GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 29 sierpnia 2019

2214. Miss Sporty Insta Glow Liquid Concealer rozświetlający korektor pod oczy

Witajcie!

Dziś czas na korektor.

Będę mówić o  Miss Sporty Insta Glow Liquid Concealer rozświetlającym korektorze pod oczy.

Słowo od producenta: "Rozświetlający korektor Miss Sporty Insta Glow, ukrywający niedoskonałości i cienie pod oczami."

Produkt w okazałości:






Pędzelek:




Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukty kupiłam w Rossmanie za ok. 14 zł
.
  Zapach: bez zapachu.
 Konsystencja: korektora.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie w charakterze pisaka z pędzelkowym aplikatorem w tonacji kremowej i pomarańczowymi napisami od producenta. Pojemność: 5 ml.

Wydajnośćbardzo dobra. Takie opakowanie starczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że korektor to dla mnie mazidło wielofunkcyjne. Jeśli już mam takowy, to stosuję go nie tylko do zakrycia wyprysków, ale także do ukrycia cieni pod oczami. Mało tego, korektor służy mi również jako baza pod cienie, gdy akurat swojej: Klik! nie mam czasu produkować. Jak się zatem spisał korektor od Miss Sporty 
w każdej z wcześniej wymienionych funkcji? Ano bardzo dobrze, gdyż sprostał wszystkim pokładanym w nim obietnicom. Przede wszystkim, pięknie zakrywał i tuszował drobne wypryski oraz cienie pod oczami; skóra potraktowana tymże mazidłem wyglądała na wypoczętą i zdrową i miło rozświetloną. Pędzelkowy aplikator idealnie sprawował się podczas nakładania specyfiku i bardzo dobrze rozprowadzał mazidło po skórze. Dzięki temu produkt nie zbierał się pod oczami, nie podkreślał suchych skórek. Ponadto, korektor używany jako baza pod cienie, przedłużał trwałość malunków na powiekach aż o pięć godzin! Warto dodać, że aplikacja i wklepywanie specyfiku, dzięki gąbkowemu aplikatorowi, była błyskawiczna i sprawiała mi czystą przyjemność. Mazidło mnie nie podrażniło ani nie uczuliło. Jest wydajne, łatwo dostępne i działające. Polecam.
Ocena: 5/5
Miałyście?

Kathy i Leon

39 komentarzy:

  1. Nie miałem ale widziałem, że mają :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdził. Ta marka ma bardzo zróżnicowane produkty można trafić i na perełki i na buble, ja lubię ich lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbowałabym, ale ja korektora zużywam tak mało, że jedno opakowanie starcza mi na kilka lat aż w końcu wyrzucam bo już się zestarzał. Ostatni korektor kupiłam rok temu, zużyłam jakies 10%, więc jeszcze sporo czasu z nim spędzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że jesteś zadowolona, taki korektor na pewno jest wygodny w używaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. A good concealer is really important.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam kosmetyki Miss Sporty w drogerii i są ciekawe mając przy tym naprawdę rozsądną cenę [Ja planuję się zaopatrzyć w lakiery do paznokci tej marki] Jeżeli chodzi o korektor to nie używam takich rzeczy ale zawsze korzystam z podkładów kryjących ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiałam kiedyś tę markę szczególnie za lakiery do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. It looks so nice, I'd like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie go nie kojarzę, ciekawe jakby się spisał na moich cieniach :P

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę, cena niewysoka, a działa dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie testowałam jeszcze, ale chętnie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego produktu nie miałam, ale lubię te markę

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam i potwierdzam bardzo dobry korektor 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for the recommendation I send you a kiss. And I wish you a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  16. Może się i u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo... w końcu produkt, który mam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam, ale zachęciłas mnie w zmianką o tuszowaniu cieni pod oczami- to moja zmora od liceum chyba :-P Większość korektorów jest niestety dość słaba w tym zakresie. Obecnie używam ten podwójny z Estte i jak na razie sobie fajnie radzi :-) - chętnie jenak wypóbuję tańszą opcję

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam go wcześniej, ale po tak dobrej recenzji zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam, ale chyba zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam korektor w podobnej formie i chociaż jest z innej firmy też sprawdza się dobrze. Chociaż może już czas go wymienić na lepszy model?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wiedzieć, że warto po nie sięgnąć :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzadko kiedy stosuje korektor...

    OdpowiedzUsuń
  25. Będę musiała sobie taki kupić. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru