GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 16 sierpnia 2018

1876. Perfecta AZJAtica azjatycki rytuał młodości lekki krem na dzień i na noc

Witajcie!

Dziś się pokremujemy.

Będę mówić o Perfecta AZJAtica azjatycki rytuał młodości lekki krem na dzień i na noc.

Słowo od producenta: "AZJAtica, lekki krem  na dzień i na noc. Azjatycki rytuał młodości - odmłodzenie, silne nawilżenie.
Lekki krem o jedwabistej konsystencji stworzony w oparciu o azjatycki rytuał młodości. Daje skórze natychmiastowe uczucie nawilżenia i wygładzenia. Polecany do pielęgnacji skóry wymagającej odmłodzenia i silnego nawilżenia. Stanowi doskonałą bazę pod makijaż i przedłuża jego trwałość.

  • Yuzu Extract bogaty w ceramidy extrakt z popularnego azjatyckiego cytrusa, nawilża, zmniejszając przeznaskórkową utratę wody TEWL oraz wzmacnia działanie barierowe i ochronne skóry. Regeneruje, odbudowuje i wygładza nierówności na jej powierzchni.
  • Multihialuron drobno- i wielocząsteczkowy kwas hialuronowy, silnie nawilża dając szybki i długotrwały efekt nawilżenia, dodatkowo kontroluje równowagę wodną w komórkach poprzez przyciąganie i utrzymanie cząsteczek wody w skórze. Działa przeciwzmarszczkowo.
  • Antipollution Agent otrzymywany w procesie fermentacji roślinnej polisacharyd, tworzy na powierzchni skóry ochronny film - efekt "drugiej skóry" - ochraniając ją przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi i zanieczyszczeniami, jak drobne pyły zawieszone PM2,5 wchodzące w skład smogu.

Perfecta AZJAtica to nowatorska linia kosmetyków oparta na azjatyckim podejściu do sztuki pielęgnacji. Gwarantuje zachowanie młodości dzięki długotrwałemu, wieloetapowemu nawilżeniu skóry. Perfecta AZJAtica to nowoczesne, lekkie konsystencje kosmetyków, które stosowane warstwowo, jeden na drugi, tworzą kompletny azjatycki rytuał młodości.

Azjatycki rytuał młodości
  • Krok 1-Lotion-Primer na dzień i na noc - silnie nawilżenie i detox
  • Krok 2 -Esencja na dzień i na noc - silnie nawilżenie i wypełnienie zmarszczek
  • Krok 3-Krem pod oczy i na powieki na dzień i na noc - silne nawilżenie oraz redukcja cieni i worków pod oczami
  • Krok 4 -Krem na dzień i na noc - Lekki Krem silne nawilżenie i odmłodzenie lub Krem-Olejek silne nawilżenie i regeneracja."

Mazidło w opakowaniu:



Od producenta:





Skład:



W pudełku:




Po otwarciu:



Na dłoni:



Zacznę od tego, że uwielbiam kosmetyki Dax Cosmetics do pielęgnacji mej skóry.

Szczególnie przypadła mi do gustu linia Perfecta, która nie dość, że daje radę z moją wiecznie tłustą i świecącą się skórą, to jeszcze ma działanie przeciwzmarszczkowe.

Linia AZJAtica to dla mnie nowość, jeśli chodzi o kremy na dzień i na noc.
Nie powiem, że byłam nimi zaciekawiona już od samego początku ich wejścia do drogerii, szczególnie, że składy mazideł jak i obietnice producenta były zacne.

I - jak to bywa w przypadku kosmetyków tej marki - nie zawiodłam się ani trochę.

A wręcz pokochałam te krem miłością wielką.

Czemu?

A temu, że świetnie nawilża i odżywia moją skórę.
Mimo upałów i intensywnego trybu życia, moja facjata wyglądała zawsze świeżo i promiennie, bez względu na to czy spałam 3 godziny czy 7.
Zmarszczki były mniej widoczne, cienie pod oczami praktycznie zerowe, a spojrzenie jasne i przenikliwe.

Dodatkowo, odwieczny problem "oleju" na buzi zniknął jak za dotknięciem magicznej różdżki.
Skóra jakby sama z siebie produkowała mniej sebum, a co za tym idzie, mniej się świeciła.

Produkt mnie nie zapchał, ani nie uczulił.

Szybko się wchłaniał, cudownie pachniał i ładnie współpracował z podkładem i pudrem.

Polecam szczerze powyższego cudaka, bo jest on naprawdę wydajny, tani i łatwo dostępny.

Produkt kosztuje ok. 30 zł, ma 50 ml pojemności i można go dostać na stronie z kosmetykami Perfecta.

Miałyście?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Kusi mnie, że tak cudownie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przymierzam się do kupienia całej serii...

    OdpowiedzUsuń
  3. Być może dam się namówić. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka jest mi znana ale tylko tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa seria i nie wykluczam, że spróbuję właśnie tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam, ale po Twojej recenzji chętnie po nie sięgnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, że jesteś zadowolona :) ja śpię niestety bardzo mało ale z drugiej strony nie rzuca się to w oczy na mojej twarzy

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam, ale ogólnie lubię kosmetyki z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam, ale recenzja mnie przekonała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam żadnego kremu do twarzy z Perfecty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love that kind of textures to use in summer!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale tym nawilżaniem kusisz!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jego wydajność mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pod koniec wpisu masz dribny blad 30ml/30zł

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam i lubię tą firmę :) Na kremik się skuszę :)
    Błąd Ci się zakradł jak juz zauważyła Aneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale kusząca sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. spoko :D ale wydaje mi się, że teraz na rynku będą pojawiać się tylko 'azjatyckie' produkty, które pewnie takie nawet nie są :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że się sprawdził :D Mi skład za bardzo nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od razu mi się film "Lejdis" przypomniał. ;) "z Azji znam tylko peeling". ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. As usual very interesting! Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  21. Very informational, thank you! I might try this product out.

    OdpowiedzUsuń
  22. z chęcią wypróbuję, bo też lubię perfectę

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru