GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 25 kwietnia 2020

2379. Paznokcie na dziś, cz. 94

Witajcie!

Dziś szponów pora.

Oto jak się prezentowały:







Użyte produkty:

od lewej:  Neess odtłuszczacz do paznokci; Neess baza pod lakier hybrydowy; Bling lakier hybrydowy nr 24; Bling lakier hybrydowy nr 23; Neess top coat
od dołu: pyłek do zdobień paznokci


Dawno już nie doprawdy nie było zdobienia pazurowego...
Mam nadzieję, że nie wyszłam z wprawy!

Bohaterami dzisiejszego zdobienia są przeurocze lakiery hybrydowe z Bling, które możecie dostać za grosze za Aliexpress
Koszt takiego lakieru to ok. 5 zł!
A serio, ich jakość i pigment są cudowne!
Używam ich od lat i są naprawdę godne polecenia.

To samo tyczy się pyłku do zdobień pazurkowych czy fantazyjnych naklejek, które również na Aliexpress są za śmieszne pieniądze.

Całość manicure trzymała się ok. 14 dni.
Malunek mógł spokojnie wytrzymać dłużej, ale już zapragnęłam zmian.

A Wy co dziś na szponach macie?

Kathy Leonia

44 komentarze:

  1. Your nails look very pretty! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od 2 miesięcy nie maluję paznokci, ciągle tylko rękawiczki....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten różowy kolorek bardzo ładny. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for the suggestion. Nice nails

    OdpowiedzUsuń
  5. It's really beutifel maniceure! So lovely and tender )))

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne, moje już całe wieki nie były malowane

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio zakochuję się w hybrydach ;d Piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę swoje pomalować, zabieram się do tego od kilku dni. Mam obecnie na sobie czarne, ale lakierem tradycyjnym i już mi zaczął schodzić. Twoje są śliczne, uwielbiam dodatki w postaci brokatu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę coś zrobić na moich pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Róż ładny ale te brokaty jakieś takie, chyba że to takie zdjęcie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny ten różowy kolorek 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne 😍
    Wiadomo ,kobieta zmienną jest 😉
    U mnie zagościła czerwień ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię brokatowych lakierów, ale ten róż na pozostałych paznokciach w moim guście 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jutro zamierzam pomalować na bordowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I have my nails like yours O.O
    Nice post!
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak delikatnie wyglądają.Ja ostatnio nie robię nic z paznokciami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten róż jest prześliczny :) Ja na paznokciach obecnie mam liliowy kolor i motylki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

  18. Nice nails, I like the color. Good weekend, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  19. Róż całkiem ładny. Brokat już mi się mniej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niedrogie, a efekt całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie od 3 tygodni zero lakieru na pazurkach. Taka odmiana po 2 letnim malowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio otworzyłam mój ulubiony, bananowy kolor z Neess i jakież było moje zaskoczenie kiedy po raz kolejny pędzelek zniknął :) To już mój kolejny lakier, który musiałam wyrzucić, bo wsiąknął mi pędzelek. :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne, delikatne. Ja na szponach nie mam nic.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja się poddałam :D ograniczam się jedynie do odżywki na panzokciach :D i czekam z utęksnieniem, aż moja dziewczyna paznokciowa zacznie robić znowu paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię takie odcienie na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie u Ciebie, choć ja wolę jeśli już, to czerwień i tyle

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie również róż lecz w odsłonie thermo - z różu po mleczną biel;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja na paznokciach chwilowo nie mam nic, bo zdjęłam resztki hybrydy i chyba sobie pomaluję jakimś cielistym lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne pazurki 😉 Ja nie znoszę malowania paznokci, dlatego noszę je saute.

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie na paznokciach chwilowo nic :), ale u Ciebie wyszło delikatnie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie martw sie. Nie wyszlas z wprawy

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru