GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 14 sierpnia 2018

1874. Revers zapachowa mgiełka do ciała BODY MIST MAJESTIC SPACE Jasmine & Honeysuckle

Witajcie!

Dziś czas na coś pięknie pachnącego.

Zapodam Wam słówko o Revers zapachowej mgiełce do ciała BODY MIST  MAJESTIC SPACE Jasmine & Honeysuckle.

Słowo od producenta: "Perfumowana Mgiełka do ciała BODY MIST
MAJESTIC SPACE Jasmine & Honeysuckle
Zmysłowa woń kwiatów jaśminu i tajemniczego wiciokrzewu pobudzą Twoje zmysły, a skórze zapewnią fantastyczne uczucie odświeżenia. Mgiełka do ciała szybko się wchłonie, pozostawiając tylko subtelny zapach na Twojej skórze. Soczysty melon i słodkie maliny przeniosą Cię do wiosennego ogrodu pełnego słońca. Idealnie sprawdzi się latem, przynosząc odświeżenie i przyjemny chłód.
NUTY GŁOWY: Melon, Lychee, Czarna Porzeczka
NUTY SERCA: Brzoskwinia, Róża, Jasmin, Wiciokrzew
NUTY BAZY: Malina, Cedr, Słodkie Piżmo
Wyjątkowo trwałe zapachy Mgiełek do ciała LOTUS PARFUMS, otulą Twoją skórę bogactwem zapachów. Będą też odpowiednie do pomieszczeń lub pościeli.
- idealne na ciepłe dni
- otulają skórę mgiełką aromatycznych kropelek
- idealne do odświeżenia pomieszczeń i pościeli
- szybko się wchłaniają
- nie pozostawiają śladów na skórze i ubraniach
- zapach pozostaje z Tobą na bardzo długo
Nasz trik:
W gorące dni, aby zwiększyć wrażenie niezwykłego orzeźwienia przechowuj mgiełkę w lodówce i stosuj schłodzoną bezpośrednio na skórę.
Jak stosować?
Do ciała – rozpyl mgiełkę po całym ciele i poczekaj aż się wchłonie
W pomieszczeniach – trzymając butelkę pionowo i z dala od twarzy, rozpyl mgiełkę 2-3 razy w kierunku środka pomieszczenia
Do pościeli/prześcieradeł – trzymając butelkę 20-30 cm od pościeli, rozpyl mgiełkę 2-3 razy."

Produkt w okazałości:




Otworek:



Zacznę od tego, że latem mój gust perfumeryjny się zmienia.

Z woni drapieżnych, ostrych, piżmowych rezygnuję na rzecz czegoś delikatnego, zwiewnego, słodkiego.

Właśnie taka jest zapachowa mgiełka do ciała BODY MIST  MAJESTIC SPACE Jasmine & Honeysuckle .

Dla niektórych połączenie jaśminu, wiciokrzewu i maliny może być otumaniające, ale nie dla mnie.
W kompozycji zapachowej specyfiku jest także jeszcze i czarna porzeczka, która orzeźwia i ochładza całość zapachu, co daje przysłowiowego kopa do działania.

Zapachowej mgiełki do ciała BODY MIST  MAJESTIC SPACE Jasmine & Honeysuckle używam różnie.
Stosuję ją jako odświeżacz powietrza w pokoju w domu/pracy oraz jako mgiełkę zapachową do ciała.
Produkt sprawdzi się także jako odświeżacz do pościeli czy ubrań.

Każdy znajdzie dla tego gagatka jakieś zastosowania, bowiem nie brudzi on ani nie plami ubrań czy poszewek, a na skórze szybko wysycha.

Sam zapach utrzymuje się zaskakująco długo i ładnie się rozwija w ciągu, a jego woń wyczuwam nawet 4-5 godzin od momentu pierwszego psiknięcia.

Polecam Wam serdecznie  zapachową mgiełkę do ciała BODY MIST  MAJESTIC SPACE Jasmine & Honeysuckle.
Na pewno chwile z nią będą niezwykle przyjemne w doznaniach i aromatyczne.

Zapachowa mgiełka do ciała BODY MIST  MAJESTIC SPACE Jasmine & Honeysuckle kosztuje ok. 15 zł, ma 210 ml pojemności i można go dostać na stronie z kosmetykami Revers.

Miałyście?

Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. Latem często stosuję mgiełki, fajny patent z tą lodówką jakoś nie wpadłam na niego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam i nie stosuje takich mgiełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie słodki musi być ten zapach... jeszcze jaśmin.. fuj! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam na IG te mgiełki, bardzo mi się opakowania podobają. Mam ochotę wypróbować :) Myślę, że tę mogłabym polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz,że nigdy nie miałam mgiełek zapachowych ?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że mają w swojej ofercie mgiełki zapachowe. Muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pewna, że to mój zapach, a trwałość lepsza niż je jednych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobna jest do tych od Victoria Secret. Wpadnij i do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oprawa graficzna bardzo przypomina te mgiełki od Victoria's Secret :D A dopiero niedawno dowiedziałam się, że Revers ma coś takiego w swoim asortmencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks fantastic! It remains me too Victoria's Secret ones.

    OdpowiedzUsuń
  11. osobiście nie przepadam za mgiełkamii, ale dobrze, że Ty polubiłaś się z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam mgiełki :D Tej jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wersje truskawka, z szampanem, całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
  14. W lato lubię stosować mgiełki. Tej nie miałam i firmę też w sumie nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe, jak pachnie na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś dawno dawno temu używałam mgiełki z Avon, ale teraz jakoś mi nie po drodze z mgiełkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz spotykam się z mgiełką o tak długiej trwałości... ciekawa!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie mgiełki, jednak jaśmin to nie mój ulubiony zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam mgiełki! :D <3 osttanio wyhaczyłam w HEBE ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiciokrzew uwielbiam i ciekawa jestem jak się prezentuje w takim towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogólnie to wolę perfumy, ale często używam takich mgiełek - zwłaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mgiełki lubię, ale tej nie znam. Latem bardzo często po nie sięgam, ale nie dla zapachu, a dla przyjemnego chłodu 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam, ale podoba mi się :)
    Jestem ciekawa zapachu na żywo ^^ I za taką cenę to strasznie kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A to bym chciała, głównie z powodu jaśminu. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Very in depth review, I really like it! This is definitely getting on my wishlist ))

    OdpowiedzUsuń
  26. Interesujący musi być ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh mgiełek nigdy za dużo. Chętnie wypróbuję i tę na sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru