GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 4 grudnia 2019

2283. Otwarcie sklepu stacjonarnego Notino.pl w Łodzi!

Witajcie!

Dziś post pełen wrażeń.

Otóż w moim kochanym mieście, jeszcze w listopadzie, miało miejsce bardzo zacne wydarzenie.
Notino.pl, czyli najlepsza drogeria internetowa na świecie, rozszerzyła swoją działalność na sklep stacjonarny Notino w Łodzi!

Nie ukrywam, że jak tylko dowiedziałam się o tym fakcie, z miejsca poleciałam do Manufaktury - bo tam został ulokowany sklep Notino.pl - aby zerknąć okiem na ich asortyment.

Na wstępie wita nas pięknie estetyczna witryna sklepu:



Po prawej stronie, od razu przy wejściu, mamy dział z męskimi perfumami:






Tutaj na osobnym standzie wyszczególnione zostały niektóre marki perfum:


Na zdjęciu widzimy m.in. wodę toaletową Lacoste Essential czy słynne Cool Water Davidoffa:



Warto wspomnieć, że pomiędzy perfumami znajdują się pojemniczki z kawą, która służy do drożności zapachowej (potocznie: regeneracji nosa), pomiędzy niuchaniem jednego zapachu a drugiego:




Na środku sklepu znajdują się różne sekcje, np. prezentowa:





Luksusowa pielęgnacja skóry:



Przy kasie możecie znaleźć mniejsze gadżety typu gumki do włosów, pasty do zębów:




Niedaleko kas, po prawej stronie, jest też automat do uiszczania płatności za pomocą kartą (coś jak kasa samoobsługowa):



Po lewej stronie królują zapachy damskie:






Oraz kosmetyki kolorowe z wyższych półek, np. Lancome, YSL czy Clinique:



Znajdziemy tu też miejsce do robienia makijażu:



Sklep stacjonarny Notino.pl to nie tylko perfumy i kosmetyki kolorowe.
To o wiele więcej!

Znajdziemy to również pielęgnacje:





Zapachy do domu:



Kosmetyki do włosów:



I gotowe zestawy upominkowe:



Jeśli jesteście z Łodzi lub okolic to serdecznie zapraszam do odwiedzenia powyższego sklepu.
Asortyment jest naprawdę ogromny, obsługa przemiła - pozdrawiam Was dziewczyny serdecznie - a cały salon jest utrzymany w czystości i estetyce.

Znacie sklep Notino?

Kathy Leonia

38 komentarzy:

  1. Kathy, Notino shops are not in our town. Wonderful store!

    OdpowiedzUsuń
  2. Un negozio da perderci le ore. Ciao kathy. Buona giornata.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks like a great store, but it's not one I know here. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko pięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Seems more fun shop in store than online :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że w innych częściach kraju też się otworzą stacjonarnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Notino, mam nadzieję, że pojawi się także w Toruniu, tymczasem robię zakupy online

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wybiorę się do sklepu stacjonarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ładnie produkty poukładane :) Przejżyście, a nie napchane ile wlezie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie zobaczyć ten sklep, jak będę w Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak będę w Manufakturze w przyszłym tygodniu to muszę zajrzeć do tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda to dobrze, nawet bardzo dobrze. Jeśli Łódź odwiedzę, to i może ten sklep złapię za nogi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko wygląda pięknie i pewnie jeszcze lepiej pachnie. Piękne zdjęcia, będę obserwować następne też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy punkt do odhaczenia na mojej liście podróży. Oczywiście w celu zakupu "pamiątek"... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że mieszkańcy Łodzi będą zadowoleni. 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe , czy u mnie się też pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Un bel negozio.
    Buona giornata.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny wystrój i ta kawa naprawdę niezbędna

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfumeria z prawdziwego zdarzenia , tylko brać kasę i wydawać 🥰 Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja byłam na otwarciu w Warszawie :) jak dla mnie są bezkonkurencyjni ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że pojawi się też we Wrocławiu 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie bym tam pobuszowała, chociaż patrząc na zdjęcia odnoszę wrażenie, że na półkach jest hmmm... dosyć ,,przestrzennie".

    OdpowiedzUsuń
  23. mieszkam w Łodzi, byłam wczoraj w Manufakturze i po raz kolejny zapomniałam że jest tam sklep Notino - następnym razem na pewno tam zajrzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio to głównie na Notino robię zakupy:).

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam ,znam😁
    Chyba czeka mnie wycieczka do Łodzi 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie :). Ja akurat ich sklep od dosyć dawna mam praktycznie pod nosem :P

    OdpowiedzUsuń
  27. I would love to visit the store!

    OdpowiedzUsuń
  28. You are incredibly kind! Thank you.

    Such a beautiful store. The displays are elegantly designed.

    OdpowiedzUsuń
  29. Great store, thanks for the recommendation.

    OdpowiedzUsuń
  30. Trochę mam za daleko do Łodzi :) Z resztą po co mam się na Łódź oglądać, jak w Krakowie już dawno mamy ich sklep stacjonarny? ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zacny asortyment. Też bym chciała coś Davidoffa. Kiedyś dostałam kawe w prezencie od znajomych sygnowana marką Davidoff.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru