GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 13 sierpnia 2018

1873. Catzy Healing Shampoo Herbal szampon przeciwłupieżony z pirytionanu cynku do włosów normalnych i przetłuszczających się

Witajcie!

Dziś podumamy o szamponie przeciwłupieżowym.

Będę mówić o Catzy Healing Shampoo Herbal szampon przeciwłupieżony z pirytionanu cynku do włosów normalnych i przetłuszczających się.

Słowo od producenta: "Przeznaczenie: Healing Shampoo Herbal jest przeznaczony do stosowania w przypadku łupieżu i włosów silnie przetłuszczających się. 

Charakterystyka: Szampon zawiera substancję aktywną, pirytionian cynku w stężeniu 1%. Ilość zastosowanego związku sprawia, że produkt działa bardzo skutecznie w walce z łupieżem i jego następstwami. Pirytionian cynku jest substancją o działaniu przeciwbakteryjnym i grzybostatycznym, hamuje rozwój szkodliwych patogenów. Badania mykologiczne zostały przeprowadzone z udziałem szczepów z rodzaju Candida, pochodzących od probantów. 

Wyniki badań potwierdzają deklarowane właściwości. Healing Shampoo starannie oczyszcza skórę głowy i eliminuje łupież. Poza właściwościami przeciwłupieżowymi, pielęgnuje włosy, nadaje im blask, miękkość i puszystość. Ma przyjemny, migdałowy zapach. Odpowiednio dobrana receptura, sprawia, że zmniejsza nadmierne wydzielanie sebum, jest delikatny i działa kojąco na skórę."

Produkt w opakowaniu (do włosów normalnych):







Od producenta:



Skład:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Zinc Pyrithione, Carbomer, Sodium Chloride, Parfum, Cl 42080, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Otworek:



Na dłoni:




A teraz szampon do włosów przetłuszczających się:






Od producenta:



Skład:





Otworek:




Na dłoni:



Zacznę od tego, że szampony łupieżowe kojarzą mi się niezmiernie z moim nieszczęsnym ŁZS...

Jak wiecie, mój zaleczony ŁZS powrócił znowu.
Stres, emocje, dużo pracy...
To idealny czynniki do łuski, łupieżu i wypadania włosów.

Na szczęście z odsieczą przybyły do mnie szampony z  Catzy.

I już po dwóch tygodniach używania widzę pozytywne efekty wypływające z owych gagatków.

Szampon czerwony - do włosów normalnych - przede wszystkim koi mi skórę głowy i nawilża ją, sprawiając, że nie jest wysuszona i podatna na powstawanie łuski.

Dzięki temu brzydkie, żółte porcje tłustego łupieżą są w coraz mniejszej ilości i powoli ustępują miejsca zdrowej skórze głowy.
Zauważyłam także, że skóra głowy mi się mniej przetłuszcza i jest dłużej świeża, mimo porażających upałów.

Szampon nie plącze włosów, jest delikatny dla nich.
Dobrze się pieni oraz rozprowadza po całej głowie.

Warto dodać, że produkt nie uczulił mnie, ani nie podrażnił.

Jestem nim pozytywnie zaskoczona i będę stosowała go zapobiegawczo, aby koszmar ŁZS już nigdy więcej do mnie nie powrócił.

Szampon Catzy kosztuje ok. 15 zł, ma 200 ml i można go dostać tu: Klik! oraz w aptekach.

Miałyście?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. Mam problem z łuską i przetłuszczającymi się włosami, więc chętnie wypróbuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam je oba, ale czekają na swoje użycie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co czytałam LZS niemal zawsze wraca... tego się człowiek nie jest wstanie raz na zawsze pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej marce

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie przydał by się ten do włosów przetluszczajacych 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie potrzebuję takiego mocnego szamponu ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Od kiedy jestem bardziej wyczulona na reakcje mojej skóry głowy, jakoś nie muszę już sięgać o przeciwłupieżowe gagatki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. I think the red one would be a perfect option for me.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczescie nigdy nie miałam problemu z łupieżem, ale Twoja recenzja na pewno przyda się osobom cierpiącym na tę dolegliwość

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie testowałam zaprezentowanych szamponów.
    Najważniejsze, że szampony sprawdziły się u Ciebie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. o teraz by mi się przydał ten szampon, bo rzucił mi się łupież właśnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post dear.
    Thanks for sharing♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja muszę wybierać nawilżające lub do farbowanych. Mam strasznie suche włosy...

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesting product, could be good for me.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele blogerek pisze teraz o tych szamponach. Na szczęście na razie nie borykam się z łupieżem ani przetłuszczaniem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam o nich ostatnio kilka razy i właśnie byłam ciekawa, jak się sprawdzą przy typowym łupieżu lub ŁZS itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnio dużo tych produktów na blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaskoczona jestem że u ciebie się szampony sprawdziły z tego względu że u osób z wrażliwą skórą głowy czytałam recenzje że ich swędziało i szczypało.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful products, great review:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru