.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

drugi blog: http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od jakiegoś czasu mam pewien denerwujący problem z aktualizacją nowych wpisów na liście czytelniczej, natomiast - bez obaw - nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

Pragnę dodać ponadto, że z racji na zmianę szablonu, niektóre posty - zwłaszcza recenzje - pozostały jeszcze w tle kodu i koloru HTML ze starego szablonu.
Pracuję nad ujednoliceniem całości.
TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

czwartek, 10 listopada 2016

1255. Recenzja: Celia de Luxe Total Effect 3 w 1 tusz do rzęs

Witajcie!

Dziś sobie rzęsy potuszujemy.

Będę mówić o tuszu do rzęs Celia de Luxe Total Effect 3 w 1.

Słowo od producenta: "Celia de Luxe Mascara TOTAL EFFECT 3in1


Wydłużenie, pogrubienie, wzmocnienie!

Specjalna duża i gruba szczoteczka o stożkowatym kształcie zapewnia ekstremalne pogrubienie i wydłużenie. Formuła wzbogacona odżywczym woskiem z otrąb ryżowych i łagodzącym pantenolem."

Bohater w butli:





Szczota:



Oko gołe:





Oko z dwiema warstwami tuszu:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam od 
 Blog Media. Normalnie można go ucapić tu, gdzie kosztuje ok. 14 zł. 

  Zapach: tuszowy.
 Konsystencja: czarna.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie bardzo eleganckie w charakterze złotej tubki z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 12 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie staczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: sympatyczne. Zacznę od tego, że uwielbiam tusze ze szczoteczkami silikonowymi. Nic tak nie wydłuża i nie podkreśla moich rzęs jak te cieniutkie ząbki. Długo więc lubowałam się w tym ziomku: Klik!. Nie mniej jednak zapragnęłam zmiany. Dlatego też, gdy zobaczyłam iż maskara z Celii ma podobne ząbki do tuszu z Loreal, od razu wiedziałam, że mnie nie zawiedzie. I tak w rzeczywistości było. Tusz ten przepięknie wydłuża moje rzęsy, zmieniając je w wachlarze. Każda, nawet najcieńsza rzęska jest otulona czarnym specjałem. Na dodatek nic się nie klei, nic nie kruszy. W ciągu dnia nie występuje efekt pandy. Mazidło wytrzymuje na moich rzęsach od 8-10 godzin bez żadnego uszczerbku. Warto wspomnieć, że produkt mnie nie podrażnił, nie uczulił. Aplikuje się szybko i precyzyjnie. Myślę, że to  jest mój nowy ulubieniec do którego będę wracała nie raz. Jego niska cena, cudowne działanie i łatwa dostępność skutecznie i ewidentnie mnie rozkochały w nim. Polecam.

Ocena: 5/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy i Leon


PS. Dziś ostatni dzień rozdania: Klik!

80 komentarzy:

  1. silikonowe szczoteczki i ja lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Zapach: tuszowy' ahahha wygrłaś ;D

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dobra i na dodatek tania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna czerń i wydłużenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to znaczny zapach tuszowy? ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź obojętnie jaki tusz i go powąchaj :)

      Usuń
  6. Nie miałam ale szczoteczka jest z tych, które lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to też moja ukochana szczota innych nie kupuję:)

      Usuń
  7. Looks good :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. spodobał mi się efekt ! fajna szczoteczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Looks like a really good product!
    Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i nawet lubię, choć u mnie lubi się odbijać na powiece i nie lubię go zmywać. Strasznie się rozmazuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny tusz :) ja używam tuszu z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go jeszcze nigdy ale jak się fajnie sprawdza to kto wie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, przez ten długi weekend wszystko mi się pomyliło i spodziewałam się postu: "na piątek" :D
    Co do tuszu to też lubię silikonowe szczoteczki i myślę, że by mi ten produkt przypał do gustu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt jest średni, dobrze, że nie robi pandy

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie troszkę zbyt naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego tuszu jeszcze nie miałam, a co chwilę zmieniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wydluża fajnie, szkoda,że nie pogrubia ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna szczoteczka,ale skleja rzęsy jak dla mnie bardzo :( Chociaż widzę,że wydłuża ;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny efekt, czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Opakowanie i szczoteczka ciekawe, ale efekt mnie nie zachwycił ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam z tej firmy jeszcze nic a ten tusz wydaj się być ciekawy, lubię takie szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, that product seems awesome! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie skleja... efekt ja na dwie warstwy to jest jednak średniutki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie skleił Ci rzęsy :-/

    OdpowiedzUsuń
  25. Póki co miałam 1 tusz Celii, który podrażnił mi oczy, dzięki czemu zniechęcił mnie skutecznie :/

    OdpowiedzUsuń
  26. nie znałam tego tuszu :) cena za taki efekt jest na prawdę niezła :)
    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie prezentuje się na rzęsach!

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczoteczka nie w moim guście więc pewnie sie na niego nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana jakie Ty masz długie rzęsy ;) a co do tuszu to ma świetną szczoteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie trochę za mała szczotkeczka, w sensie te włoski :P Ale ogólnie wydaje się ok :) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Efekt rzeczywiście jest świetny ! Twoje rzęsy przepięknie się prezentują :D

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny efekt :) Ja zawsze sięgałam po tusze z klasyczną szczoteczką, bo lepiej pogrubiały moje rzęsy, ale Twoja opinia przekonuje mnie żeby kiedyś wypróbować ten tusz :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie w tyszu najważniejsze to aby rzęs nie sklejał i się nie rozmazywał.

    OdpowiedzUsuń
  34. Great post <3
    If you want you can follow my blog i will return back :)

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/11/haters-gonna-hate-hate-hate-hate-hate.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny tusz :) Koniecznie muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też najbardziej lubię silikonowe szczoteczki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Daje bardzo fajny efekt na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Celia? To jest ta firma od pudru? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ALE masz piękne długie rzęsy!!
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny tusz:)
    Ja dzisiaj kupiłam z kolei nową szminkę nude;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nawet po opakowaniu widać, że ma imitować Loreala ;p Ale szczoteczka z Loreala jest chyba znacznie grubsza :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja bym się na nią nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Rzęsy wyglądają naturalnie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Podoba mi się rodzaj szczoteczki. Idealnie sprawdza się przy moich małych oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lovely product and the packaging is gorgeous :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie znam tego tuszu, ale ma fajną szczoteczkę - moje rzęsy taką lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Efekt bardzo mi się podoba 😉

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam go, ale nie używam :) Kupiłam kiedyś na wyjeździe, jak się okazało, że zapomniałam spakować swojego :) Od czasu do czasu jak mi wpadnie w rękę to się nim pomaluję, ale aż tak wysokiej noty bym mu nie dała :)) Dla mnie to takie typowy przeciętniak :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Miałam ale się nie dogadałyśmy i oddałam siostrze :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie miałam go ale szczoteczka nie dla mnie chyba bym sobie wydłubała całe oko zanim bym się nim pomalowała :D ja lubię takie tłuściutkie szczoteczki :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Looks pretty natural and cute, and also neat) SO I'd try it

    OdpowiedzUsuń
  52. Nigdy nie słyszałam o tym tuszu, ale po tak pozytywnej recenzji na pewno się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak na takie Twoje pochwały, to faktycznie cena przystępna. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Miałam któryś z tuszy tej marki i szalenie go lubiłam. Obecnie używam dwóch maskar: Piere Rene Genial Volume i tradycyjnie Wonderlash Mascara z Oriflame, ale podobno nowa formuła jest beznadziejna, ja mam jeszcze na szczęście starą.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga, chyba, że nie jest podpięty do profilu Twego.
***
Jeśli więc masz adres bloga podpięty pod profil blogera, a mimo to uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...