GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 12 sierpnia 2019

2201. Skin 79 BB Hot Pink Super+ Beblesh Balm Triple Functions krem BB

Witajcie!

Dziś czas na krem BB.

Będę mówić o Skin 79 BB Hot Pink Super+ Beblesh Balm Triple Functions krem BB.

Słowo od producenta: "Skin 79 BB Hot Pink Super+ Beblesh Balm Triple Functions krem BB.

Najchętniej kupowany azjatycki krem BB na polskim rynku. Przeznaczony dla cery poszarzałej, tłustej, przebarwionej. Matte Finish Melting Formula daje naturalne, pudrowe wykończenie makijażu. 

Podwyższony filtr SPF30 chroni skórę przed promieniowaniem. Krem BB Hot Pink działa wybielajaco i przeciwzmarszczkowo."

Produkt w opakowaniu:


  

Od producenta:






W okazałości:





Otworek:



Na dłoni:




Na buzi:





Szczegóły:

Cena i dostępność produkt kupiłam na ezebra.pl za ok. 10 zł, jako miniaturka.
Zapach: delikatny, nieco kwiatowy.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe a'la tubka z elementami ciemnego różu i bieli napisów. Pojemność: 7 g.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na jakieś dwa miesiące.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że to już mój drugi - i na pewno nie ostatni - azjatycki krem BB; wcześniej miałam miniaturkę kremu z tej samej firmy, tylko że pomarańczowego: Klik! I już teraz mogę rzec, że zarówno z jednego jak i z drugiego jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona. Kremik różowy, podobnie jak jego pomarańczowy brat, jest równie przyjemny w aplikacji, jak i w efekcie, jaki daje. Wystarczy bowiem jedna, cienka warstwa mazidła, aby nasza skóra uzyskała zdrowy, naturalny i jednolity wygląd, bez widoczności porów, przebarwień czy zmian trądzikowych. Buzia prezentuje się bardzo świeżo, zdrowo i promiennie, ale bez błyszczenia się typowo olejowego. Czy krem wybiela skórę? Tu bym polemizowała, gdyż z natury już jestem blada i nie zauważyłam różnicy, bym - podczas stosowania powyższego kremu BB - zbielała jeszcze bardziej. Niemniej jednak, to też nie było moim celem, a raczej znalezienie lekkiego i przyjemnego kremu BB na lato, gdy to noszenie ciężkich, kryjących podkładów jest niezbyt mile widziane przez moją skórę. I tu myślę, że moja misja zakończyła się sukcesem, bo kremik BB naniesiony na buzię jest trwały, wydajny i nie waży się w trakcie dnia.  Myślę, że kremy BB ze Skin 79 są naprawdę godne wypróbowania, ale warto skusić się wpierw na ich miniaturkę, zanim sięgniemy po pełnowymiarowe opakowanie, bo nie każdemu efekt BB będzie wystarczający. Polecam!

Ocena: 5/5


Miałyście?


Kathy Leonia

47 komentarzy:

  1. Ładnie prezentuje się na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Really love bb creams for summer!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skin 79 has so good products

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy tych kremach BB nawet Twoja skóra wygląda całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten krem w pełnowymiarowej wersji i bardzo go lubię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety na mojej problematycznej cerze te kremy się nie sprawdzają :(
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się ciągle nie udało wypróbować kremów bb Skin79.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny efekt, kuszą mnie ich kremy.

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam wiele razy pełnowymiarowe wersje różowego , zielonego ślimakowego, gold ale moim nr 1 jest wersja pomarańczowa

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest mega opcja na lato! Chyba najlepszy zaraz po Erborianie krem BB na lato.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukam takiego kremu dla siebie. Mam cerę suchą i wrażliwą. Ten niestety się nie nada, ale pogrzebię w innych kosmetykach tej marki :)!!!
    P.S. Dziękuję za odwiedziny u mnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello, thanks for the information. xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wygląda na buzi. :) Zdjęcia śliczne, cudowne, radosne i nawet romantyczne barwy. :) Pozdrawiam kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tych BB wiele opinii. U niektorych w ogole sie nie sprawdza ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego kremu, ale jeśli kiedyś na niego natrafię, to z czystej ciekawości przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny efekt :) też spróbuję chyba z tą miniaturką.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kremy BB, ale tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt produktu wygląda bardzo naturalnie! Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  20. seems like a good product. Thanks for the review.
    :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam 😀
    Myślę że jednak się skuszę 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  22. Seeing your rating makes me wanna get this but I wonder if this good on oily skin.. hmm.

    OdpowiedzUsuń
  23. I really like the effect of this BB Cream I remember this was one of my first BB Creams
    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam jeszcze kremu BB ze Skin79 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam tego kremu, ale czuję się zachęcona. Co do efektu wybielania, u mnie też by go nie było widać, bo mam jasną karnację. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam kremy bb z skin79! Ja osobiście używam tej wersji pomarańczowej oraz tej z pandą ( jeśli nie testowałaś tych zwierzaczkowych kremów bb od skina to polecam! SZTOS!)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie wygląda. Choć ja jakoś nie wierzę, że coś może pełnić na raz tyle funkcji.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie się prezentuje na skórze :). Z chęcią bym spróbowała, najchętniej kupiłabym kilka miniaturek w różnych wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. W sumie zawsze unikałam kremów BB ale jak gdzieś na niego natrafię to chętnie przetestuję. Dopiero natrafiłam na twój blog, ale chętnie wpadnę jeszcze heh

    OdpowiedzUsuń
  30. Thanks for the recommendation I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszyscy zachwycają się tymi BB kremikami a ja jeszcze nie miałam ich w ręce..Aż dziwne..

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie używam kremów BB, wiec podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Produkty BB nie są dla nas niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam, ale bardzo mnie zachęciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru