GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 22 sierpnia 2018

1882. Kilka słów o UniWigs.com!

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z postem włosowym.


Today comes a time for a hair.


Będzie to pogadanka na temat sklepu internetowego z akcesoriami włosowymi UniWigs.


It will be a talk about the online store with different hair accessories  - 
UniWigs.

Ów przybytek oferuje przede wszystkim peruki różnej maści i wzorów, a także tzw. doczepy włosowe.

Znajdziecie tu także peruki, które są wykonane z najwyższej jakości ludzkich włosów, odpowiednio wcześniej poddanych obróbce i oczyszczeniu. 

That online shop offers wigs of various shades and patterns, as well as hair extensionsHere you can find wigs which are made with the highest quality human hair wigs , respectively, previously treated and purified. 


Mały przegląd wśród najładniejszych moim zdaniem produktów sklepu 
UniWigs.

Small overview of the prettiest - in my opinion - products store 
UniWigs.

Najpierw przyjrzyjmy się blond kręconym doczepkom:


Let's start with the blond, curly extensions
:




Klik!









Then black one:


And here is a brown wig:

Lub blond:

Or blond:

Istny raj dla włosomaniaczek pragnących udoskonalić włosową naturę swą!

It is a paradise for all girls who are in love with hair staff!


Ja jestem oczarowana zawartością i bogactwem peruk oraz klipsów z możliwością przedłużenia włosów.

I mam chrapkę na przetestowanie jakiejś fryzury z powyższych fotografii.

I am charmed by the richness of content and wigs and clips with possibility of extension hair.

I have my eye on some hairstyles from these photographs.


A Wy nosiliście kiedyś peruki czy przedłużane włosy?


Have you ever carried wigs or hair extensions?

Kathy i włosowy Leon

PS. Dla zainteresowanych:

For more informations:



30 komentarzy:

  1. Nie nosiłam nigdy doczepów. Jakoś nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam doczepów, jakoś nie na moje nerwy ich zakładanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie nosiłam i nosić raczej nie będę. Wszelkiej sztuczności mówię NIE. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie nosiłam i chciałabym uzyskać taki efekt, ale z moich własnych włosów, które chciałabym żeby urosły 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam sobie raz z ciekawości doczepy z ali - oczywiście jakość kiepska, ale tego się spodziewałam. Założyłam raz i muszę przyznać, że było mi na głowie strasznie ciężko. Więc chyba dodatkowe kg na głowie są nie dla mnie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa,ale nigdy nie potrzebowalam przedluzanych ani peruk,mam swoje dlugie i zdrowe 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello, thanks for the information.

    OdpowiedzUsuń
  8. wolę swoje włosy niż doczepki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Doczepy i peruki, to nie dla mnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś to nie moje klimaty, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. takie doczepy są fantastyczne, dzięki nim każda z nas może mieć długie lub gęste włosy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sprawa, aby od czasu do czasu cos zmienic w swoim wygladzie bez zbytniej ingerencji w nasze włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są takie dopinki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nie skorzystam wolę naturalność :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja jestem ciekawa, jak byłoby mi w kolorze blond... może peruka to nie taka zła sprawa:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna rzecz, kiedyś nosiłam ale tylko doczepiane kolorowe pasemka, lubiła eksperymentować i co chwile zmieniać kolor. Przy dobrej jakości nie widać, że są doczepiane.

    OdpowiedzUsuń
  17. w sumie doczepy mnie mega ciekawią ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym roku zapuszczam swoje, żeby mieć dłuższe, bo w sumie średniej długości już mam. Od stycznia. Raz podcięłam końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdybym miała kupować sobie perukę, to rude loki do pasa. Jak szaleć, to szaleć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Testowałam kiedyś doczepki, ale bardzo źle się w nich czułam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niby fajne, ale bałabym się gdzieś wyjść ze sztucznymi kłakami na głowie w obawie, że mi odpadną, czy coś ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie chciałoby mi się z tym bawić chyba.

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for sharing. I like to use wigs for Holloween.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasami dla zabawy lub dla sprawdzenia jakbym nam było w jakich włosach można ubrać taką perukę ale ogólnie dla mnie nie jest to niezbędnik :) takie na chwilę tylko

    OdpowiedzUsuń
  25. Doczepów nie nosiłam, bo nigdy nie czułam potrzeby. Peruki chętnie bym przymierzyła, aby zobaczyć, czy dobrze byloby mi w blondzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie nosiłam nigdy doczepianych włosów ani peruk.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie miałam doczepek, choć efektu jestem ciekawa :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru