GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 28 grudnia 2019

2300. Paznokcie na dziś, cz. 91

Witajcie!

Dziś szponów czas.

Oto moja propozycja na Sylwestra:









Użyte produkty:

od lewej od góry: Neess odtłuszczacz do paznokci; Neess baza pod lakier hybrydowy; Indigo Nails lakier hybrydowy kolekcja Natalii Siwiec Crazy in Love; Neess top pod lakier hybrydowy.
od dołu: BeautyBigbang pyłek brokatowy nr 9.
patyczek drewniany do zdobień

Ów manicur zdążyłam co prawda wykonać już jakiś czas temu, ale nie mogłam się oprzeć, by nie wrzucić go teraz, z małym opóźnieniem.

Głównym akcentem jest drobno zmielony, brokatowy pyłek BeautyBigBang, który może być wcierany na top coat bez dyspersji (wtedy daje efekt tafli) albo na lakier hybrydowy (gdzie daje efekt glitterowy).
Jako tło główne posłużył mi nieśmiertelny czerwony odcień z Indigo Nails, a na kciuki dodatkowo wykonałam delikatny malunek w postaci kokardki ze srebrnym wypełnieniem i białym tłem (tu jakiś lakier no name).

Myślę, że manicure prezentuje się szampańsko i Sylwestrowo i można śmiało eksponować takie pazury podczas gorączki nocy w ostatnim dniu Starego Roku.

A Wy co zmalowałyście ostatnio?

Kathy Leonia

44 komentarze:

  1. Beautiful nails and decorations. Have a great weekend, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice colour 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Coolest manicure! You are very talanted ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweet manicure for New Year Eve!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna propozycja na sylwestrowy wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie zrobione paznokcie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie szaro i srebrzyście - ostatnio dobrze się czuję w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalnie, inaczej, fajnie - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podobają :) Lubię takie kolorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt końcowy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie umalowane paznokcie, a kokardka fikuśna. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie. Ta niebieska kokardka taka urocza 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuuuu fajne <3 magicznie świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. o też muszę sobie jakos paznokcie pomalowac :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne. Ja na święta zrobiłam sobie nudne czerwone hybrydy z tym, że dwa ostatnie posypałam brokatem/posypką czy jak to tam się nazywa.
    Ps. Nie próbowałam produktów firmy nesss - dobrze się sprawdzają?

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwienie są idealne na kazdy czas. Zawsze modne. Uwielbiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i nie tylko na Sylwestra . Pozdrawiam 🥳

    OdpowiedzUsuń
  18. Błysk na sylwestra zawsze w modzie więc stylizacja w sam raz na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze mam świąteczne paznokcie, ale niedługo zmienię na sylwestrowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Che belle unghie e che bei colori! Buona notte e buona domenica.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny mani 😍
    Kolory świąteczne 😀
    U mnie jak narazie zieleń 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna stylizacja! :) Ja również postawiłam na czerwone zdobienia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za czerwonym i różem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I like your nail art :).
    Have a happy New Year.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru