GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 17 sierpnia 2018

1877. Na piątek!

Witajcie!

Dziś czas na coś dobrego.

Oto moja porcja szczęścia:



Uwielbiam lody mleczne.
Owocowe - oprócz truskawki - mnie nie przekonują.

Zatem gdy tylko w lodziarni Sowa zobaczyłam moje ukochane smaki: Raffaello i słony karmel, nie mogłam się im oprzeć.

To po prostu czysta bajka i poezja.

Wyraziste w smaku, idealnie kremowe, z wiórkami kokosowymi i ziarnkami karmelu wprost rozpływają się w ustach.
Do tego kruchy, świeży wafelek...

Cukiernia Sowa po raz kolejny udowadnia, że jest moją ulubioną wytwórnią słodyczy, zarówno jeśli chodzi o ciasta jak i o lody.

A Wy co dziś jeść będziecie?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Kocham lody:)) śmietankowe czy owocowe pochłone wszystkie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham sorbety! Mogłabym jeść kilogramami. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lody jem bardzo, bardzo rzadko. Można powiedzieć, że ich nie jem a jak już to na prawdę musze mieć na nie ochotę ;P Jakoś nigdy nie przepadałam za lodami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również odwiedzam Cię z kubkiem kawy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię lody, ale po nich zawsze mam problemy z gardłem, także muszę uważać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lody, też jadłam ten i smaku solonego karmelu, magia! I tak samo nie lubię lodów truskawkowych. Kompletnie mnie one nie przekonują, tak jak truskawkowe jogurtu, budynek itp , ale same owoce lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio kocham ich mascarpone z czarną porzeczką :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm... Jak to apetycznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mniamm pychotka, ja jestem zakochana w lodach ciasteczkowych i wiśniowych - lody jak dawniej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio cały czas mam smaki na lody i to ogromne aż dziwne. :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealne na każdy dzień tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak będziesz kiedyś w Nisku idź do Suchojada, najlepszelody jajeczne pod słońcem:D z koleei w Lbn trzeba spróbować Lodów z Jajem.. najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie lody muszą być codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno już nie jadłam lodów.

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja poprosze taką porcyjkę szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też lody, latem obowiązkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zjadłam dzis loda kawowego 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam smak Rafaello i słony karmel, zawsze gdy są te smaki to nie mogę się powstrzymać!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru