GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 2 kwietnia 2020

2364. Maybelline The City Kits Pink Edge paleta multifunkcyjna do twarzy i okolic oczu

Witajcie!

Dziś czas na kolor na powiekach.

Będę mówić o Maybelline The City Kits Pink Edge paleta multifunkcyjna do twarzy i okolic oczu.

Słowo od producenta: "Z luksusową paletką Maybelline The City Kits™ Pink Edge bez problemu wykonasz doskonały, wyglądający profesjonalnie makijaż.


Właściwości:
  • umożliwia różnorodny, wyglądający naturalnie makijaż
  • do makijażu na dzień i na wieczór
  • dobrze łączące się kolory
  • łatwo się nanosi
  • piękne intensywne kolory
Sposób użycia:

Za pomocą wybranego aplikatora wykonasz makijaż zgodnie z własnym gustem."

Produkt w okazałości:




Od producenta:







Skład:





W okazałości:






Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na Notino za ok. 50 zł. 
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: typowa dla cieni do powiek.
Opakowanie i pojemność: opakowanie a'la kasetka z lusterkiem, w tonacji kremowej z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 12 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok malowania się.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że nigdy wcześniej nie miałam przyjemności używać cieni Maybelline, za to inne kosmetyki z tej firmy były mi już dobrze znane. Uwielbiam Maybellinowski tusz do rzęs, puder, podkład i pomadki matowe. Czemu więc nie spróbować cieni do powiek? Ano nic nie stoi na przeszkodzie, zwłaszcza, jeśli potrzebowałam "na już" uniwersalnego zestawu cieni. I tak oto paletka Maybelline urzekła mnie od pierwszego wejrzenia swoją delikatnością i praktycznością. Mamy tu komplet cieni, dzięki którym stworzymy delikatny makijaż dzienny, jak i wieczorowe, dymne kocie oko. Dodatkowo, dzięki obecności rozświetlacza możemy także rozświetlić kości policzkowe i za pomocą różu - dodać sobie rumieńców. Warto dodać, że zarówno cienie jak i produkty do konturowania są bardzo dobrej - bezpiecznej - pigmentacji, która nie zrobi nam nieestetycznych plam czy zacieków na buzi. Produkty zacnie współgrają z bazą pod cienie oraz z podkładem. Nic się nie waży, nic się nie ciastkuje, nic nie wałkuje, a makijaż - w stanie niezmiennym - trwa na buzi długie godziny. Warto wspomnieć, że produkt mnie nie podrażnił, nie uczulił. Polecam Wam gorąco paletę The City Kits, bo jest ona naprawdę fajnym gagatkiem makijażowym.

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy z Leonem

36 komentarzy:

  1. I like these pastel colours. Stay safe, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you, Kathy! How are you? I hope you are well.

    OdpowiedzUsuń
  3. It looks so nice, I'd like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw, ja mam ich paletki cieni i uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś kilka palet Maybelline,ale nigdy nie wrócę do tej jakości:/ teraz mam cienie, z których jestem w 100% zadowolona 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna jest ta paletka, kolorki takie idealne do dziennych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I know this pallet, daily colour 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam cienie z tej serii i przyznaje, ze sa super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory ładne i nawet by mi pasowały . Ale zrezygnowałam z tej marki, bo testują na zwierzętach . Taki ze mnie świr ze ograniczam bardzo kosmetyki które są tworzone na cierpieniu .

    OdpowiedzUsuń
  10. Połowę kolorów nie użyłabym. Rzadko kupuję palety , przeważnie zestawy trzykolorowe. Ta paleta jest delikatna i na pewno ma wiele zwolenniczek. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  11. It´s a very beautiful palette and so versatile

    OdpowiedzUsuń
  12. You know I love eyeshadows palettes! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne kolorki 😍
    Nie miałam nigdy cieni od Maybelline, a markę lubię za tusze do rzęs 💕
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się być ta paleta fajna do codziennych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię delikatne makijaże oczu, więc to coś dla mnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, ale kolory są super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Praktycznie się nie maluję, więc tym razem nie skuszę się na powyższą paletkę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne kolorki, ale to dość droga paleta jak na tą markę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ladne ma kolorki :) jak do was dojdzie to polecam Nudes if New York :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektóre kolorki całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że Ci się trafił fajny gagatek. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam, ale ładnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wysoka ocena zdecydowanie zachęca do przeprowadzenia osobistych testów :)
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzeba będzie zatem rozpatrzyć zakup, skoro warto. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mogłaś pokazać jak na oku wygląda :). Obecnie nie myślę o takich kosmetykach podczas koronawirusa i odzwyczajam się od malowania. Daje skórze odpocząć i robię sobie jakieś maseczki. Po kornawirusie wróci nowa dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for the recommendation, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna paleta i cena też wygląda w porządku

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru