GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 2 maja 2019

2127. Efektima myjący mus do mycia ciała malina & olej ryżowy

Witajcie!

Dziś się rozpieścimy owocowo podczas kąpieli.

Będę mówić o Efektima myjącym musie do mycia ciała malina & olej ryżowy.

Słowo od producenta: "Myjący mus do ciała ekstrakt z malin & olej ryżowy."

Produkt w okazałości:



Od producenta:



Skład:



Po otwarciu:




Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępność
produkt dostałam do testów od Efektima. Normalnie można ów produkt ucapić stacjonarnie, gdzie kosztuje ok. 20 zł.

Zapach: piękny, słodki, malinowy.
Konsystencja: jak mus do jedzenia.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, odkręcane, w tonacji czarno- różowo-zielonej z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 200 ml. 
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na dwa miesiące użytkowania.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że - chyba to nie będzie zaskoczenie - wielbię słodkie i kuszące zapachy w kosmetykach pielęgnacyjnych. Nie zliczę już, ile tego typu mazideł zakupiłam nie przez jakieś wspaniałe właściwości, ale przez woń takowych. Mus myjący z 
Efektima należy zdecydowanie do kategorii drugiej; gdy raz go poczujesz, będziesz chcieć więcej i więcej! Coby tu więc dużo mówić - zakochałam się w pięknej, malinowej woni tegoż gagatka od pierwszego niuchnięcia i użycia. Specyfik bowiem nie dość, że pachnie jak malinowy sad, to jeszcze świetnie oczyszcza skórę z brudu i kurzu dnia powszechnego. Po takim rytuale pielęgnacyjnym, czujemy się świeżo i pachnąco na długi czas. Dodatkowo, nasza skóra nie jest przesuszona, tylko - dzięki zawartości oleju kokosowego - miłe nawilżona. Mazidło jest naprawdę wydajne; niewielka ilość wystarczy, by w kontakcie z wodą, produkt zaczął się ładnie pienić i skutecznie myć. Warto wspomnieć, że mus nie uczula, nie podrażnia; może być stosowany nawet i przez wrażliwych skórnie. Poza tym, specyfik jest wydajny, łatwo dostępny i kuszący zapachem aż do ostatniego grama! Polecam gorąco, bo sama na pewno wrócę do tego malinowego cudaka nie raz.
Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia

50 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale ostatnio dużo o nim czytam i chyba się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale on wygląda kusząco! :)
    Życzę miłego długiego weekendu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 200ml na kilka miesięcy użytkowania? Coś co się używa do mycia? Iiii... coś chyba nie ten. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I like the texture and I'm sure that it smells really well.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego rodzaju kosmetyki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda, zapewne się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go jeszcze. W sumie nawet nigdy nie miałam musu do ciała. Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam musu do kąpieli, ale czuję się zaintrygowana.
    Cena plus wydajność dla mnie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedynie o nich słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno też pokochałabym ten mus, lubię takie konsystencje

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę Przerazila mnie konsystencja, ale skoro tak pięknie pachnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się prezentuje☺

    OdpowiedzUsuń
  13. I would love the scent and texture!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak gdzieś znajdę to na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same dobre rzeczy czytam o tym musie do mycia. Zastanawiam sie czy będzie rozszerzona linia o inne zapachy - kokos by mi się marzył.

    OdpowiedzUsuń
  16. What a nice product 😊 Thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Good product!
    Thanks for your sharing ^^
    Xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Kusi mnie ten kosmetyk - zarówno ze względu na zapach, jak i wydajność oraz korzystne działanie. Trzeba będzie się za nim rozejrzeć w sklepach. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię dawać zawsze trochę więcej kosmetyku więc cieszę się, że nie kończy się po 2 użyciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo kusi mnie:) Muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się jego konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale to musi cudownie pachnieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten mus wygląda jak coś do jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawiłaś mnie nim :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Such pretty body mask, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Gracias por la recomendación, te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie lubię takie kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  29. a nice sharing!
    enjoy your day

    OdpowiedzUsuń
  30. Mus wydaje się świetny pod każdym względem, konsystencję ma obłędną, naprawdę wygląda jak pyszny krem malinowy :D a jeszcze tak zachęcająco piszesz o zapachu :)) Koniecznie muszę zakupić :)
    Pozdrawiam ciepło, Agenss :)

    OdpowiedzUsuń
  31. To nie dla mnie, zjadłabym go :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię zapach malin, ale tylko jeśli jest naturalny. Ciekawie brzmi i wygląda ten mus ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam 2 razy już mus do mycia i ta forma jakoś mi nie pasuje .

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja go jeszcze nie miałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że przez telefon nie da się poczuć zapachu.. nie miałam tego produktu.
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Love the color of it and I'm sure it smells wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, looks interesting! i would like to try:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Takie pudełeczko na dwa miesiące? Wow. Naprawde dobra wydajność. To tłumaczy wcale nie niską cenę.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru