.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

drugi blog: http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od jakiegoś czasu mam pewien denerwujący problem z aktualizacją nowych wpisów na liście czytelniczej, natomiast - bez obaw - nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

Pragnę dodać ponadto, że z racji na zmianę szablonu, niektóre posty - zwłaszcza recenzje - pozostały jeszcze w tle kodu i koloru HTML ze starego szablonu.
Pracuję nad ujednoliceniem całości.
TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

czwartek, 22 grudnia 2016

1297. Recenzja: Celia Elegance kremowa pomadka nawilżająca

Witajcie!

Dziś sobie usta pokolorujemy.

Będę mówić o Celia Elegance kremowych pomadkach nawilżających.

Słowo od producenta: "Pomadka Celia Elegance to kremowa pomadka nawilżająca, która nadaje ustom piękny, naturalny kolor i delikatny blask. Jest dostępna w 12 klasycznych, ponadczasowych i zawsze modnych kolorach. Zawiera składniki nawilżające i odżywcze, takie jak kompleks witamin AEF, wyciąg z kwiatu rozmarynu czy olej z pestek słonecznika, dzięki czemu daje efekt zmiękczonych i nawilżonych ust. Jest łatwa w aplikacji i zapewnia subtelny efekt przez wiele godzin."

Bohaterka w opakowaniu.

Nr 02:





Po wykręceniu:



Na dłoni:



Na ustach:



Nr 06:







Po wykręceniu:



Na dłoni:

Na ustach:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam od 
Dax Cosmetics. Normalnie można go ucapić w drogeriach za ok. 10 zł.
  Zapach: przyjemny, świeży.
 Konsystencja: pomadkowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie ciemno-czerwone, eleganckie w charakterze wykręcanej tubki ze złotymi napisami od producenta. Pojemność: 4,5 g.
Wydajność: bardzo dobra. Taka pomadeczka starczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że odkąd odkryłam kolorówkę Celia zakochałam się w niej. Zauroczył mnie już tusz do rzęs: Klik! i błyszczyki: Klik! Pomadki również skradły moje serce. Czemu? A temu, że są niezwykle kremowe, przez co usta muśnięte nimi, wyglądają bardzo świeżo, naturalnie i tak soczyście. Produkty Celia dają barwę wargom naszych na kilka godzin; podczas jedzenia i picia kolor trochę cierpi, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by ponownie zaaplikować ów specjał na usta. Pomadki, oprócz barwy, nadają wargom miękkości i nawilżenia. Nie podkreślają tym samym suchych skórek, nie uczulają, ani nie podrażniają. Są niezwykle eleganckie w opakowaniu i takie same w działaniu. Uwielbiam ich taniość, dostępność i piękny zapach. Te pomadki są jak Pokemonów zbieranie - chce się mieć je wszystkie! Polecam.

Ocena: 5/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy i Leon

86 komentarzy:

  1. pierwszy kolor, dokładnie takie lubię:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam nic z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta pomadka. Chyba się na nią zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to daj znać jak u Ciebie się sprawdza:)

      Usuń
  4. Ten drugi kolor śliczny, właśnie takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę bardziej kryjące pomadki ale od czasu do czasu takie lekkie -czemu nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. celia ma bardzo dobre pomadki w kredce i z tego co widzę po zdjęciach dużo bardziej napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie je można kupić, mówisz, że uwielbiasz ich dostępność, a ja ich nigdzie nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. A very interesting post !!!
    We'll be in touch!!!!Merry Christmas🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie nie dla mnie :D Jeżeli chodzi o usta to aktualne trendy jak najbardziej do mnie przemawiają ;) Mat i przygaszone, troszkę przybrudzone róż-nude'y to moja bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś tusz tej marki i był świetny. Doskonale też wspominam pomadko-błyszczyki, choć ich trwałość była tragiczna. Ale pięknie wyglądały na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  11. it has some really good products. thnks for shearing :)

    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak się znam na pomadkach, że nawet nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czerwony ładny, bo wygląda jak ferrari:P hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear Kathy! Between the two I prefer the second with a orange touch!

    OdpowiedzUsuń
  15. I'd try a second shade) Looks very cozy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne kolorki. Nie miałam nigdy tych pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugi odcień podoba mi sie bardziej

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten pierwszy kolor jest bardzo ładny, pasuje do wielu okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten drugi kolorek fajny, taki delikatny :) można stosować każdego dnia, wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Batom linda cor amei o resultado, desejo a você FELIZ NATAL, obrigado pela visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  21. 06 zdecydowanie ładniej wygląda :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja mama używała Celii, gdy byłam młodsza i został mi sentyment do produktów tej marki.
    Z chęcią zaopatrzyłabym się w taką pomadkę.
    Pozdrawiam przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super! Podoba mi się ten pierwszy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kiedyś ich pomadki. Wygląd i trwałość były OK.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwszy kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne kolory no i cena super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się ten kolor 06 :) zdecydowanie to jeden z moich ulubionych odcieni na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie lubię kremowych pomadek bo zazwyczaj nie dają matowej warstwy :(

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  30. no proszę: ideał z niskiej półki

    OdpowiedzUsuń
  31. ta druga taka śliczniutka jest, że też chcę ją mieć. ;))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. I have loved the second tone. Both seems very mostuirizing.
    Best wishes!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy wcześniej o nich nie słyszałam, ale cena jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  34. This make great X'mas gift, dear! Happy hoidays! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  35. mi sono iscritta con piacere al tuo blog :) buona giornata!

    OdpowiedzUsuń
  36. Rzadko używałam pomadek, ale kolor drugiej mi się podoba. * Słoneczko świeciło :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolorki są bardzo ładne i świetnie wyglądają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam ale nawet wyglądają na nawilżające:) Idealne na teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem uczulona na słonecznik, więc dla mnie odpada. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I love the first colour.
    Have a nice evening and Merry christmas!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. te drugi odcień bardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. this lipstick color gorgeous
    New OUTFIT is up on my blog, take a look
    🌲 fashion blogger 🌲
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  43. Beautiful color, perfect for Christmas! <3 - http://www.domesticgeekgirl.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Numer 06 bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obydwa kolory mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie wiem, czy zdecydowałabym się je kupić. Chyba czegoś mi w nich brakuje

    OdpowiedzUsuń
  47. super post!! <3
    na pewno będę tu zaglądać!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna recenzja. Do gustu przypadł mi bardziej kolor numer 2.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładne, uniwersalne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Great review dear.Those two shades are so beautiful onyou
    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  51. Both of these are really pretty :-D

    OdpowiedzUsuń
  52. Pomadka ładnie prezentuje się na ustach choć całkiem nie dla nas :/
    Zdrowych i wesołych Świąt kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  53. mogłyby być bardziej intensywne:)

    OdpowiedzUsuń
  54. É bom! ;D

    Adorei as cores!

    Ótima quinta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładny kolor chociaż wolę coś mocniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  56. stara polska marka, do której mam ogromny sentyment :-) mam te pomadki i są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  57. Ślicznie wyglądają na ustach, tak świeżo i soczyście :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Opakowanie prześliczne, a kolor dla mnie to 06:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.