GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 29 sierpnia 2018

1889. Revers IDEAL COVER podkład kryjący

Witajcie!

Dziś sobie zrobimy tapetę.

Będę mówić o Revers IDEAL COVER podkład kryjący.

Słowo od producenta: "Podkład IDEAL COVER

Długotrwały podkład silnie kryjący do każdego typu cery. Kremowa formuła idealnie kryje wszelkie niedoskonałości skóry, także blizny potrądzikowe, znamiona, przebarwienia oraz widoczne naczynka i rozszerzone pory. Zapewnia naturalny efekt makijażu. Posiada filtr ochronny SPF."

Produkt w okazałości:



Mój to numer 05:





Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Na twarzy:



Zacznę od tego, że kryjących podkładów nie miałam za wiele.
Zawsze byłam bowiem nastawiona do nich nieco negatywnie, gdyż sądziłam, że zrobią mi na twarzy przysłowiową tapetę.

Na szczęście podkład kryjący IDEAL COVER okazał się być wcale nie "tapetowy", tylko  lekki i przyjemny.
Produkt kryje co prawda bardzo dobrze i wszelakie niedoskonałości czy pieprzyki zakryje, ale nie jest to uczucie oblepiające czy też nieprzyjemne.

Nie zauważyłam także efektu zapchania w postaci wysypu niedoskonałości.

Podkład kryjący IDEAL COVER to jakby moja druga skóra, która świetnie się stapia z kremem czy bazą pod makijaż i nie roluje ani też nie ciastkuje w ciągu dnia.

Co do trwałości produktu, to - jak w przypadku mojej tłustej cery - spisuje się on całkiem poprawnie, bo na buzi wytrzymuje ok. 5-6 godzin.
Potem wymaga delikatnego poprawienia pudrem.

Niemniej jednak, jest to na tyle nieszkodliwe działanie, że nie przeszkadza mi to.

Podkład kryjący IDEAL COVER nr 05 kosztuje ok. 20 zł, ma 30 ml pojemności i można go znaleźć na stronie z produktami  Revers.

Miałyście?

Kathy Leonia

33 komentarze:

  1. Obiecałam sobie, że nie kupię żadnych nowych kosmetyków, dopóki nie wykorzystam swoich zapasów. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go mam jeszcze podkład który chce dokończyć a że były teraz upały to mało kiedy go używałam :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje siostry używają jakiś podkładów ale nie wiem jakich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś taki różowy... nie znoszę różowych podkładów. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie używałam podkładu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby wygląda ok, ale jakoś mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też z kryjącymi kosmetykami nie mam dużego doświadczenia. myślę, że Twoja buźka bez żadnego krycia wygląda doskonale

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,że nie jest to ciężki podkład i nie robi z twarzy tzw tapety :-)
    Nigdy go nie uzywałam, ale z checia przetestowałabym próbkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I really like the way it looks on you.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na kryjący to średnio kryje :P Ale podoba mi sięmokre wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nic z tej firmy, ale na Twojej twarzy wygląda świetnie, no i cena jest bardzo zadowalająca, więc nie mówię mu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda na skórze, tak świetliście i promiennie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam takich produktów, ale widzę, że wygląda na twarzy naprawdę fajnie. :) Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba mam ten podkład w zapasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejna dobra opinia o tym produkcie, nie sposób przejść obojętnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie dobre krycie to podstawa, więc z chęcią mu się przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym wypróbowała ten kosmetyk.
    Mam skórę mieszaną, ciekawe jak spisywałby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba całkiem dobrze sprawdził się ten ten podkład u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przyznam szczerze, że nie znam tej marki :) ale widać że podkład jest godny uwagi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Markę znam, ale podkładu nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesting review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używam podkładów, więc tego nie znam, ale efekt bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  23. To mi przypomniało (odległe skojarzenie, ale mogło byc gorzej ;p), że muszę kupić tusz do rzęs. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Sounds very interesting! Thanks a lot for sharing dear)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru