GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 24 grudnia 2019

2297. Perfecta AZJAtica White Esencja na noc wypełnienie zmarszczek i silne nawilżenie

Witajcie!

Dziś czas na serum.

Będę mówić o Perfecta AZJAtica White Esencja na noc wypełnienie zmarszczek i silne nawilżenie.

Słowo od producenta: "Esencja o wyjątkowo lekkiej konsystencji stworzona w oparciu o azjatycki rytuał młodości. Daje skórze natychmiastowe uczucie nawilżenia i wygładzenia. Polecana do pielęgnacji skóry wymagającej wypełnienia zmarszczek i silnego nawilżenia. Stanowi doskonałą bazę pod makijaż i przedłuża jego trwałość.

YUZU EXTRACT bogaty w ceramidy ekstrakt z popularnego azjatyckiego cytrusa, nawilża zmniejszając przez- naskórkową utratę wody TEWL oraz wzmacnia działanie barierowe i ochronne skóry. Regeneruje, odbudowuje i wygładza nierówności na jej powierzchni.


JEDWAB extrakt z jedwabiu, tworzy delikatny film chroniący przed przesuszeniem i niekorzystnym wpływem środowiska, wygładza skórę i zmniejsza jej nieregularności. 

ANTIPOLLUTION AGENT otrzymywany w procesie fermentacji roślinnej polisacharyd, tworzy na powierzchni skóry ochronny film – efekt „drugiej skóry” – ochraniając ją przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi i zanieczyszczeniami, jak drobne pyły zawieszone PM2,5 wchodzące w skład smogu."

Produkt w opakowaniu:



Od producenta:








Skład:




W okazałości:






Pipetka:




Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam w Rossmanie za ok. 30 zł.
  Zapach: przyjemny, delikatny, słodko-kwiatowy.
 Konsystencja: lejący się krem.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie szklane, przezroczyste, ze złotym korkiem i granatowymi napisami od producenta. Pojemność: 15 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na ok. trzy miesiące pielęgnacji.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że dawno już nie miałam produktów z marki Perfecta; przy moim trybie życia blogerki kosmetycznej i stosie recenzji do napisania, mam naprawdę sporo gagatków oczekujących na testy... W wyniku tego zdarza mi się zapomnieć o pewnych markach, z którymi wcześniej miałam już styczność. Na szczęście, jakimś dziwnym trafem, na wyjeździe listopadowym, skończyło się moje poprzednie serum. I tak oto musiałam szybko znaleźć jakiś zamiennik. Wybór padł na azjatyckie mazidło z Perfecty. Był to bardzo dobry traf, bowiem produkt zachwycił mnie od pierwszego użycia. Przede wszystkim, uwielbiam powyższego cudaka za szybkie wchłanianie się w naskórek i natychmiastowy wręcz efekt nawilżonej i wyraźnie wypoczętej buzi. Skóra po takim zabiegu prezentuje się świeżo, młodo i wygląda naprawdę promiennie. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam zmniejszenie cieni pod oczami i delikatne wyblurowanie czoła. Warto wspomnieć, że serum bezproblemowo "dogaduje się" z fluidem i korektorem, gdyż nie ciastkuje ani nie roluje tapety w trakcie dnia. Nie mogę zapomnieć o tych, że 
nic mnie nie podrażniło ani nie uczuliło w trakcie używania specyfiku. Jedyne co mi się w nim nie podoba, to niezbyt poręczna pipeta do aplikacji. Nie wiem, czy trafił mi się felerny egzemplarz czy takie było założenie producenta, ale pipeta nie zasysa nic a nic. Zamiast tracić więc na nią czas, odkręcam ową pipetową część i serum wylewam na dłoń, aby następnie zaaplikować mazidło na twarz. Nie jest to jakoś bardzo uciążliwe, ale trochę może denerwować tych niecierpliwych. Nie mniej jednak, produkt polecam. 
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy i Leon

27 komentarzy:

  1. a nie znam tego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kathy, have you started celebrating Christmas? Merry Christmas, dear friend!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful presentation. Merry Christmas! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro polecasz to będę pamiętać o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dalej jak dwa tygodnie temu szukałam serum i polowałam właśnie na to, ale zarówno w Rossmannie, jak i w Naturze widniał napis "brak produktu w magazynie" :( No i wzięłam inne serum, Aloesove chyba się nazywa. Ale to też kiedyś upoluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale być może kiedyś się skuszę, skoro w ogólnym rozrachunku jesteś zadowolona z tego kosmetyku. Miłych i spokojnych świąt. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli rytuał młodości to ja biorę :) Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już dawno nic tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie specyfiki to jeszcze nie dla mnie :)
    Wesołych Świąt, moja Droga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od razu mi się przypomina film "Lejdis" :
    "- Empatia? A tak, cos słyszałam - to chyba jest zupa z Azji.
    - Nie wiem, Monia, z Azji znam tylko peeling"
    :D
    Wesołych Świąt!!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam
    Znam ten ból, tysiąca kosmetyków do przetestowania 😁
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Interessante. Buon Natale:)
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kojarzę zbyt dobrze tej marki. Raczej nie korzystałam z jej produktów.
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh very interesting product!

    OdpowiedzUsuń

  15. Merry Christmas, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  16. perfect brand with perfect result....

    Merry Christmas..

    OdpowiedzUsuń
  17. I was very interested in this cosmetics. Thanks for the review)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, jak już dawno nie miałam niczego z Perfecty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiałam się and tym serum, ale nie kupiłam. Szkoda widać, że jest dobre.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru