GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 5 sierpnia 2018

1865. Zmiany, zmiany

Witajcie!

Dziś nieco prywaty.

Otóż w mym żywocie szykują się zmiany.
I to spore.

Osoby śledzące mnie Instagramie, widzę już, że na palcu serdecznym mej prawej dłoni zagościł pierścionek.
Dla tych więc z Was, co tego nie widzieli, informuję zatem, że to wyjątkowy pierścień.
Bardzo bliski mojego sercu.

W zeszłym tygodniu bowiem dokładnie o 21:00 się zaręczyłam.
Z osobą, która za rok z chłopa narzeczonego stanie się moim mężem.

Nie będę się wdawać w szczegóły tej znajomości, bo nie lubię pisać o rzeczach prywatnych, ale powiem Wam jedno.

Jeśli poznacie tego Kogoś, kto jest Wam przeznaczony, będziecie o tym wiedzieć.
To się czuje od samego początku.
Nieważne, czy znacie się miesiąc, dwa czy pięć.
Takie odczucia i prądy pojawiają od razu.

Tak też było z Nami.

Pierwsze spojrzenie, pierwszy uśmiech, pierwszy pocałunek.
I już wiedziałam, że to jest Ten właściwy.

Dlatego też wszystko ma swój czas i swoje miejsce.

I na każdego przyjdzie pora.

A jak to było z Wami?

Kathy Leonia




39 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę dużo miłości. My, gdy się spotkaliśmy pierwszy raz, to już wiedziała, iż z żadnym innym spotykać się więcej nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życze wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Życzę dużo szczęścia i udanego związku! 😊😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :) cieszę się Twoim szczęściem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wciąż czekam ;) Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację, a mi mija właśnie 9 lat razem i 6 lat po ślubie ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Z nami było podobnie. Wszedł do mojej pracy. Niewinna wymiana uśmiechów i poszło :p pomimo różnych przeciwności losu.

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku, a ja myślałam, że cierpisz z powodu złamanego serca, jestem nie na bieżąco, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) Ja jak swojego poznałam pomyślałam "ee, nic z tego nie będzie" :D a zaraz będzie 10 lat ( :O )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Wam dużo miłości, i przede wszystkim gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie do zaręczyn jeszcze troche, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierścionek widziałam :) Jeszcze raz gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Bardzo się cieszę z Twojego szczęścia. :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah... oby się wszystko ułożyło!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Gratulacje! Domyślam się, jak wiele radości powodują u Was te "wielkie" zmiany :) U mnie i mojego K było dość podobnie, od razu wiedziałam, że K to TEN. I niemal od pierwszej randki jesteśmy nierozłączni. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To cudowna wiadomość kochana, najszczersze gratulacje! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru