GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 20 sierpnia 2018

1880. Revers Show Glow Lip Lacquer lakier do ust

Witajcie!

Dziś pozachwycamy się błyszczykiem do ust.

Będzie to Revers SHOW GLOW LIP LACQUER lakier do ust.

Słowo od producenta: "SHOW GLOW LIP LACQUER, innowacyjny lakier do ust łączący w sobie trwałość pigmentów i głębię kolorów szminki z metalicznym efektem GLOW. Jego kremowa formuła nakłada się niewiarygodnie łatwo i pokrywa usta lśniącym, wielowymiarowym kolorem pełnym blasku. 

Produkt zawiera mieniące się, odbijające światło pigmenty, które zapewniają intensywnie błyszczący, metaliczny efekt na ustach. Twoje usta będą wydawały się pełniejsze i większe.
SHOW GLOW posiada wyjątkowy, precyzyjny aplikator, który perfekcyjnie rozprowadza kosmetyk na ustach."

Mazidło w okazałości:




Od producenta:



Aplikator:



Na dłoni:



Na ustach:



Zacznę od tego, że z zasady nie lubię błyszczyków.

Bo się ciapią, szybko z ust znikają i niemiłosiernie lepią wszystko i wszystkich dookoła.

Zatem początkowo miałam pewne obawy co do tegoż SHOW GLOW LIP LACQUER lakier do ust.
Niemniej jednak mówię, a co mi tam.
Spróbujemy - zobaczymy.

I całe szczęście, bowiem - o dziwo - błyszczyk ów naprawdę daje radę.

Ba, powiem więcej - tak ślicznego, intensywnego i soczystego odcienia już dawno nie miałam na wargach swych.
To kolor złocistej czerwieni, która nałożona na matową pomadkę czy szminkę daje efekt WOW.
Prawdziwy SHOW GLOW.

SHOW GLOW LIP LACQUER lakier do ust nie lepi się jak zwykłe błyszczyki i nie klei jak guma balonowa.
Produkt nie jest co prawda trwały i znika w starciu z jedzeniem czy piciem, ale i tak go lubię.

Oprócz ładnego odcienia, jego zapach jest także prześliczny.
Słodki, kuszący, ale naturalny, bez sztucznej domieszki.

Myślę, że warto skosztować tego cudaka na własnych ustach zwłaszcza, że nie podrażnia, nie uczula ani nie podkreśla suchych skórek.

SHOW GLOW LIP LACQUER lakier do ust kosztuje ok. 12 zł, ma 5,5 ml pojemności i można go dostać na stronach z kosmetykami Revers.

Miałyście?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. Nie trwałość produktu mnie zniechęca. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Błyszczyk jak błyszczyk.. klei się do wszystkiego. Ja z zasady dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam błyszczyki lubię też takie kolory więc ten jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, nie używam błyszczyków, ale muszę przyznać, że bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam takich.... nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie koniecznie moja bajka, choć u Ciebie fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor i jaki połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, raczej nie dla mnie ;) Ostatnio pozbyłam się wszystkich błyszczyków z mojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam lakieru do ust, ale przyznam, że bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem zwolenniczką błyszczyków oraz innych malowideł na ustach, ale z chęcią bym wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny i tani więcmogłabym się wokł niego zakręcić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś czuję, że mazideł do ust to masz min. 50 szt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochana w matach, mogę tylko podziwiać u Ciebie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie moj kolor co parwda ale chetnie bym spróbowała tylko zdecydowanie mocniejszy kolor, czerwiec to nie moj kolor jesli chodzi o usta

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czerwiec tylko czerwien

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam, ale ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezentuje sie naprawde fajnie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Such a beautiful colour and looks great on you

    OdpowiedzUsuń
  20. nie przepadam za błyszczykami :) zdecydowanie wolę mat :) ale ten ma śliczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru