GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 19 grudnia 2019

2294. Mediheal Pinkcalamine Meshpeel Mask maska oczyszczająca z pudrem kalaminowym

Witajcie!

Dziś czas na maseczkę.

Będę mówić o Mediheal Pinkcalamine Meshpeel Mask maska oczyszczająca z pudrem kalaminowym.

Słowo od producenta: "Maska Meshpeel oczyszczająca z pudrem kalaminowym wspomaga zwężanie rozszerzonych porów i oczyszczanie skóry, dzięki czemu jest ona nieskazitelnie gładka. Puder kalaminowy zwiększa łagodzenie podrażnień skóry, przeciwdziałając jej nadreaktywności. Panthenol i gliceryna wzmagają działanie kojące i zapobiegające utracie wody z naskórka, utrzymując właściwy poziom nawilżenia.

Składniki aktywne:


Biała glinka, puder kalaminowy, panthenol, gliceryna, allantoina, ekstrakt z portulaki pospolitej, ekstrakt z wąkroty azjatyckiej, ekstrakty z liści i korzenia jaszczurca chińskiego, ekstrakt z kasztana japońskiego, ekstrakt z nasion fasoli złotej, ekstrakt z kwiatów róży stulistnej, ekstrakt z lawendy.

Efekt:


Po aplikacji skóra jest ukojona, wygładzona i nawilżona."

Produkt w okazałości:




Od producenta:




Skład:



Na buzi:


małe wyjaśnienie: musiałam nieco przerobić maseczkę i wyciąć większe dziurki na oczy, bowiem w oryginalnych otworach nic nie widziałam...

Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na stoisku Mediheal podczas targów urodowych w Warszawie za ok. 27 zł.
  Zapach: przyjemny, delikatny.
 Konsystencja: maska w płacie.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe zawierające 1 maseczkę. 
Wydajność: standardowa dla masek. Jeden ziom w płachcie to jedno użycie.
Działanie: dobre. Zacznę od tego, że moja obecna częstotliwość używania maseczek jest jak najbardziej godna podziwu; taką pielęgnację stosuję bowiem - jak w zegarku - dwa razy w tygodniu, zawsze wieczorem. Nie muszę jakoś specjalnie o tym pamiętać, po prostu mam jakby zadokowane już teraz w głowie, że środa i niedziela wieczór to moje osobiste dni SPA. Wczoraj zatem w łapki me wpadła maska 
 Mediheal z pudrem kalaminowym. I - przyznam się szczerze - jestem bardzo zadowolona z efektów, jakie otrzymałam podczas "seansu" z owym gagatkiem. Przede wszystkim, maseczka, nasączona tymże pudrem, przepięknie oczyściła mi skórę twarzy ze wszystkich suchych skórek. Zauważyłam także zmniejszenie widoczności porów i bardzo przyjemne nawilżenie cery. Do tego nic mnie nie podrażniło ani nie uczuliło. Jedyne co może być mało komfortowe to czas oczekiwania na działanie maseczki; produkt ten trzeba trzymać na buzi aż do zaschnięcia pudru kalaminowego, czyli ok. 50-60 min, co - jeśli kobita się gdzieś spieszy i chce szybko wyglądać oszałamiająco  - może być mało sprzyjające. Dodatkowo malutkim minusikiem jest cena mazidła - ok. 28 zł za jedną maseczkę to naprawdę sporo...  Ale czego nie robi się dla pięknego lica! Myślę, że jest to produkt z pewnością wart zakupu od czasu do czasu. 
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy i Leon

45 komentarzy:

  1. Za tę cenę wolę kupić czyste glinki, które szybciej u mnie działają i są wydajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O długo trzeba trzymać, ale jeśli warto.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wypróbowane mogłabym się skusić :) choć cena nie zacheca

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks good. I have used other masks, but not this one. Calamine is very good for soothing the skin. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz mogłabym kupić, ale cena nie zachęca do trwałego stosowania. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm cena trochę wysoka, ale może skorzystam z jakiejś promocji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczek oczyszczających mam najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love mask 😊 thanks for your review 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej lubię czarne maseczki, ale i tą chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena jak dla mnie jest kosmiczna. Zostanę przy moich maseczkach, które działają równie dobrze a kosztują 1/3...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam 😃
    Nie wiem czy będę miała- mimo że działanie jest niezłe, to nie przepadam za maseczkami w płachcie
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. I did not try this mask, but it was interesting to read about it. Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  13. n ceneo widziłam ją za 15 , ale to i tak sporo jak za maseczkę do jednego użytku :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kilka masek tej marki i wspominam je bardzo dobrze! Muszę zrobić małe zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Una maschera di tutto rispetto. Ciao ciao:)
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie, za drogo. Tak więc sama sprawdziłabym najwyżej przy okazji jakiejś promocji, jeśli nadarzy się fajna obniżka. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz ładne ślepia <3
    Tej maseczki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie cena trochę zaporowa.
    Ale skoro daje takie efekty, to moze kiedy sie skusze.
    Tylko bede musiala sie pozbyc chłopa z domu :) żeby zawału nie dostał.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cenowo wychodzi drogo jak na jedno użycie. Lubię tego typu maseczki, ale częściej używam domowych specyfików lub zwykłej glinki 😉

    OdpowiedzUsuń
  20. Looks interesting! thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam, ponieważ ostatnio ograniczam się tylko do maseczek z alg, które bardzo mi przypasowały!

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie dzień maseczkowy przypada w niedzielę, ale ostatnio z regularnością krucho...

    OdpowiedzUsuń
  23. ¡Hola Kathy!

    Veo que presentas productos cosméticos y me parece genial, se debe cuidar piel desde la juventud, para llegar a mayores con buen aspecto.
    Te dejo mi gratitud y gran estima. Un abrazo lleno de bendiciones para este resto del año y para el que entra. 2020. Que todos tus sueños se vean realizados.

    FELIZ NAVIDAD.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że produkt się sprawdza ale cena faktycznie bardzo wysoka

    OdpowiedzUsuń
  25. Ulala, też z chęcią bym ją wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  26. Maska oczyszczająca będzie jutro. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Looks to be a good mask :)           

    OdpowiedzUsuń
  28. Hola Kathy!! Tomo buena nota de esta mascarilla facial. ¡Fantástico post! Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Love a nice, refreshing mask! Great review!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cena jest naprawdę wysoka. Nie wiem czy się na nią zdecyduje, skoro na rynku są do wyboru tańsze maseczki dające podobny rezultat.

    OdpowiedzUsuń
  31. Una maschera molto buona e utile.
    Tanti auguri per un Santo Natale ricco di pace.
    Un abbraccio
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  32. Raczej wolę maski, które po 10-15 minutach są ściągane, w dodatku w niższej cenie.
    Wątpię, że ją kupię. Prawie 30 złotych za jedno użycie to trochę za dużo dla mnie :) Cieszę się, jednak, że się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tez wydaje mi sie, ze drogo. Chyba odpuszczę

    OdpowiedzUsuń
  34. look excellent...

    Have a great weekend

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru