Z tej firmy używałam tylko lakierów do paznokci zwykłych.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa jestem, jak się sprawdzi ta baza pod tusz, akurat szukam czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Same fajne rzeczy. Pozdrawiam cieplutko 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  27. Te matowe pomadki mają świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. O ja, super że wygrałaś w konkursie - ja jeszcze nigdy niestety nie wygrałam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wygranej! Baza pod tusz i pomadka to również moje niezbędniki:).

    OdpowiedzUsuń
  30. Congratulations, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  31. MArka ma fajną linię"profesjonalną" :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, gratuluję ! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru